Haraball wrote:
Det handler vel bare om å klare å lese hele artikkelen, og å klare å se for seg hva journalisten har tenkt, og å tenke på hva som har skjedd før.
Du koste deg vel i fjor da vi putta 3 mål på Høddvoll, men dessverre slapp inn 4...
Så du synes ikke det er et problem at KIL ikke har scoret? For å bruke din retorikk, så er du vel fornøyd med at KIL ikke har scoret på fire kamper...
Det blir for dumt. Selvsagt er det bekymringsfullt!
For å være ærlig, så blir jeg mildt sagt oppgitt over at Skogen ikke kan kalle en spade for en spade og si at vi har et offensivt problem. Spillerne er ikke så dumme at de ikke ser det selv. Tror du virkelig de vil skjelve som aspeløv hvis det leser i Glåmdalen at Skogen innrømmer det? Hvorfor i all verden skal alt pakkes inn? Det er ikke en knøttelag vi snakker om.
Fasiten er ganske grei: En målforskjell på 1-3 etter fire kamper forteller at vi er solide bakover, men katastrofalt dårlige bakover. Jeg har ikke nerver til sitte rolig på gjerdet og vente kamp etter kamp på at vi skal begynne å score.
Jeg synes det er betegnende at KIL med ett unttak (LøvHam) bare har møtt lag som ligger over dem på tabellen, men likevel bare vunnet ett av oppgjørene.