...i ren irritasjon over at folk ikke klarer å få ut finger'n før det er rett før avreise på bortekamper, så har jeg nå sjekkaut hva prisene på fly ligger på, til våre 4 siste langturer til Bodø, Haugesund, Bryne og Bergen.
Hadde noen m,eldt seg for tur til Sogndal litt tidligere så hadde vi kommet oss tur/retur med Widerøe for ca 700 kroner....det er så å si gratis!! I stedet ender det opp med timesvis i bil til ca samme kostnad for 2 stk....men uhorvelig mange flere timer...... og tid er penger
Uansett....slik ser det ut for resten av året....dagens priser, blir dyrere jo lenger folk venter....så har noen tenkt seg på tur, skrik ut og kjøp billett!!
Bodø 26. august, kampstart 18.00:
Fly opp lørdagen før kamp, hjem etter kamp (SAS), dagens pris: 1,700 NOK!
Haugesund 9. september, kampstart 17.30:
Fly bort på lørdagen før kamp, hjem etter kamp (SAS), dagens pris: 891 NOK!
Bryne 23. september, kampstart 16.00:
Fly bort på lørdagen før kamp, (til Stavanger) hjem etter kamp (SAS) dagens pris: 891 NOK!
LøvHam 7. oktober, kampstart 15.00:
Fly bort på lørdagen før kamp, hjem etter kamp (SAS), dagens pris: 891 NOK!
Jeg har mine tvil til å dra til Bodø i år, men skulle flere ta turen så slenger jeg meg fort med!
Bergen og LøvHam er allerede booka, blir i Bergen hele helga, fra fredag....håper flere slenger seg med!
Har veldig lyst til å ta en ny tur til Haugesund, var veldig stas sist mot Vard

Flere som kunne tenkt seg denne turen?
Bryne er det jo sjeldent gøy å møte på Jæren, men en tur ned på lørdag og party i Stavanger hadde kanskje vært noe? En eller annen gang må vi jo også klare å vinne på Jæren!!!
NOEN SOM ER KLAR FOR TUR? Greit å handle flyturen før prisene blir skyhøye!!