selvsagt har Sigurd et godt poeng.........for noen av de som ikke går på alle kampene uansett vil en slik gest være veldig positiv. uansett skader det jo ingen. de som har kommet føler i så måte at de faktisk betyr noe, og det er viktig det.
husk at alle har ikke og vil aldri ha det samme forholdet til KIL-fotballaget som mange på forumet har.......
skal man videre ta opp forhold rundt kampene, så
1) det samme tykke programmet selges til hver eneste kamp og dette må kjøpes hver gang for å få det aktuelle vedlegget.
det synes ikke særlig smart. 20 kr.
2) det dagsaktuelle vedlegget burde man få kjøpe for en tier e.l. uten å måtte gi 20 for det tykke --- et for sesongen-programmet......det blir for masete, særlig når.....(se 3)....så tror jeg man ville få solgt mer også.....
3) det dagsaktuelle vedlegget preges etter min mening dessverre av hastverksarbeide og det er vanligvis utrolig lite fengende i det. her kunne man jo ha lagd noe mer å lese på og ikke bare sakse litt fra en hjemmeside og kopiere opp en tabell og spillerstall. dette er tynne saker.....vi snakker jo tross alt om en 1.divklubb med ambiasjoner og som har i 17 år var i toppserien.
4) pågående loddselgere som viser sin "surhet" når du ikke vil kjøpe lodd.
5) umulig å føre en samtale før kampen og i pausa på sittetribunen grunnet
høy musikk.
6) alltid hyggelige parkeringsvakter (der hvor de tar betalt).
7) samme som 6 for vaffelgjengen og kiosk og vakter.

mange skjønner faktiske at de ikke burde røyke på tribunene. selv om det er lov til det, burde man faktisk tenke at mange kanskje ikke tåler røyk. de kan røyke ute: før og etter kampen og gå ut i pausa (ut=ned tra tribunen). særlig er dette problem på sittetribunen hvor noen har seskongkort og hvor man ellers får nummererte billetter. jeg gremmes.....
...............dett var dett