Dette er fotballKRANGELtråden, man overdriver for å erte og såklart jeg ikke synes Tottenham er helt elendig --- innerst inne... Det eneste som er helt elendig med Tottenham er egentlig denne sesongstarten dems.
For.......
Dere har fått et godt lag. Spesielt i angrep har dere mye å skryte av. Berbatov hadde jeg ikke nølt med å få til Arsenal. Bent er en veldig god spiss, mens Keane og Defoe holder et godt nivå. Aaron Lennon er også en spiller man kan misunne. Bakover er det så som så, da King er mye skadet, men Chimbonda, Dawson, Bale.. Uten tvil spennende spillere. Skal jeg snakke nøytralt, så liker jeg også det jeg har sett av Kaboul. Ser meget god ut. (Desverre) Og jeg må si at Tottenham snart begynner å ta steget opp mot topp 4. Det er bare det at de ikke er alene. Newcastle, Everton, Blackburn og City begynner alle å virke enda litt farligere, og selv om de kanskje ikke enda er i United, Chelsea, Liverpool, Arsenal-"klassen", så er det nærmere enn de var for bare noen sesonger siden. Og det er jo lovende. Kanskje ikke for en litt nervøs Gunner som meg, men for Premier League.
Dette med penger, det er sånn det er. Tottenham er vel ikke akkurat de svakeste på dette markedet, og har jo b.l.a splashed the cash på flere spillere bare i sommer. Må vel ha handlet for minst £30 millioner, 16,5 på Bent, og Bale var vel ikke billig? Og hvis penger er likt med suksess, da burde vel kanskje Tottenham ligget over Arsenal de siste sesongene? Så du burde egentlig ikke klage så fælt når klubben din ikke greier å utnytte pengene de bruker..
Nei, jeg synes dere "gamle" gutta bruker ordet sjel for mye som en slags unnskyldning eller noe. Greit, skjønner at det var artig med baner på linje med bane 3 på gjemselund (Ja, jeg bruker den i nok en sammenligning), alle spillerne har bart, ståtribuner, løse tenner, avrevede ører og den slags, men nå har det blitt annerledes, og jeg er sikker på at det fortsatt engasjerer dere nok til at det er utrolig spennende å følge favorittlaget i England.