KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 11:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08 May 2006, 00:36 
Materialforvalter

Kil tar en flott seier, scorer mål og været er bra, men en ting stusser jeg over. Hvorfor i all verden kom det ikke en eneste lyd fra supporterne i dag?
Ikke ett eneste forsøk på synging! Den vanlige responsen på denne type innlegg her på forumet vel at; "Hvorfor i helvete er ikke du med å synger, og hvorfor gjør ikke du noe selv" Greit nok, men for å ta dagens kamp som eksempel - Det stod minst 50 stk på midten. Forundrer meg da at ikke noe skjer i løpet av kampen.

Etter kampen kom også spillerne bort og takket supporterne, noe som var hyggelig gjort forøvrig. Hva var det de takket for egentlig? Oppmøtet?[/i]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 08:51 
Forumlegende

Du er jammen inne på noe. Var nesten litt pinlig at spillerne kom bort etter kampen. Men bevares hyggelig gjort av dem.

Her har supporterklubben en jobb å gjøre. Finn en eller to forsangere så fort som f!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 09:16 

dette registrerte jeg også. helt stille . dere var da ganske mange på deres felt?

men som du sier forsangere. er en ting. men det hjap heller lite for oss i går i andre omg. men det blir sånn om man vill eller ikke .med 2-0 i sekken :wink:

medlemsmøter er tingen for og få til dette.

og mase mase mase mase mase mase mase .

vi hadde det sånn for noen år siden .

lykke til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 15:49 
Spiller

Jeg regner med at en kombinasjon av steikende solskinn, tørre struper og sjokkerende KIL-spill gjorde at det var litt stille.

Men hva med russen, hvor var den???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 16:21 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Men hva med russen, hvor var den???

.... Stavanger eller Lillehammer!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 16:58 
Materialforvalter

"Men hva med russen, hvor var den?"

Det er vel ikke russen som skal skape liv på Gjemselund.... hvis man er avhengig av en haug fulle russ for å få igang syngingen, har supporterklubben et seriøst problem.

Kermit hadde et godt poeng med at møter er tingen. Nå er det vel sånn at det er kun et fåtall som møter opp disse møtene, men det kan i hvertfall være fruktbart i forhold til å fordele litt arbeidsoppgaver og for å "gire" hverandre opp litt! Noen må få et hovedansvar for å få igang de andre.

Dette er selvfølgelig ikke noe som kommer over natta, så det må terpes og terpes. Det viktigste må være å få igang en prosess.

Last edited by Bobby Mimms on 08 May 2006, 16:59, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 17:13 
Spiller

"Det er vel ikke russen som skal skape liv på Gjemselund.... hvis man er avhengig av en haug fulle russ for å få igang syngingen, har supporterklubben et seriøst problem"

Jeg mente vel ikke akkurat at det er russens ansvar. Da hadde det jo blitt relativt rolig store deler av året :-)

Jeg bare lurte på hvor de var, de pleier jo å stille med en gjeng i mai.

Er det noen forsanger på gjemselund nå?? Hva med å leie inn noen: Bjarne Brøndbo feks :shock: (det var en spøk)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 18:33 
Trener

Russen bruker vel å stille sterkere i kamper nærmere 17.mai! Og da vi har 16.mai kamp i år får vi håpe på mye folk! Både russ, supportere og andre! Så kan vi skape ordentlig stemning!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 18:55 
Klubbdirektør

Jeg la også merke til at den faste gjengen på midten var nokså tause på søndag. Må si jeg var spent på hva gutta på banen skulle gjøre etter kampen, men det var jo fint at de tross tausheten tok turen bort og takket.

Forøvrig vil jeg påstå at den tausheten kil-supporterne praktiserte nesten var bedre enn de håpløse ropene til hønene. "Alle gutta" etter 30 sek av kampen, "Linjemann er ræva" 9 av 10 ganger de åpnet kjeften og tellinga da Eriksen holdt ballen hjalp vel ikke akkurat så mye det heller..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 22:09 
Grævling

Vi sliter...kapitalt....jeg var også selv flau når spillerene kom bort etter kampen.....det hadde vi faen meg ikke fortjent, men men...det var uansett hyggelig av dem!! TAKK!!

Men så.....hva skal gjøres? Ja, som representant for styret så får jeg vel bare be om hjelp!!

Ser at enkelte mener dette er noe styret bør ta tak i....Ja, det er vel greit nok, men jeg håper virkelig ikke at dette skal være slik at folk må sitte i styret for å kunne lage liv.... her er det fritt frem for alle sopm måtte ønske å bidra!

Men.....et møte hadde nok gjort seg snart. Vi trenger sårt noen som kan være med å dra oss igang på tribunen, og spes. på Gjemselund....merkelig nok...men som alle vet, denne "naboen ser deg" greia sitter dypt i sjela hos Vingesfolk....og i går var dessverre en del av de vanlige "ropertene" borte.....så da ble det tyst!! Enda godt at våre 2 mål kom relativt raskt, slik at Hønse-fansen fikk noe annet å tenke på.

Men........vi må sammle oss på Gjemselund (fysisk på tribunen), og vi må få tak på folk som tørr og gidder å dra oss igang..... Skal komme tilbake med mer info, men vi bør absolutt få tatt et møte relativt raskt.....her bør vi først og fremst konse på dette med å skape liv på kampene, men også annet som folk skulle ha på hjertet kan diskuteres. En annen ting er at dette møtet nødvendigvis ikke trenger å være kun for de som er med i supporeterklubben. Det er jo faktisk fullt mulig å være supporter uten å ha betalt 100 kr til oss.....men vi har på ingen måte noe imot at folk støtter oss.....

Bare kaster ut et forslag her nå, hva med et møte før kampen 16. mai mot Oslo Øst? Vil folk møte opp? Dette er jo en tradisjonsrik dato, så her bør vi absolutt klare å lage liv på tribuna..... edle dråper vil vel gjøre sitt til at dette går av seg selv denne dagen......men uansett......Hvis vi kunne møtes ett eller annet sted i god tid før denne kampen, så kunne vi kanskje blitt enige om noen "kjøreregler" for fremtidens fremtreden på tribuna.....gutta fortjener helt klart bedre enn det som ble "servert" fra oss mot Hønefoss!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 22:26 
www.kilsk.com

Enig i den!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 23:00 
Materialforvalter

Ja, et møte den 16. er nok lurt.

Vi trenger forsangere, og vi trenger forsangere som kan noen sanger.

Det var helt latterlig på søndag. Jeg sto selv på midten og vet ikke helt hvorfor jeg ikke dro i gang noe, men det var utrolig slapp stemning. Vi mangla de som vanligvis drar i gang, men samtidig sto folk som er ekstremt engasjerte på bortekamper tre meter unna, med hendene i lomma.

Og nå: Noe helt annet. Jensen er skada, og vi får dermed ikke muligheten til å synge den vakre reidar-sangen mot follo.

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artic ... /105080057

(Ja, for vi synger litt på bortebane, i hvert fall).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 23:31 

synge med, vist du er kongsvinger , syng med
vist du er kongsvinger , syng med osv.

skal dere start på skretsh så finn noen andre har gjør de om litt.
så lager dere noen selv etter vært.

alle stjeler litt her og der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2006, 11:33 
Klubbdirektør

Vi må bli bedre. Samtidig må vi droppe sanger som Kom igjen vinger. Blir bare tull når det er 5+5 mann som synger. Da er det bedre og dra i gang en sang der 10 synger samtidig.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]