KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 20:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 08:22 
Forumlegende

Korslundinho: Ja jeg mener oppriktig at både ManU, Chelski og Liverpool har pr i dag en bedre stall enn Arsenal. Arsenal har en jevnt god stall, men det holder ikke lenger. Chelsea har satt en ny standard, de har to kanon 11ere! Jeg ser at United også må være meget heldige med skader for å kunne ta opp kampen med Chelsea. Men Uniteds beste 11 er i år på høyde med Chelsea. Liverpool har forresten en bredeere stall enn Arsenal, mer klasse i alle lagdeler, og de kan vel også snart stille med et par brukbare 11ere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 13:36 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Om dette er godt nok eller ikke er vel egentlig bare avhengig av hva Chelski finner på.....uansett hva du måtte mene så ser hele kloden at Chelski har den beste stallen i PL.....spørsmålet er bare om de får det til å funke også i år!!!

En annen ting jeg lurer på......er dette noe du har kommet opp med selv eller driver du å "knabber" andre gnuere's innlegg på det norske gnuer-forumet?

....je bære lurer ;-)

Dette var en ren fornærmelse!
Her satt jeg i nesten en og en halv time og skreiv i går, så tror ikke du på at jeg skrev det? :evil: Men greit, du kan jo søke gjennom Arsenal-forumet og se om du finner ett innlegg som er prikk likt det der... kom igjen ;)

Og dessuten, har jeg aldri ment at Arsenal har den beste stallen i England, det jeg ville få fram her, var at ingen burde avskrive Arsenals kamp om gullet, KUN pga at Vieira dro... Fordi vi fortsatt har en god nok stall.
Og erstatteren til Vieira kommer nok etterhvert, og kanskje han til pg med spiller for Arsenal.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 13:45 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Korslundinho: Ja jeg mener oppriktig at både ManU, Chelski og Liverpool har pr i dag en bedre stall enn Arsenal. Arsenal har en jevnt god stall, men det holder ikke lenger. Chelsea har satt en ny standard, de har to kanon 11ere! Jeg ser at United også må være meget heldige med skader for å kunne ta opp kampen med Chelsea. Men Uniteds beste 11 er i år på høyde med Chelsea. Liverpool har forresten en bredeere stall enn Arsenal, mer klasse i alle lagdeler, og de kan vel også snart stille med et par brukbare 11ere.

Chelskjij har en bedre stall en Arsenal. Men hva forventer man med de pengene?
Arsenal har minst like god stall som man u.
Arsenal har minst like god stall som liverpool.

Du mener at manu's beste 11er er på høyde med chelskjij? Bullshit.
Arsenal sin beste 11er er minst like god osm Chelseas. Det Chelsea er heldige med er at de har ett uendelig transferbusdsjett. De kan kjøpe benken sin. De kjøper bare for å kjøpe. Dette prøver Ferguson å etterligne. Han sikkert fått mange mange mange bedre spillere en Park, til akkurat samme pris. Park er faktisk bare en dårligere utgave av Hleb.
Hva skal man med 2 knallgode 11ere. Man får ikke brukt 22 spillere i en kamp. Og vent å se. Det kommer til å bli msnøye i Den Engelsk Russiske klubben etterhvert. Vil heller ikke si at man u er noe særlig styrket. Dere har vel bare fått in en avdanket gammel keeper, og en dårligere utgave av Hleb, som sagt.
Arsenal har ikke blitt styrket de heller må jeg innrømme, men det kommer. vent å se.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 14:51 
Klubbdirektør

http://www.brandrepublic.com/bulletins/ ... ng-brand-/

Så utrolig bra :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 16:31 
Grævling

Korslundinho wrote:
Her satt jeg i nesten en og en halv time og skreiv i går.......

Ja i såfall har du min fulle respekt for innlegget :D

S O R R Y :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 17:42 
Klubbdirektør

Man U stiller med Malcom Glazer på topp, eneste de har råd til for øyeblikket...han har ansatt seg selv.. 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 17:47 
Klubbdirektør

eyyy, Korslund..har du drikki sprut bæsj?? ser du tipper spurs på nedrykk..hva i all verden..??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 19:28 
Spiller

Sprut bæsj ja! hehe...
Tipper at spurs kommer til å gjøre det ganske bra i år :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 23:21 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Korslundinho wrote:
Her satt jeg i nesten en og en halv time og skreiv i går.......

