KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 02:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 23:14 
Klubbdirektør

Det er vel en grei serieåpning for United regner jeg med? :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 23:31 
Forumlegende

Korslund wrote:

Skal ikke kimse av Portsmouth, de slo Liverpool i pre-season også og var veldig bra defensivt. Men ikke noe er jo bedre enn lag som tar poeng fra ManShite United :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 23:51 
Grævling

Da er vel også muligens Ronaldo ute av kampen mot oss etter rødt i dag......så da slipper vi vel unna en og annen dive-straffe i mot denne gangen.....som om det skulle hjelpe stort.....Gardner klarer sikkert gi bort noen mål også i denne kampen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 00:27 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Korslund wrote:

Skal ikke kimse av Portsmouth, de slo Liverpool i pre-season også og var veldig bra defensivt. Men ikke noe er jo bedre enn lag som tar poeng fra ManShite United :)

Stemmer det.. ;)
Men 2-2 mot Derby er vel ikke all verden å skryte av.. Dessuten manglet de jo kapteinen, Sol Campbell!! :lol:

Uansett, kan ikke si United har skremt meg hittil... Men de kommer vel. 3 kamper på Ronaldo?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 06:03 
Forumlegende

Helt sjukt, spillemessig skaper man bøtter med målsjanser, men hva hjelper vel det? Ferguson har jo solgt alt og alle av spisser snart..

4 poeng bak er faktisk mye slik PL har utviklet seg. Samtidig er jeg ikke veldig bekymret. Hadde vært værre om United spilte grusomt og ikke skapte noe.

Svennis neste..den blir mildt sagt lei...

Ronaldo er fortsatt bare "smågutten" ser man på oppførselen. Ferguson får ta litt tak...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 10:28 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Helt sjukt, spillemessig skaper man bøtter med målsjanser, men hva hjelper vel det? Ferguson har jo solgt alt og alle av spisser snart..

4 poeng bak er faktisk mye slik PL har utviklet seg. Samtidig er jeg ikke veldig bekymret. Hadde vært værre om United spilte grusomt og ikke skapte noe.

Ronaldo er fortsatt bare "smågutten" ser man på oppførselen. Ferguson får ta litt tak...

Er ikke mye krangling fra deg Karlsen, er jo stort sett bare bortforklaringer på vegne av eget lag, i denne tråden skal det krangles så busta fyker ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 10:31 
Forumlegende

mikeb wrote:
Karlsen wrote:

Er ikke mye krangling fra deg Karlsen, er jo stort sett bare bortforklaringer på vegne av eget lag, i denne tråden skal det krangles så busta fyker ;)

Å hold kjeft Scouser og nyt ligaledelsen så lenge du kan;) Snart er bakgårdslaget fra slumbyen på vestkysten snart tilbake på en (for dem) finfin 4. plass eller noe slikt! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 10:34 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Å hold kjeft Scouser og nyt å ligge foran United på tabellen så lenge du kan;) Snart er bakgårdslaget fra slumbyen på vestkysten snart tilbake på en (for dem) finfin 4. plass eller noe slikt! :twisted:
[/quote]

ja, jeg nyter det og regner med å nyte det relativt lenge, sånn ca. 15-20 sessonger fremover tenker jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 17:55 
Trener

Ikke bra denne starten her, og er litt bekymret for at United scorer for lite mål.. Skulle gjerne hatt Smitty eller Rossi nå, men Tevez våkner nok snart fra dvalen..

Og med Hargreaves snart tilbake kan det hende det offensive løser seg!! Man U knuser City til helga!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 18:36 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Ikke bra denne starten her, og er litt bekymret for at United scorer for lite mål.. Skulle gjerne hatt Smitty eller Rossi nå, men Tevez våkner nok snart fra dvalen..

Og med Hargreaves snart tilbake kan det hende det offensive løser seg!! Man U knuser City til helga!

Sjelden Man U knuser City, jeg pleier ihvertfall få igjen pengene mine de gange jeg tipper U på oddsen i de kampene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2007, 20:43 
Forumlegende

mikeb wrote:
Sigurd wrote:

Sjelden Man U knuser City, jeg pleier ihvertfall få igjen pengene mine de gange jeg tipper U på oddsen i de kampene.

Jeg tror City kampen kommer i grevens tid. Ingen i United liker denne starten, nå er alle gira på å få en 3 poenger. United pleier å reise seg. Jeg setter penger på en B mellom Shitty og United.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2007, 17:01 
Forumlegende

Karlsen wrote:

Jeg tror City kampen kommer i grevens tid. Ingen i United liker denne starten, nå er alle gira på å få en 3 poenger. United pleier å reise seg. Jeg setter penger på en B mellom Shitty og United.

Fikk ikke noe penger på U gitt :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2007, 19:32 
Trener

Nei, men det fikk jeg på loser-chelski.. Hell i uhell er at ingen av de "antatte" topplagene benyttet sjansen til å stikke av i toppen..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2007, 19:50 
Klubbdirektør

United med prikk lik start på sesongen som Arsenal i fjor!!

Det det angår Arsenal... FAEN LEHMANN! Vet at Lehmann kan mye bedre enn det der. Hva har skjedd med han? Utrolig irriterendes å miste 2 poeng på den måten. Da det gjelder kampen i seg selv, så var kanskje ikke uavgjort så verst resultat. Men det er helt klart at når Arsenal taper i år, så er det ikke fysikken det står på!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2007, 19:53 
Forumlegende

Korslund wrote:
United med prikk lik start på sesongen som Arsenal i fjor!!

!

Ja lurer på om vi nå har en haug med utenlandske drittunger som ikke vet hva lagmoral er! DET er likheten.

Forskjellen er at United har en mye bedre spillerstall og Alex Ferguson som manager.

Det snur. Vi er ikke hekta av. Uavgjort til "gullkandidatene" i dag var som bestilt.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]