Du burde ikke uttalle deg om Arsenal, Karlsen, da du følger litt for lite med
Ut:
Lehmann - Greit nok, er 38 år og avslutter karrieren i Tyskland. Mental Jens er en legende. Elsket og hatet av fans og fiende. Selv synes jeg han er bedre enn Almunia, men Fabianski er et stort talent og tar over etter kommende sesong. Null stress.
Flamini - Det eneste tapet vi vil merke. Er spent på hvem Wenger setter inn her. Dette var desverre ikke noe Arsenal kunne gjøre noe med. Han var uten kontrakt og kunne velge selv. Milan tilbød 1,5 mill pund i uka. Det kunne ikke Arsenal matche. Minner litt om Kalsæg situasjonen vår. Et stort tap. Min favoritterstatter i nåværende tropp er Alex Song. Ellers er det også realistisk med Diaby eller Denilson, to meget gode spillere om de får tillitt. Diaby er Vieira lignende, men mangler litt fokus noen ganger, til hans forsvar har han spilt mye på venstrekant som ikke er hans beste posisjon. Men å benke Flamini i fjor var ikke mulig. Denilson er en litt dårligere utgave av Cesc offensivt, men knallsterk defensivt. Han var på gang en stund, men en skade ødela utviklingen. Med tilitt tror jeg han kan bli bra. Ellers har vi Ramsey som vi snappet foran nesa på Ferguson (hahaha) og han har imponert i pre-season med godt overblikk og fryktløs kjemping. Men som 17 år er han kanskje litt for ung til å spille anker. Eller tar Wenger en "Cesc" med han?
Hleb - 11 mål på 3 sesonger i alle turneringer. Ikke hadde han mye assist heller. Fantastisk dribbler, men var altfor ustabil og til stor irritasjon for fansen, da han nesten aldri skaut på mål. At Barcelona ville ha han er et under. At de kjøpte han for 13 mill pund er business i verdensklasse fra Arsenal sin side.
Gilberto - Flott fyr, trofast spiller, men ikke god nok lenger. I en alder av 31 fikk han 3 årskontrakt hos Panathinaikos og det kan vi ikke nekte han. SPilte lite forrige sesong. Hadden neppe spilt noe særlig denne sesongen.
---------
Nå må jeg dra, men tar resten seinere!