KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 11:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 13:10 
Kaptein

Gledelig å se at Spurs har satt strak kurs mot The Championship :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 13:24 
Grævling

Ja, tror faktisk ikke det hadde plaget meg stort, hadde jo vært greit å kommet seg tilbake i en Engelsk liga.....slikt som nordmenn flest forelsket seg i på 70 og starten av 80-tallet.

Er egentlig møkk lei dagens premier league hvor utenlandske pengedopere styrer alt. Ligaen er totalt blottet for sjel, er i stor grad så forutsigbar at det nesten ikke er noen grunn til å spille fotball i det hele tatt. Topp og bunnlag er i stor grad bankers før serien har startet, før hadde i utgangspunktet alle lag rimelig like grunnlag før serien startet. Får heller trøste meg med at jeg i detminste holder med det minst forutsigbare laget i hele England.

....kunne nok hatt det gøy nok på turer rundt til de mindre blaserte lagene i ligaen under PL jeg gitt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 14:46 
Forumlegende

Vesentlig poeng Raggen. Det er de lavere divisjonene som har sjel. Neste gang jeg skal over på balløya så har jeg forbannet meg på å se kamper i Championship og League 1. The soul of football! Inntil videre får jeg nøye meg med å følge gullgrossist og kapitalistlag Manchester United (Som har flere egenavla lokale spillere i stallen enn Goners, Liverpool og Chelski til sammen)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 15:57 
Klubbdirektør

Dem leder da tabell hvis man siår på henda og leser den da. Ikke hver dag man leder den. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 16:20 
Klubbdirektør

Faen, dere prater bare om sjel, sjel, sjel, sjel...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 16:24 
Grævling

Nei....så er det vel kanskje også 4. sisteplass det har vært så mye mas om at Spurs skulle ta i år, ikke 4. plass fra toppen...... så da har vi jo på en måte lagt oss bra til.

Tap mot Derby på lørdag så er vi i rute!

Forresten....tenkt å ha satt en 1000-lapp på at Gardner skulle være toppscorer for oss etter årets 2 første hjemmekamper.....da hadde jeg vært en holden mann nå!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 16:26 
Grævling

Korslund wrote:

Ja.....det var tider det gitt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 17:35 
Forumlegende

Korslund wrote:

En Goner vet nok lite om det temaet ja:P

Tottenham har "sjel", de holder på som de alltid har gjort..:P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 18:11 
Klubbdirektør

Så sjel er synonymt med helt elendig? :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 19:01 
Grævling

Dette er egentlig litt av det jeg snakker om. Tottenham har tatt 5. plass i serien de siste 2 årene, men er fortsatt "helt elendig". Det er bare 4 klubber i PL det tydelig er verdt å snakke om.....klubbene som også bruker mest penger!

Hurra for pengene, tenk så stas å holde med en klubb som bruker mest penger og dermed også er av de beste. Det sier seg selv at prestasjonene blir deretter.

Faen at jeg ikke var født 20 år tidligere ;-)

...hadde også vært stas å kunne fått seg en feit kåk for 30.000 kr i slutten av 70-årene. At bildekvaliteten på tv'n var litt dårligere på denne tiden skulle jeg nok klart å leve med ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 20:41 
Klubbdirektør

Dette er fotballKRANGELtråden, man overdriver for å erte og såklart jeg ikke synes Tottenham er helt elendig --- innerst inne... Det eneste som er helt elendig med Tottenham er egentlig denne sesongstarten dems.

For.......

Dere har fått et godt lag. Spesielt i angrep har dere mye å skryte av. Berbatov hadde jeg ikke nølt med å få til Arsenal. Bent er en veldig god spiss, mens Keane og Defoe holder et godt nivå. Aaron Lennon er også en spiller man kan misunne. Bakover er det så som så, da King er mye skadet, men Chimbonda, Dawson, Bale.. Uten tvil spennende spillere. Skal jeg snakke nøytralt, så liker jeg også det jeg har sett av Kaboul. Ser meget god ut. (Desverre) Og jeg må si at Tottenham snart begynner å ta steget opp mot topp 4. Det er bare det at de ikke er alene. Newcastle, Everton, Blackburn og City begynner alle å virke enda litt farligere, og selv om de kanskje ikke enda er i United, Chelsea, Liverpool, Arsenal-"klassen", så er det nærmere enn de var for bare noen sesonger siden. Og det er jo lovende. Kanskje ikke for en litt nervøs Gunner som meg, men for Premier League.

