KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 00:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: KIL lag i Norway Cup
PostPosted: 30 Jul 2006, 23:05 
Kaptein

Satser på at denne tråden passer inn her, hvis ikke får bare mod. flytte den.

Uansett, tenkte vi kunne ha en tråd her hvor man kan legge inn hvordan det går med KIL lagene i årets Norway Cup. Er vel 3-4 lag med.

KIL g16s første lag vant 6-0 mot KFUM 3 i dag, 2. laget tapte 2-0 mot Åsane 2 så vidt jeg vet. Også tror jeg 93 gutta vant 4-1 mot Vear IF.

Spiller selv for G16 1 og vi er i gruppe med KFUM 3, Frankfurt og Flekkefjord. Fint med en bra start men to vanskelig kamper er igjen. Flekkefjord skal visstnok være gode og det er helt sikkert også tyskerne. Målet er hvertfall A-sluttspill.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Jul 2006, 23:24 
Klubbdirektør

Bra. Fint om noen også kan legge ut når og hvor kampene går. Så kanskje noen av oss som blør for KIL, dvs de som var i Moss og kanskje et par til, kommer og ser på..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 00:15 
Klubbdirektør

Vi møter franske College George Besse i morgen klokka 11 på bane 15 på ekeberg. (KIL g16 2)

og på tirsdag er det Skeid klokka 17 på Abildsø ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 00:17 
Klubbdirektør

Og laget vårt er jo under ledelse av en KILsupporterlegende, nemlig Karlsen, så dere må jo nesten komme å se oss, selv om vi ikke akkurat er det beste laget på sletta :P :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 00:22 
www.kilsk.com

kl 1300 på bane 8 i morgen, mot frankfurt.. hard kamp, vet ikke hvordan de er, men frankfurt er en stor by med sikkert mange gode talenter..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 00:42 
Grævling

Neil Lennon wrote:
Bra. Fint om noen også kan legge ut når og hvor kampene går. Så kanskje noen av oss som blør for KIL, dvs de som var i Moss og kanskje et par til, kommer og ser på..

Gutter 16
I dag: KIL1 - KFUM3 = 6-0 (mener jeg å ha hørt)
Mandag: KIL1 - Frankfurt = Bane 8 kl 13.00
Tirsdag: KIL1 - Flekkefjord= Bane F5 (v/IKEA Furuset) kl 17.55
-------------------------------------------------------------------------
i dag: KIL2 - Åsane2 = 0-2
Mandag: KIL2 - Coll. Georges Besse = Bane 15 kl 11.10
Tirsdag: KIL2 - Skeid = Bane A2 (Abildsø) kl 17.00

Gutter 13
I dag: KIL - Vear = 4-0
Mandag: KIL - Nordstrand = Bane 8 kl. 08.00!!!! Faen er dette for et tidspunkt!!
Tirsdag: KIL - Vestli = Bane 8 kl. 09.30

I tillegg er det med et lag i 7'er fotball for klassen Gutter-12.....slik utenfor konkurranse og greier! De skal spille 5-6 kamper utover uka, møter feks Vålerengen 3 i morgen!

Skal prøve å få med meg kampen til KIL-1 mot Frankfurt i morgen, og i hvert fall kampen deres mot Flekkefjord på tirsdag....så får vi se hva som skjer utover uka når det er klart for sluttspill.

Lykke til for de av dere som er i sving på sletta :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 10:44 
Grævling

Gutter 13
I går: KIL - Vear = 4-0
I dag: KIL - Nordstrand = 6-0

Da var disse gutta videre til A-sluttspill......selv om de har igjen 1 kamp i pulja i morgen!!

STÅ PÅ :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 13:07 
Grævling

7-er gutta i klassen Gutter-12 har denga Vålengen IF 3 med 5-1 i dag......Fine gutter det tenker jeg :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 14:25 
Grævling

i går: KIL2 - Åsane2 = 0-2
i dag: KIL2 - Coll. Georges Besse = 1-4
i morgen: KIL2 - Skeid = Bane A2 (Abildsø) kl 17.00

Da har Karlsen's disipler gått på et nytt tap.....regner med at det var Korslundinho som sviktet, men dette vil vi vel få høre mer om utover kvelden ;-)

Da er det vel lite håp om A-sluttspill for disse gutta. Blir vel heller ikke enkelt å nå B-sluttspill ettersom Skeid venter i siste kamp....men....lykke til :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 14:28 
Trener

Det var synd at disse ikke kom til finalen, var blitt lovet av Karlsen at han skulle forsøke en av mine genistreker når det gjelder angrepstaktikk. (Har utviklet noe som ingen har sett før... eh)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 14:45 
Grævling

Gutter 16
I går: KIL1 - KFUM3 = 6-0 (mener jeg å ha hørt)
I dag: KIL1 - Frankfurt = 2-3

Ledet 2-0 etter 5 minutter, men tyskersvina snudde kampen!