Ja i såfall har du min fulle respekt for innlegget :D

S O R R Y :roll:

Det går heeeeeelt greit vettu ;) var jo ikke noe usaklig innlegg det der vettu ;) hehe

Og ehh Mini:
Jeg tipper spurs på nedrykk, med mine grunner. De har gode spillere i Defoe, Robinson, King og nye DAvids, men rundt dem blir det for svakt. Defoe er litt for ustabil, og uten han i form er vel ikke Keane noe særlig å stole på på topp. Robinson har dere som en matchvinner bakover, helt klart. Han er en av de beste Engelske keeperne. DAvids tror jeg kommer til å bli like stor som Mendieta ble i Boro. Altså ikke noe særlig. Og King er vel den eneste av disse som kan prestere i hver kamp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2005, 23:45 
Grævling

Keane dårlig backup?...det må være dagens melding!!

Hvor mange av de andre lagene i PL har en Backup spiss som putta 11 mål i fjorårets serie? og 14 mål i 2003/2004? Og hvor mange mål har Keane putta i løpet av årets treningskamper......beklager gutt, men nå beviser du faktisk at du ikke har peiling på engelsk fotball!!!

Hva i all verden skal dere finne på hvis Harry blir skada?.....da må det jo bli nedrykk slik du argumenterer!!

Setter 10.000 norske blankpolerte kroner på at Spurs IKKE rykker ned denne sesongen...så har du baller og er mann for dine påstander så går du vel lett med på det veddemålet?.....eller? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 00:02 
Klubbdirektør

Jeg har god peiling på Engelsk Fotball, men tottenham har jeg ikke all verden på. les det her. Det er det faktisk dere som har skrivi på dette dødsseriøse TV-forumet deres:
http://www.tottenhamsvenner.no/modules. ... &start=105

Vel... vakke mye positivt om eget lag der.. supporterne sine der ;)
Men ærlig talt så tror jeg ikke de rykker ned. Har vel bare noe med at jeg er Arsenal supporter at jeg tippa dem der ;)
MEN om de skulle gjøre det, da skal jeg danse Samba på Raggen ;)
Og ehh jeg tipper IKKE 10 000 spenn! hehe

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 00:06 
Klubbdirektør

Forresten må jeg bare si at Henry spilte kun en omgang i 7-0 seieren over Everton 04/05 sesongen. Han er ikke alt for Arsenal! Vi har Reyes, van Persie, Bergkamp, Quincy og Lupoli. I tillegg har vi vel verdens mestscorende vinger i Pires og Ljungberg. Og det blir jo bare bedre når vi har Hleb og Bentley! Og blei Keane toppscorern deres med 14 mål den sesongen?? :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 00:08 
Grævling

http://www.tottenhamsvenner.no/modules. ... &start=105

= The page cannot be found

Ble ikke så mye klokere av det gitt ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 00:14 
Grævling

DU snakker om at Keane er en dårlig backup......og nevner deretter følgende gnuere, Quincy og Lupoli som bra backup???!!

Nei......nå er det like greit å ta natta, her kan det ikke få blitt noe fornuftig å komme frem til!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 08:24 
Forumlegende

Enig med Raggen. Tottenham har faktisk et bra lag. Det å tippe Tottenham ned kommer mer fra hjertet enn fra hjernen. Selv Souness skulle sliti med å styre dette Tottenham laget ned en divisjon...

Styrkeforhold manU, Chelski, og Arsenal: Arsenals 11er er ikke like sterk som Chelsea sin, og heller ikke ManU sin. Dette kan jeg objektivt argumentere for.

Van der Sar er ikke avdanka men svært erfaren, noe som trengs bak Uniteds unge forsvar. Park var stjerne på fjorårets Ajax, og har masse erfaring fra CL.

Ronney, Ruud og Ronaldo..selv Chelski skal få trøbbel med å matche de tre der.

Forøvrig, Drogba som spiss og Crespo som backup...huff russerne blir leie i år også...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]