All cred til kil gutta som var i ålesund!!!
Mye skjedde denne helgen!
Traff roller og noen av supporterne fra kil inne på metz!
Ble litt provosert av all synginga så måtte hjem og hente aafk skjerfet! Mens roller satt med et glass brunt i og venta!
Litt senere hang jeg og roller sammen med marve og martin!(egentlig to veldig søte og morsomme gutter)
Da var vi litt full!!!!!
Vi fant ut vi skulle ta en pub til pub runde
Så da vandret vi!!!
Og havnet først på heaven
Men der var jo ikke liv! ikke stort med folk heller! (dvs bartenderne og vaktene) så vi fordufta ganske raskt derfra! dvs marve og martin håpet på litt lett kledde damer!!!!! hehe men den gang ei
På vei tilbake til metz sang roller,marve og martin : vi er fra skogene og forza vinger så det ljomet i gatene!
Men onkel politi som paserte kjørte bare rett forbi og rista på hue!
Tenkte vel bare "for en gjeng" hehehe! tre kil supportere og en stormen supporter som vandret i byen og gjorde ålesunds gatene utrygg! hehe!
Jeg og marve måtte ta en liten styrke prøve også!
Gikk og dytta hverandre! helt til marve fant ut at han kunne ta krok fot på meg så jeg havna på bakken

hehe så mye for den styrke prøva lissom!
Og marve utbrøt: " du er jo en av gutta du jo" (hehe joda mulig det marve!)
Da vi omsider kom til metz brølte gutta ut for full hals "forza vinger" og noen halv nakne sjeler stakk hode utav vinduene oppe i etasjene og koret med!
Så fant vi ut at vi skulle ta turen innom hotel atlanticas resepsjon! var nemli meninga at marve og gutta skulle ha nachspiel!
Men så var der damer i resepsjonen! og da blei jo gutta seff sittende!
Men det ble litt for mye høylytt snakk så resepsjons mannen bad de som "ikke bodde på hotellet om å gå hjem"
Tror dere vi gjorde det?????
Å NEI!!!!!
Vi stilte oss rett utenfor og skreik for full hals "forza vinger" og fra meg pep det " ålesund t vi dør"
Kjipern var det vel da stakkars resepsjons mannen på atlantica kom ut og bad oss gå et annet sted og synge!
Så da tok marve og martin like godt natta!
Men jeg og roller var ikke ferdig med festinga!
Metz var jo åpent en time lenger jo! Så da stakk vi dit og dyttet i oss mer brunt og blankt!
Da ble vi fine kan dere tro!
Søndagen før kampen satt det en gjeng kilère på posthjørnet(pub)
joa og etter kampen også!
Skal tro hvordan formen til de som spradet bort på metz for og dytte innpå litt blankt var da de skulle på flyet!
Det var en super helg! utrolig spennende og bra fotball match og en utrolig kul og blid gjeng supportere fra kil!
Tusen takk for Ålesunds besøket!
Håper dere knuser Molde neste år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leve ålesund / forza kil!!!!
Nb! sovnet til "vi er fra skogene" siste tre netterne! utrolig fin supporter sang dere har!!!!!!!!!!!!!
Sees vel en gang!!!!!!!!!