KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 30 Apr 2025, 18:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: KIL-Åsane
PostPosted: 17 Jun 2024, 12:37 
Forumlegende

Kampen bør vel forbigås i stillehet, men jeg har fått medling av en haug med folk som ikke følger KIL med spørsmål om hva som skjedde. Noen som har en god forklaring her?

Selv syntes jeg vi sliet med presset vårt, vi lå for lavt og prøvde lilevel å presse høyt i banen. På den måten fikk vi strekk i laget og rom for Åsane og spille i. Noa som tidligere har vært veldig god bare surret rundt, Haren hadde noen spede forsøk, og litt uflaks at ikke sjansene våre gikk inn for da hadde vi nok sett en annen kamp. Holtan og Krogh ikke i form, burde nok ha valgt andre alternativer.

Profile  

Post subject: Re: KIL-Åsane
PostPosted: 17 Jun 2024, 15:44 
Klubbdirektør

Energiløst, elendig press og null bevegelse offensivt. Trist som f*en.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 17 Jun 2024, 16:43 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Kampen bør vel forbigås i stillehet, men jeg har fått medling av en haug med folk som ikke følger KIL med spørsmål om hva som skjedde. Noen som har en god forklaring her?

Selv syntes jeg vi sliet med presset vårt, vi lå for lavt og prøvde lilevel å presse høyt i banen. På den måten fikk vi strekk i laget og rom for Åsane og spille i. Noa som tidligere har vært veldig god bare surret rundt, Haren hadde noen spede forsøk, og litt uflaks at ikke sjansene våre gikk inn for da hadde vi nok sett en annen kamp. Holtan og Krogh ikke i form, burde nok ha valgt andre alternativer.

Har vi noen andre en Holtan da. Vi har en litt for dårlig benk vis det skjer skader på de som er faste. Så må kanskje få tak i et par stk til før høsten serien begynner.

Profile  

PostPosted: 17 Jun 2024, 20:30 
Trener

1) Feil inngang til kampen. Vi møter ikke opp til kamp. Altså, gidd og prøv da iallfall.
2) Vi møter (for andre gang på rad) lag som er dødelig effektive. Nesten alt av sjanser har gått inn.
3) Personlige feil. Hva enkelte spillere holder på med utpå der......altså, hjelpes.
4) Feil laguttak. Nytter eksempelvis ikke og ha en spiss som er utslitt etter 23 minutter.
5) Vi mangler samhandling, både i forsvar og på topp. Grunnet skader og karantener har det litt for mye rulleringer. Har ikke Haren og Williams dagen, så har vi lite annet.

Det er godt det er sommerferie, for vi må få igang spillere ass. Guven, Holtan, Krogh, Gjerstrøm osv. Altfor mye småskader og dritt.
Mye oppstykket. Mye rulleringer. Mye variert.

Profile  

PostPosted: 17 Jun 2024, 22:03 
Klubbdirektør

4) Feil laguttak. Nytter eksempelvis ikke og ha en spiss som er utslitt etter 23 minutter.

Hva blir Guven da. Vi har ingen spiss som holder to omganger desverre.

Profile  

PostPosted: 17 Jun 2024, 22:14 
Spiller

Lenge siden jeg har følt meg så frustrert, sint, såret og mørbanket etter en hjemmekamp. Når tapte vi sist hjemme med de sifrene? Åsane kjemper som faen å får det til å se ut som Menn mot gutter. Vi hatt kamper i år som har vært meget gode, men også kamper som har vært nedrykk verdig. For meg er det egentlig utrolig at vi fortsatt leder Obos.

Wennberg forteller etter kampen at han hadde sett det på laget tidligere i treningsuken. Hva betyr det? At Wennberg ser (det?) men ikke klarer å gjøre noe med det?

Jeg syns vi mangler et par krigere i klubben, noen som skriker litt å tar tak i ting når det butter. Litt redd det blir for mye «gutteklubben-grei» på Gjemselund om dagen. Men når Nystuen speider etter spillere så har han vel «snille gutter som ikke tør å si ifra» som kriterie :wink:

Vi setter også denne på «arbeidsuhell-kontoen», å ser videre mot neste kamp. Håper på mer liv på feltet da, selvom junior-gjengen gønner på 8)

Ps! Takk til klistremerke-mannen.

Profile  

PostPosted: 18 Jun 2024, 10:16 
Klubbdirektør

KIL_Tommy wrote:
Lenge siden jeg har følt meg så frustrert, sint, såret og mørbanket etter en hjemmekamp. Når tapte vi sist hjemme med de sifrene? Åsane kjemper som faen å får det til å se ut som Menn mot gutter. Vi hatt kamper i år som har vært meget gode, men også kamper som har vært nedrykk verdig. For meg er det egentlig utrolig at vi fortsatt leder Obos.

