KIL Supporterklubb
http://www.kilsk.com/forum/new/phpBB3/

Nye stenger og flagg?
http://www.kilsk.com/forum/new/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=1181
Page 1 of 2

Author:  1892 [ 10 Oct 2006, 17:05 ]
Post subject:  Nye stenger og flagg?

Håper det kommer noen nye stenger og gansk et stort flagg til neste sesong.. begge stengene er vell relativt i dårlig stand nå.. http://www.tifo.it hadde vært fett.. ikke så veldig kostbart heller.. noe annet som er noen år siden sist vi hadde er kasteruller... det var morro.. hadde vært kult hvis noen i styre hadde bestilt tifo til neste sesong!

Author:  1892 [ 10 Oct 2006, 17:15 ]
Post subject: 

Flagg nr 12 og 14 samt 4 5.5 m stenger.. det hadde vært bra... pluss noen nødbluss og kasteruller.. frakt kommer i tillegg, og koster en del.. men husker ike på farten hvor mye det er..

mer tfo neste år er et aldri så lite krav fra min side..kanskje oprette en egen tifio konto som andre supp.klubber? hadde folk her inne sendt en hundrings eller 2 ?

Author:  Raggen [ 10 Oct 2006, 21:20 ]
Post subject: 

Jo da....skulle gjerne hatt mer tifo, men når det til tider knapt er folk tilstede til å ta seg av blussing og annet, så blir det litt magert.

Kunne tenkt meg at 3-4 karer fikk ansvaret for å ta seg av dette....ikke nødvenddigvis selv å stå for blussingen og vifting av flagg...men at de hadde ansvaret for å klekke ut ideene....som du gjør nå, og få med folk til gjennomføringen ;-)

Så....du er en kandidat til "Sjefs-tifo-gærningen 2007".......tar du jobben? ;-)

Penger skal vi nok bidra med...... innenfor rimlighetens grenser!!

Author:  1892 [ 11 Oct 2006, 13:25 ]
Post subject: 

Med så mange styremedlemmer bør vell jeg slippe å ta denne jobben? men er med å hjelper til jeg altså..

Author:  Karlsen [ 11 Oct 2006, 16:18 ]
Post subject: 

1892: Vi får tuppe deg inn i styret igjen tror jeg. TIFO greiene fungerte jo strålende da du var der.

Author:  1892 [ 11 Oct 2006, 19:34 ]
Post subject: 

Nei takk ;) føler jeg har gjort mitt og nye sunne krefter må ta over :)
men blir med og hjelper til en del selvsagt.. så lenge jeg bor i denna byen..

Author:  Raggen [ 11 Oct 2006, 21:50 ]
Post subject: 

Nå er det engang slik at vi trenger flere folk enn det som sitter i styret.....i tillegg er det vel liten tvil om at enkelte som sitter der pr dags dato også godt kan bli mer aktive.....men......det er alle sitt ansvar til å ta tak og bidra der de føler de kan!!

....dagens moralpreiken ;-)

I løpet av vinteren håper jeg flest mulig kan bli med og ta litt tak i ting, det blir for liten tid for enkelte av oss i dag dessverre, er begrenset hvor mye mann får gjort når du jobber fra mellom 8/9 - 16/17/18 hver jævla ukedag!

Og tifo er liksom ikke "min greie"....så vi trenger noen med litt tid og ideer ;-)

Author:  WTFimNasreen [ 12 Oct 2006, 09:01 ]
Post subject: 

[quote="EB"]Jeg kan det med Tifo! :shock: Har handlet fra Italia før jeg, ålreite folk og hyggelige priser. Men det er ikke gratis, hvis du har lyst 1892 kan vi ordne noe sammen. Hvis det er greit for styret i SK. Ha en egen Tifo avdeling, som ikke sitter i styret... Vi trenger ikke mer enn et par møter for å finne ut hva vi vil ha, jobbe med å finne noen som kanskje kan sponse litt. Og så får styret ta en avgjørelse.[/quote

Er nok avhengige av sponsorer ja.. Var det 4500 kr du du betalte for KIL- flagget? Få bedrifter til å gjøre det farsan gjorde.. da vil vi SK få gratis flagg/effekter! gjør da ikke noe om bedriftens navn står med liten skrift under, som på gjestegården flagget.. sikker på det er mange bedrifter som er villige til å sponse dette :)

Author:  Raggen [ 12 Oct 2006, 11:03 ]
Post subject: 

EB wrote:
Jeg kan det med Tifo! :shock: Har handlet fra Italia før jeg, ålreite folk og hyggelige priser. Men det er ikke gratis, hvis du har lyst 1892 kan vi ordne noe sammen. Hvis det er greit for styret i SK. Ha en egen Tifo avdeling, som ikke sitter i styret... Vi trenger ikke mer enn et par møter for å finne ut hva vi vil ha, jobbe med å finne noen som kanskje kan sponse litt. Og så får styret ta en avgjørelse.


Høres greit ut for meg.....egentlig slik vi bør prøve å jobbe fremover syns jeg. Få tak på folk som kan ta ansvar for enkelte konkrete ting. Dere er jo kjempekandidater til å ta ansvar for dette med tifo. I tillegg kunne jeg tenkt meg noen som prøvde å jobbe litt med å fikse noen nye sanger, eventuellt blåse støvet av de gamle gode.

Author:  Karlsen [ 12 Oct 2006, 11:18 ]
Post subject: 

Bra, EB og 1892 er helt sikkert rette menn til det:)

Author:  1892 [ 16 Oct 2006, 21:47 ]
Post subject: 

Eja..

Når det gjelder KIL flagget som ble sponset av gjestegården så var den håndlagd så det er ikke rart den kostet 4500 spenn..

Etter hva jeg klarer å lese ut fra tifo.it så koster ett flagg 99€ uansett hvordan det ser ut.. MEN, det er når vi kun bestiller ETT flagg... flaggene har forskjellig prisklasser fra 52€ til 99€ men så lenge vi bestiller kun ett flagg så må vi betale 99€ sjøl om det koster 52€ ved bestilling av flere..
..så nå har jeg sagt det et par ganger...

Stengene som er på 5.5 meter koster 56€ disse mener jeg vi trenger 4 stk. av..
spkommer porto og frakt i tillegg... dette kan i værste fall komme opp i maks..ja.. 4-5000 spenn MAKS.. men dette må vi se på..
men ja, moen og EB, vi kan jo ta dette over tre pils på telegrafen (som sikkert blir sponset av moen himself ;) )

Author:  WTFimNasreen [ 16 Oct 2006, 22:46 ]
Post subject: 

:shock: Pilsen eller flagget mener du? 8)

Author:  Raggen [ 16 Oct 2006, 22:57 ]
Post subject: 

Ja takk.....begge deler ;-)

Author:  1892 [ 17 Oct 2006, 00:17 ]
Post subject: 

Hehe. var i førsteomgang pilsen.. har sjekka litt nøyere ut.. jeg antar at 4000-4500 er maks levert kongsvinger.. og da snakker vi om 2 nye glagg samt 4 stenger a 5.5 meter som holder i massevis...

Author:  WTFimNasreen [ 17 Oct 2006, 00:36 ]
Post subject: 

1892 wrote:
Hehe. var i førsteomgang pilsen.. har sjekka litt nøyere ut.. jeg antar at 4000-4500 er maks levert kongsvinger.. og da snakker vi om 2 nye glagg samt 4 stenger a 5.5 meter som holder i massevis...


Ja, 2 gløgg a 5,5 liter bør da holde i massevis...

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/