KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jun 2025, 10:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2005, 01:50 
Klubbdirektør

Casuals er et problem som vokser i Norge... litt sånn "jævelig-kult-å-gå-i-burburrycaps-og-sloss"... håper da virkelig NFF veit at dette er et problem..

håper vi slipper slikt på vinger.. skal mye til for å få istand noe sånt her :P

I Sverige har de forøvrig laget et slikt armbånd som sees på gud og hver mann, bare i rosa som er imot fotballvolden i Sverige.. etter en undersøkelse var vell over halvparten i gjennomsnitt av fotballfolket i S. redde for å gå på fotballkamp. I Sverige har dette casualsmiljøet tatt helt av.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2005, 14:37 
Forumlegende

det er vel derfor vi holder med kil for vi veit at om du gjør noe dumt på gjemselund så har naboen din sett deg ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2005, 16:21 
Klubbdirektør

Hehe bra sagt.. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2005, 15:52 
Materialforvalter

Hvis det finnes noe jeg misunner dere KIL-supportere, så er det at dere slipper å ha sånne tullinger i deres rekker. Mitt forslag er at om det noen gang skulle dukke opp tendenser til sånt hos dere så gi dem inn (verbalt), sleng dem ut av Gjemselund på livstidog heng dem ut med navn og bilde i Glåmdalen, så alle i distriktet kan se hvem idiotene er og le av dem.

For vår del kan det nå se ut som det er for sent dessverre, for det var ikke bare "Hamars fineste" som var utpå på lørdagen. Hørt om flere episoder med Enga- casuals også dessverre

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2005, 17:52 
Klubbdirektør

Men så ahr vel også Klanen skjerpa seg endel de siste årene også..

Dere kan jo prøve å kaste bananer på Olausson nå :evil: hehe det var vel han Caleb Francis dere gjorde det på en gang? hehe

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 08:32 
Forumlegende

Jeg veit at både Klanen og andre store supportergjenger jobber seriøst med casuals problematikken. NSA er også veldig opptatt av dette spørsmålet

Håper dem klarer å få svina bort fra fotballen!

Gudskjelov slipper vi dette her på Vinger. Men dukker det opp da skal det kjeppjages! Uthenging i Glåmdalen var en god ide Enga

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 08:43 
Materialforvalter

Jepp husker det med Caleb. Sånt er i hvertfall uakseptabelt. Og det var verre før. Det er vel bergen som sliter mest med dette i øyeblikket, men vi har hatt folk arrestert på tribunen både på Briskeby og Åråsen i år, og på Viking stadion i fjor sto det en god del tullinger under et Stone Island flagg og monga. (Stone Island er for tiden det gjeveste klesmerke blant oppsopet).

De gamle blei kasta ut etter Two Dogs og Higbury episodene i fjor, men det ser ut til at det er en god del yngre folk som har latt seg lokke i år, så vi må ikke sitte på vår høye hest og erklære oss for stuereine helt enda.

Men jeg vet det jobbes godt i mot, både i det skjulte og i det åpne, så de skal ikke få fotfeste hos oss heller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 08:56 
Kaptein

Enga wrote:
Jepp husker det med Caleb. Sånt er i hvertfall uakseptabelt. Og det var verre før. Det er vel bergen som sliter mest med dette i øyeblikket, men vi har hatt folk arrestert på tribunen både på Briskeby og Åråsen i år, og på Viking stadion i fjor sto det en god del tullinger under et Stone Island flagg og monga. (Stone Island er for tiden det gjeveste klesmerke blant oppsopet).

De gamle blei kasta ut etter Two Dogs og Higbury episodene i fjor, men det ser ut til at det er en god del yngre folk som har latt seg lokke i år, så vi må ikke sitte på vår høye hest og erklære oss for stuereine helt enda.

Men jeg vet det jobbes godt i mot, både i det skjulte og i det åpne, så de skal ikke få fotfeste hos oss heller.

Godt å høre at det jobbes bra! Jeg tviler heller ikke på at Klanen gjør en god jobb. De har tatt tak i problemet, den skal dere ha. Enig med Karlsen i at disse svina skal vi kjeppjage hvis de dukker opp på Gjemselund. Dette har ingenting med fotball å gjøre. De bare ødelegger for sporten vi elsker!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 11:07 
Grævling

Karlsen wrote:
Jeg veit at både Klanen og andre store supportergjenger jobber seriøst med casuals problematikken. NSA er også veldig opptatt av dette spørsmålet

Håper dem klarer å få svina bort fra fotballen!

Gudskjelov slipper vi dette her på Vinger. Men dukker det opp da skal det kjeppjages! Uthenging i Glåmdalen var en god ide Enga

Hm......og jeg som hadde tenkt å dra på meg Burberry og Stone Island bekledningen og utraddere Ålesund og Ulsteinvik fra norgeskartet neste helg!!!

Men vil jo ikke kjeppjages fra Gjemselund.....og heller ikke få bilde servert i Glåmdalen......så jeg får vel være snill da ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 00:44 
Saftblander

Men du hadde jo kledd de plaggene da Raggen:)

Vi har ikke Casuals på Vinger, og godt er det, men vi har en god del "andre" (ikke noe med bråk og slikt å gjøre) slike som ikke støtter opp laget og hjelper godt til å dytte laget litt ekstra ned i møkka da de sliter...

Finner dem på begge tribunene. Det er alt fra gamle kjerringer til fjortiser.
Satan som jeg hater slike medgangs....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 11:42 
Klubbdirektør

Samma her!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 15:45 
Saftblander

Øhhh, du "korslund jøssen", du går vel faktisk vældig nær den ene kategorien der... :o :mrgreen:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 15:47 
Saftblander

Nei, nå var jeg på feil sted korslund...sorry. Kan vel skylde på at jeg er så gammel at jeg ikke husket hvilken tråd jeg var under... :oops:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 15:48 
Saftblander

Nei nå sliter jeg gitt :lol:

Det var på rett sted...... dvs du passer under kategorien 14+ vil jeg tippe

(første dagen på jobb etter ferien, så jeg er vel unnskyldt, har jo såvidt voknet)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 20:31 
Klubbdirektør

Men i SVARTE F**N!!!!
Kaller du MEG medgangssupporter? :evil:

Dessuten er jeg 15!!! :evil:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]