Wennberg forteller etter kampen at han hadde sett det på laget tidligere i treningsuken. Hva betyr det? At Wennberg ser (det?) men ikke klarer å gjøre noe med det?

Jeg syns vi mangler et par krigere i klubben, noen som skriker litt å tar tak i ting når det butter. Litt redd det blir for mye «gutteklubben-grei» på Gjemselund om dagen. Men når Nystuen speider etter spillere så har han vel «snille gutter som ikke tør å si ifra» som kriterie :wink:

Vi setter også denne på «arbeidsuhell-kontoen», å ser videre mot neste kamp. Håper på mer liv på feltet da, selvom junior-gjengen gønner på 8)

Ps! Takk til klistremerke-mannen.

Har savnet et par Risholt gutter I 3-4 ÅR JEG. Men det for vi nok aldri se på Gjemslund igjen. De tar litt for stor plass, og det liker nok ikke alle der nede.

Profile  

PostPosted: 18 Jun 2024, 20:07 
Trener

Risholt var vel bedre på å kjefte opp andre enn å løpe sjøl.
Det skapte ikke bestandig god harmoni det heller.
Gi meg heller en Fremming-type da altså.

Men vi trenger vi absolutt noe nytt på midtbanen ja.

Profile  

PostPosted: 19 Jun 2024, 08:48 
Trener

Det her virket som en kamp vi ble totalt tatt på senga av motstanderen. Åsane var veldig gode.
De kom forberedt og med en plan. Raskt opp i press, ikke la oss trille rundt. Og selv klarte de å trille oss frustrerte så vi gjorde feil som de utnyttet.

Synd man går på smeller mot typiske "bunn" lag. Samme skjedde i fjor. Hjelper ikke å vinne over VIF borte når man taper hjemme mot Åsane. Utrolig nok topper vi fortsatt, men på tide med en nullstilling og en forståelse at hver eneste kamp, uansett motstander så må det gis 100% på hver eneste ball.

Vi trenger forsterkninger i sommer, kanskje i alle 3 ledd, men spesielt bak.
Der har det vært helt jævlig til tider. Holme & Joel er stabile gode spillere mens resten vet jeg ikke helt. Mye rart.

Midtbanen hadde vi trengt en typisk Risholt. Taylor har vært god i år, men vi trenger en vokal sjef som pisker.

Holtan virker å være mange mnd unna form om det han viste på søndag er ståa.

Profile  

PostPosted: 19 Jun 2024, 10:42 
Forumlegende

Vi skal ikke være for harde mot gutta heller, tar dette på kontoern for et arbeidsuhell. Vi leder tabellen og har hatt flere veldig gode kamper i år. Sitter litt med følelsen av at de har overprestert, men særlig kampen mot Vålerenga var veldig solid og viser hva som bor i laget.
Nå nylig har vi fått tilbake et par fra skade som ikke har spilt på lenge, de bør jo matches i form men kanskje heller kommer innpå når vi leder enn å starte og heller holde på prinsippet Never change a winning team.
Tenker at spissplassen er viktigst å forsterke om vi skal hente inn flere spillere da vi har få alternativer, muligens også litt mer muskler på midtbanen, men midtbanen vår har jo vært veldig god i tidligere kamper i år.

Profile  

PostPosted: 19 Jun 2024, 13:11 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Vi skal ikke være for harde mot gutta heller, tar dette på kontoern for et arbeidsuhell. Vi leder tabellen og har hatt flere veldig gode kamper i år. Sitter litt med følelsen av at de har overprestert, men særlig kampen mot Vålerenga var veldig solid og viser hva som bor i laget.
Nå nylig har vi fått tilbake et par fra skade som ikke har spilt på lenge, de bør jo matches i form men kanskje heller kommer innpå når vi leder enn å starte og heller holde på prinsippet Never change a winning team.
Tenker at spissplassen er viktigst å forsterke om vi skal hente inn flere spillere da vi har få alternativer, muligens også litt mer muskler på midtbanen, men midtbanen vår har jo vært veldig god i tidligere kamper i år.

Midtbanen er bra. Men trenger en med muskler og som kan ta tak ikke spillet når det butter. En som tørr å rope litt. Har 2 kapteiner som ikke sier et ord.

Profile  

PostPosted: 20 Jun 2024, 08:18 
Reserve

Jeg føler ofte at KILs største fiende i medgang er KIL selv. Tapet mot Åsane var uprofesjonelt. I KIL er ofte veien kort fra å levere gode prestasjoner til å bli "verdensmestere" i egne øyne.

Vi satser på at dette var et arbeidsuhell som det ble nevnt her. Et arbeidsuhell og en vekker.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]