Glomma-Gjedda wrote:
Dette er vel en ting som er diskutert og noe som kommer til å bli diskutert i lang tid fremover. Dette blir jo det samme med lite folk på Gjemselund, midten av ståtribuna osv.. Og det er tidligere skrevet mye om hva som må til for at folk skal dra ræva ut av godstolen for å se KIL kamper -> At Kil vinner kamper. Dessverre frykter jeg at dette kan være en medvirkende årsak til at det er lite folk på Gjemselund, eller at folk ikke gidder å reise til f.eks Moss. Tror veldig mange har de to siste kamper med tap i hodet, kanskje også hvordan KIL har slitt med Moss på Melløs de siste sesongene. Tenk hvis vi hadde vunnet mot Sogndal for en uke siden? Tror det hadde vært mange flere med på tur da.
Når dette er sagt, og hvis dette stemmer, så er det som jeg har sagt meget beklagelig og synd.
Kan lure på mye når det gjelder Kongsvinger og mentaliteten til folk fra byen, men en ting tror jeg snart noen får vurdere seriøst.....for å sitere noe en Amerikaner som dro inn årene i Dallas sa for noen år siden:
"Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country!"
Bytt ut "country" med "club" hvis det ikke skulle være forstålig!!
......det er bare å møte opp å bidra, værre er det ikke, bare å se på folka fra Ålesund.......de reiser fra hytter og hus, hele familier, landet rundt!!