Da blir det direkte avgjørende kamp i morgen for gutta om å ta seg til A-sluttspill:

I morgen: KIL1 - Flekkefjord= Bane F5 (v/IKEA Furuset) kl 17.55

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 15:18 
Forumlegende

Kjett tap i dag for G16 2 ja. Starta kampen med to straffer imot, en tvilsom og en hårreisende dommeravgjørelse. (Les: filming) Ellers en ganske svak første omgang fra oss.

Men Gudene skal vite at vi hadde franskmenna i kne i 2. omgang! Da var vi gode! Konklusjon så langt for 2. laget: Vi har tapt to kamper mot lag vi skal være på høyde med. Det ser ut til at vi sliter med "a-lags syndromet": Gode i kun en omgang!

Jeg skal nesten garantere eventuelt tilreisende supportere til Abildsø i morgen at de skal få se et KIL lag som jobber ræva av seg i 2 omganger! Da skal Skeid få måtte jobbe steinhardt for i det hele tatt å få noe som helst med seg. [/b]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 15:31 
Klubbdirektør

Huff. Skal sies at Franskmenna må ha filming på pensum i det akademiet vi møtte. Filming filming og atter filming. Det var en veldig jevn kamp, men de 2 straffene etter ca 7 minutter drepte sannsynligvis kampen. Så litt senere i omgangen oppsto det en merkelig situasjon. Jeg blir revet overende i feltet på Corner imot og lander på ryggen. Der ligger jeg på streken og ser en ball komme over meg, så jeg gjør en eller annen bølgete bevelgelse for å prøve å nikke ballen unna. Treffer ballen men den spretter opp i nettet desverre. Andre omgangen hadde vi full kontroll på dem og jeg de hadde bare en sjanse, hvilket de putta på. Så ble jeg byttet ut og som vanlig da jeg blir byttet ut får vi straffe (Jeg er straffetaker). Dette er vel fjerde gangen det skjer i år. Men kapteinen vår trådde opp og satte den sikkert inn til 4-1. I andre omgang hadde vi blant annet en heading på innsiden av stolpen og mange andre gode angrep. Manglet bare det lille siste så kunne vi vunnet her. Skeid i morra, som kun slo disse 4-1. KAN bli en artig kamp om alle gutta kjemper blodet av seg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 16:58 
Grævling

Kjemper blodet av seg????...dæven......her bør sykebil og sykepleiere stå parat :D

Ellers......som selvutnevnt gooner av verste sort, så burde det vel ikke slå ned som en bombe for deg at franskmenn filmer? Dette sitter du vel og ser favorittgutta dine bedrive på tv hele vinteren lang :twisted:

Ellers....et litt oppsiktsvekende resultat i jr-klassen for gutta:

Fair Play - Kjelsås 0 - 10 ...so much for Fair Play!! :D

.....tydelig på tide å ta lærdom av Zidane og andre psykopater med springskaller og høye albuer :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 17:13 
Klubbdirektør

Hehe.. Har du noensinne sett Henry, Flamini eller Clichy filme?
Det vil jeg se!!

Og når vi er inne på fair play. Vi fosset i angrep, en spiller slenger seg ned og ruller rundt. Vi bare fortsetter for vi så det var filming. så tar keeperen dems og redder så ballen går ut til innkast. da spilleren vår tar kastet har han ingen intensjon over å kaste til en franskmann. Men da dommeren spør om han har tenkt til det og vedkommende svarer: nei, han filma jo og dessuten spilte ikke keeperen ballen ut med vilje!

Jo da tar dommeren ballen fra oss og gir den til motstanderen :evil:

Image

Image

Image
Noen bilder...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]