KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2007, 20:59 
Forumlegende

Korslund wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=4FVeMcgJs-U

:lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2007, 20:42 
Klubbdirektør

Enda en :P

http://uk.youtube.com/watch?v=WEE_E90CO ... re=related

"And the worst thing is,
It's Yossi Benayoun who wins it.
YOSSI BENAYOUN WHO WINS IT!"

:D :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2007, 21:33 
Reserve

Er det bare meg, eller er de derre ikke helt morsomme? Ser liksom ikke helt hva som er morro med at Tottenham skal være nazistene? Spesielt hvis man ser historisk på det...Hadde det vært Arsenal derimot, så hadde jeg sett humorn med engang...De har tross alt Jens i mål...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2007, 22:28 
Klubbdirektør

Vi har en spanjol i mål.
Jeg synes det disse videoene er utrolig artige. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 20:34 
Forumlegende

Da seiler vi sakte inn i sesongens mest hektiske tid for alle lagene. PL programmet er tett, banene blir humpete og dårlige. Noen må vinne for å henge med i CL. Arsenal, Liverpool og Chelsea har oppi dette ligacup kvartfinaler.

Arsenal og Liverpool gikk på "deilige" blemmer i helga. Liverpool viste at selv om de har nesten 100 venstre midtbanespillere så hjelper ikke det stort når krisa setter inn med en eneste stopperskade. Og til uka må de vinne borte mot Marseille, eller så må de spille den cupen de hører hjemme i i stedet. Like greit forsåvidt.

Arsenal begynner å merke kjøret nå. Han spanjolen på midten er ikke med om dagen. Aner man slitasje hos ungkalvene før "helvetesukene" er i gang?

Chelsea derimot ser bedre ut med han..WHO??? :shock: .. som trener. De vinner faktisk kampene med flere mål for tiden. Men det ryktes stadig om uro i troppen. Dessverre ser jeg lite som stopper Chelskij med det første..

Men det kommer!! I januar/februar har Chelsea og Arsenal nøkkelspillere med i Afrikamesterskapet. Dette er spillere de helt klart vil merke er fraværende og svekke laget.

Og United?? Ser passelig lyst ut akkurat nå. Ronaldo er jo skadefri... Jeg foventer reint B-lag og Saha på banen i Roma til uka. Og Saha bør for pokker finne formen snart. Ferguson babler om ny venstreback i januarvinduet..men burde muligens telle antall spisser MINUS Saha? (Ute av form eller skadet sikkert resten av sesongen også) Sørgelig skue, da finner man Rooney og Tevez..og Dong og Campbell.. Heldigvis har ikke United noen i Afrikamesterskapet. Men det hadde vel egentlig være det samme så lenge Ronaldo holder seg skadefri....

Satan for ei tid vi går inn i! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 21:40 
Forumlegende

Nesten halve sessongen gikk før det kom et serietap, regner med at neste halvdel er unnagjort før neste tap kommer for scouser gutta ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 21:47 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Da seiler vi sakte inn i sesongens mest hektiske tid for alle lagene. PL programmet er tett, banene blir humpete og dårlige. Noen må vinne for å henge med i CL. Arsenal, Liverpool og Chelsea har oppi dette ligacup kvartfinaler.

Arsenal og Liverpool gikk på "deilige" blemmer i helga. Liverpool viste at selv om de har nesten 100 venstre midtbanespillere så hjelper ikke det stort når krisa setter inn med en eneste stopperskade. Og til uka må de vinne borte mot Marseille, eller så må de spille den cupen de hører hjemme i i stedet. Like greit forsåvidt.

Arsenal begynner å merke kjøret nå. Han spanjolen på midten er ikke med om dagen. Aner man slitasje hos ungkalvene før "helvetesukene" er i gang?

Chelsea derimot ser bedre ut med han..WHO??? :shock: .. som trener. De vinner faktisk kampene med flere mål for tiden. Men det ryktes stadig om uro i troppen. Dessverre ser jeg lite som stopper Chelskij med det første..

Men det kommer!! I januar/februar har Chelsea og Arsenal nøkkelspillere med i Afrikamesterskapet. Dette er spillere de helt klart vil merke er fraværende og svekke laget.

Og United?? Ser passelig lyst ut akkurat nå. Ronaldo er jo skadefri... Jeg foventer reint B-lag og Saha på banen i Roma til uka. Og Saha bør for pokker finne formen snart. Ferguson babler om ny venstreback i januarvinduet..men burde muligens telle antall spisser MINUS Saha? (Ute av form eller skadet sikkert resten av sesongen også) Sørgelig skue, da finner man Rooney og Tevez..og Dong og Campbell.. Heldigvis har ikke United noen i Afrikamesterskapet. Men det hadde vel egentlig være det samme så lenge Ronaldo holder seg skadefri....

Aner man en viss sigarføring her?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 22:10 
Forumlegende

ivo wrote:
Karlsen wrote:

Aner man en viss sigarføring her?

Nja..jeg harselerer litt med mine egne også. Den avhengigheten av Ronaldo er nesten skremmende.

Men ja, litt gøy at Goners og Scousers tryner.

Og det blir jo litt av et juleprogram! For ei tid på året å følge engelsk fotball! Vi har mye å se fram imot.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 23:05 
Klubbdirektør

Ta fra United Hargreaves, Scholes, Rooney og Ronaldo og jeg kan love deg at de ikke gjør det bedre enn Arsenal uten Hleb, Fabregas, Flamini og van Persie. Det merkes at laget har hatt 4 lange bortekamper på rad på en og en halv uke. I dag var alt elendig. Gilberto, Diarra og Eboue holder ikke mål.

Og Eboue er en spiller ingen av Arsenalfansen liker, så det er sagt!

Meen, skal ikke sitte her å unnskylde laget ihjel.. Det får være grenser for hvor dårlig man kan spille. Neste ligakamp er Chelsea på The Grove.. Det kan bli et spennende oppgjør da ryktene sier at RvP, Cesc, Flamini og Hleb blir klare. Jeg gleder meg...

Ellers vil jeg si at Arsenal fortsatt leder ligaen, noe få hadde trudd og er fortsatt inne i en fantastisk sesong hittil, til tross for sitt første tap på 24 ligakamper. Mange forståsegpåere som har fått munnen kjapt lukket igjen.. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 23:15 
Forumlegende

Chelsea - Arsenal til helga ja? Da er det også scousers - Glory United. Blir litt av ei fotballhelg.

Ja ta vekk Scholes fra laget du Korslund. Ingen merker noe uansett, han har jo ikke nesten ett minutt på banen i år anyway:P Og Hargreaves har jo vært borte mesteparten av tida. Rooney og Ronaldo er dog litt for viktige til å være så unge.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 01:44 
Klubbdirektør

Greit, ta Anderson og Carrick i stedet da.. Du skjønner poenget ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 10:36 
Forumlegende

Nei skjønner ikke poenget for da kan Fletcher og Hargreaves spille i stedet:P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 17:14 
Forumlegende

Karlsen wrote:

Jeg går vanligvis ikke av veien for en diskusjon, men her føler jeg at som LFC'er vil det kun bli skrik for tiden fra min side.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 20:46 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:

Det er ikke så lenge siden et übertamt Unitedlag ble slått i filler på Reebook.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 22:25 
Forumlegende

Og det verste er at gamle Alex klaga på Bolton. Et lag som fighter et annet i senk fortjener å vinne. Alltid.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]