Gjemselund
Har ikke vært på så altfor mange baner/stadioner, men her er hvertfall de jeg husker (også de kampene hvor KIL ikke har vært involvert):
"Nye" Åråsen (LSK-VIF)
Gamle Åråsen (LSK-Kongsvinger. En eller annen seriekamp på 90-tallet)
Ullevaal Stadion (Har sett alt fra Kongsvinger, Lyn og Enga samt 2-3 cupfinaler)
Lerkendal (RBK-Juventus, RBK-Porto, RBK-Celtic, RBK-Inter i C.League. Pluss RBK-Tromsø i tippeligaen 2005 tror jeg)
Høddvoll (Hødd-KIL 2-4. 2008

)
Nybergsund Stadion (Nybergsund-KIL 2-1?. 2008)
Skagerak Arena (ODD-KIL 3-0. 2008)
"Gamle Skagerak Arena" (Odd Stadion) (Mener bestemt at jeg så ODD-KIL på slutten av 90-tallet der)
Kristiansand Stadion (Start-Lyn. 2005 eller 2006)
Melløs Stadion (Har sett KIL i to kamper her. Tror de tapte begge, som jeg også mener å huske var på 90-tallet en gang)
Voldsløkka (En kamp som raskt går i glemmeboka: Oslo-Øst-Kongsvinger. NM-cup)
Briskeby Stadion (Før "nye" Briskeby) (Masse KIL-Tam-Skam kamper)
Aspmyra Stadion (Bodø/Glimt-KIL. Kvalifiseringskamp. 2005? 2006?)
Marienlyst Stadion (Godset-Kongsvinger. Må ha vært i begynnelsen av 20-tallet. Lasse Olsen fikk i hvertfall gjennomgå)
Storstadion (Sandefjord) (Sandefjord-KIL. Tror det var 2000. Abdul putta hvertfall)
Sandermoen (Tror jeg så en cup-kamp mot Vålerenga der en gang på 90-tallet)
Kjelsås (Kjelsås-Kongsvinger. KIL tapte og rykka vel ned til 2.divisjon det året tror jeg)
Bislett Stadion (Manglerud Star-KIL. KIL vant. 2006 eller noe?)
I tillegg kan jo disse nevnes:
Old Trafford (Man Utd-Arsenal 4-0 FA-cup 2008 og Man Utd-Lyon 1-0 C.League 2008)
St.Marys (En del Southamptonkamper i 2008 mot litt forskjellige lag)
Selhurst Park (Crystal Palace-Ipswich i 2002 eller 2003, husker ikke resultatet)
White Heart Lane (En Tottenham kamp som jeg ikke husker hvem var mot. 2004)
Highbury (Arsenal-Aston Villa, husker heller ikke resultat. 2001 eller 2002)
Craven Cottage før ombygging (Fullham-Blackburn. 1.Divisjon. Blackburn vant. 2001 eller 2002)
Craven Cottage etter ombygging (Fullham-Portsmouth. Sistnevnte vant. 2007 eller 2008)
Har også vært på eller utenfor endel stadion utenom kampdag:
Nou Camp
Loftus Road
Amsterdam Arena
Gamle Ajax Stadion
PSV sin stadion
Råsunda
Olympiastadion (Berlin)
Hertha Berlins stadion
Color Line Stadion
Gamle Wembley
Nya Ullevi