Karlsen wrote:
Korslundinho: Ja jeg mener oppriktig at både ManU, Chelski og Liverpool har pr i dag en bedre stall enn Arsenal. Arsenal har en jevnt god stall, men det holder ikke lenger. Chelsea har satt en ny standard, de har to kanon 11ere! Jeg ser at United også må være meget heldige med skader for å kunne ta opp kampen med Chelsea. Men Uniteds beste 11 er i år på høyde med Chelsea. Liverpool har forresten en bredeere stall enn Arsenal, mer klasse i alle lagdeler, og de kan vel også snart stille med et par brukbare 11ere.
Chelskjij har en bedre stall en Arsenal. Men hva forventer man med de pengene?
Arsenal har minst like god stall som man u.
Arsenal har minst like god stall som liverpool.
Du mener at manu's beste 11er er på høyde med chelskjij? Bullshit.
Arsenal sin beste 11er er minst like god osm Chelseas. Det Chelsea er heldige med er at de har ett uendelig transferbusdsjett. De kan kjøpe benken sin. De kjøper bare for å kjøpe. Dette prøver Ferguson å etterligne. Han sikkert fått mange mange mange bedre spillere en Park, til akkurat samme pris. Park er faktisk bare en dårligere utgave av Hleb.
Hva skal man med 2 knallgode 11ere. Man får ikke brukt 22 spillere i en kamp. Og vent å se. Det kommer til å bli msnøye i Den Engelsk Russiske klubben etterhvert. Vil heller ikke si at man u er noe særlig styrket. Dere har vel bare fått in en avdanket gammel keeper, og en dårligere utgave av Hleb, som sagt.
Arsenal har ikke blitt styrket de heller må jeg innrømme, men det kommer. vent å se.