Dette med penger, det er sånn det er. Tottenham er vel ikke akkurat de svakeste på dette markedet, og har jo b.l.a splashed the cash på flere spillere bare i sommer. Må vel ha handlet for minst £30 millioner, 16,5 på Bent, og Bale var vel ikke billig? Og hvis penger er likt med suksess, da burde vel kanskje Tottenham ligget over Arsenal de siste sesongene? Så du burde egentlig ikke klage så fælt når klubben din ikke greier å utnytte pengene de bruker.. ;)

Nei, jeg synes dere "gamle" gutta bruker ordet sjel for mye som en slags unnskyldning eller noe. Greit, skjønner at det var artig med baner på linje med bane 3 på gjemselund (Ja, jeg bruker den i nok en sammenligning), alle spillerne har bart, ståtribuner, løse tenner, avrevede ører og den slags, men nå har det blitt annerledes, og jeg er sikker på at det fortsatt engasjerer dere nok til at det er utrolig spennende å følge favorittlaget i England.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 21:03 
Grævling

PL har blitt en motegreie i de senere år, noe jeg ikke kan fordra. Jeg følger med ja, og mer enn tidligere ettersom det nå er mulig å se så å si alt av kamper. I tillegg reiser jeg over ganske ofte, noe som kommer av at jeg nå har råd til dette...var litt dårligere stillt i 80-åra ;-)

Tottenham er på ingen måte av de fattige i PL, forskjellen på pengebruken mellom oss og de 4 på topp ser du først når du drar inn lønnsbudsjettene. ManU, Pool, Chelsea og Arsenal deler ut så fantastisk mye mer i lønn enn det Tottenham har sjanst til at det så å si er komplett umulig for dem å hente de samme verdensstjernene som nærmest garantert vil slå til. I stedet må vi plukke på nest øverste hylle, og da får du spillere som ikke garantert slår til. Når nå i tillegg 3-4 faste spillere er ute, og vi ikke har råd til å ha samme kvalitet på benken som de nevnte lag, så går det rett vest!

....og der putta SCHHHHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLSSSS.....det rasshølet!

.....hater både han, ManU, Pool, Arse og Russland.....så da kan vi fortsette kranglingen!

Arsenal suger pupp ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 21:11 
Forumlegende

Viser seg jo at Arsenal spiller i Praha i kveld. Jeg er her nede, men hvorfor skal jeg se den matchen for? Arsenal har blitt litt mer spiselig med årene, mindre klyser på laget nå, men det var opprinnelig et av hatlagene mine så jeg holder meg nok unna den matchen, skulel vel i såfall vært for å se de tape ;)

Nei da går jeg heller å suger pupp. :lol:

Så jo en fin Liverpoolkamp på TV før i dag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 21:40 
Trener

Må ha Liverpool-briller for å synes den kampen var fin.. Kjedelig kamp, som varmen må ta mye av skylda for.. Så bare på den med et halvt øye, eneste som var bra var målet til Voronine..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2007, 23:04 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Må ha Liverpool-briller for å synes den kampen var fin.. Kjedelig kamp, som varmen må ta mye av skylda for.. Så bare på den med et halvt øye, eneste som var bra var målet til Voronine..

Skal være helt ærlig, jeg så bare 1. omg, det var en treg kamp, var andre ting som frista mer når man var i Praha, men fint mål og jeg har tro på Voroninen.

Men Liverpool spilte litt mer slik de har gjort før, de har endret litt på stilen i årets treningskamper og i serieåpningen og jeg syns ikke det har funka like bra. Liverpool er og bør være et lag som satser på ballbesittelse, selv om det ikke er nødvendig å være så ekstrem som i Steven Mcmannaman tida.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]