KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 22:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 11 May 2006, 22:40 
Grævling

Ja....det har allerede blitt nevnt etter kampen mot Hønefoss....noe må gjøres, så derfor prøver vi oss på et lite møte før kampen mot Manglerud Star Oslo.

Møt opp ved "supporterbua" på Gjemselund kl. 17.00 før kampen!

Her håper vi virkelig at det vil møte opp masse folk, det er det eneste som skal til for å lage liv...så her har du/dere muligheten.

Og merk.....dette gjelder ALLE!! Her kan alle som ønsker å bidra møte. Det er ikke noe krav til at dere trenger å være med i KIL-Supporterklubb, men vi har selvsagt ikke noe imot om dere er innmeldt ;-)

Fokuset for "møtet" bør være å skaffe frem noen som kan hjelpe oss igang på tribuna....vi trenger noen som tørr være litt "gærne", fpr det viser seg at vi er flere som blir med bare noen får dratt igang syngingen!

Ellers kan vi også diskutere annet rundt hva du/vi/dere ønsker å få til.....en del ting begrenser seg dessverre med tanke på økonomien til supporterklubben, men å lage liv bør vi kunne klare å få til....eneste vi trenger er folk......Gutta på laget fortjener bedre enn det som ble servert på søndag mot Hønefoss......og ansvaret ligger på oss alle!!

Håper det vil møte opp mange med hjerte for klubben til dette møtet...Vælkømmin :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 01:34 
Kaptein

Jeg får ikke kommi på tirsdag, men vil slenge ut ett forslag.. Syns supporterklubben skal bytte plass til hoved tribuna. da kan jeg garantere mye mere trøkk.. husker det sto 15 mossesupportere der engang, og det ljoma over hele gjemselund! blir mye mere klang under taket, og tror sittetribuna er lettere og dra igang hvis vi er der... hadde vel gått an å inngå en avtale med KIL så vi får komme inn på det borteste feltet for en billig penge? tror det hadde bidratt til mye mere liv på gjemselund. men det er ett must at vi synger da..........

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 15:43 
Grævling

.....sikkert noe som kan diskuteres det ja, problemet er vel at vi helst skal stå, og helst bør vi vel være plassert mest mulig midt på tribuna....men forslaget kan vi ta med oss!

Flere forslag?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 17:40 
Spiller

Kommer jeg :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 18:02 
Grævling

Tja......husker mest dette som en fantastisk sesong....selv om siste kamp selvfølgelig ble en liten nedtur....men totalt sett....meget bra ;-)

Men.....da får vi komme oss tilbake til trådens tema, bra du kommer....håper vi blir mange :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 21:01 
www.kilsk.com

Jeg får vel møte opp jeg og!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 23:08 
Klubbdirektør

KIL_Tommy wrote:
http://www.glimt.no/wips/1486732488/

Den har vel ikke noe med møtet før kampen på Tirsdag og gjøre?

Skjerpings..

----

Back to Topic: Håper det kommer masse folk! :twisted:
Har vært folk som har klaget ofte på forumet en stund, nå kan man endelig komme med forslag til hva som kan gjøres! Derfor var dette et godt forslag Raggen... Eller hvem det nå er som har dratt igang dette!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 23:22 
Spiller

Neida neida, tenkte kanskje dere ville vekke noen vonde minner jeg :P.. var jo for morro skyld da.. jaja,skjerpings :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 May 2006, 21:06 
Grævling

Får dere huske å møte opp før kampen på tirsdag......greit liv på Ski i dag.....men som kjent, på bortebane er det som regel ikke noe problem!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2006, 01:32 
Saftblander

Raggen wrote:
Får dere huske å møte opp før kampen på tirsdag......greit liv på Ski i dag.....men som kjent, på bortebane er det som regel ikke noe problem!

Men da har jeg et forslag, Raggen ... Vi setter hele supportergjengen på en buss en times tid før kampstart og kjører en runde i distriktet - med bind for øya! Så kanskje de tror de er borte og dermed synger hemningsløst i 90 minutter! :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2006, 01:40 
Grævling

.....beste forslaget jeg har sett på lenge :lol: ...hadde vi bare hatt råd til å leie buss til slikt, men kanskje vi kan bruke bybussen? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2006, 12:00 
www.kilsk.com

Raggen wrote:
.....beste forslaget jeg har sett på lenge :lol: ...hadde vi bare hatt råd til å leie buss til slikt, men kanskje vi kan bruke bybussen? ;-)

Hahahaha!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 May 2006, 15:56 
Materialforvalter

Lenger opp i tråden ivret jeg for dette møtet, og lovte å stille. Nå rekker jeg ikke likevel, kommer ikke fra jobb tidsnok i Oslo (rekker akkurat kampstart), men jeg har noen tanker om hva som er problemet og hva som kan gjøres:

Først og fremst: Det er for få som drar i gang sanger. Mot Hønefoss var vi nok folk til å lage litt liv (selv om vi var mindre enn vi absolutt burde være), men problemet var at ingen dro i gang. Det er flere som er flinke til å gjøre det på bortekamper, som også burde kunne trå til hjemme. Fem-seks personer burde nesten hatt et ansvar, og de kunne samarbeidet om å lære seg sanger osv.

Og flere må lære seg flere sanger. Det er litt flaut når fulle jenter drar i gang "gi meg en k"-ropet, uten å ane hva de skal gjøre når resten har svart "L!". F.eks bør vi lære oss det som Levanger-fansen pleide å synge til Rønning (var det ikke en som la inn det på forumet?) og vi bør kanskje ha mer kreative greier enn "Ragnar Koffeld"-klapp-klapp (selv om det i og for seg funker, han og alle andre skjønner jo hva vi mener).

Og vi bør stå mer samla. Mot Hønefoss var vi ikke bare få, vi var også spredt, og da blir det lite trøkk på synginga (eller, hadde vi ropt mot Hønefoss hadde det blitt spinklere enn det kunne ha blitt).

Jaja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 May 2006, 16:19 
Grævling

Ja.....dette er stort sett kjernen i det jeg mener vi må få gjort noe med.....får bare håpe at det vil møte opp en del forlk, og at vi kan bli enige om en del "kjøreregler" fremover. Hadde også vært fint om vi kunne få satt sammen noen kreative sjeler til å jobbe frem noen nye sanger, eller pusset litt på tidligere slagere........men vi er nødt til å få engasjert flere enn oss som sitter i styret, tiden strekker ikke til dessverre, så vi må ha inn noen som brenner for dette....håper det kommer mange "brennende" mennesker i morgen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 12:23 
Grævling

NB!! Husk å stille inn skoa slik at de innfinner seg på Gjemselund til kl. 17.00!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]