KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Jul 2024, 16:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Moss-KIL
PostPosted: 17 Jul 2024, 10:46 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6470
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Til helga returnerer gutta fra ferie for vårsesongens siste kamp. Hva tenker vi?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 17 Jul 2024, 22:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1127
Location: Vinger
Kan bli lei nok den, i hvertfall hvis Moss har beholdt formen over ferien. Langrekken, Nilsson og Lysgård var ikke med mot vif, så spørs om noen av de er tilgjengelige på lørdag. Ärlig er nok ikke aktuell for troppen enda. Vi stod vel for et lite ran der i fjor, satser på reprise i år.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 19 Jul 2024, 14:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1030
Location: Oslo
Vanskelig kamp dette, vi må nok ha minst like bra glid som i fjor skal vi få med oss noe herfra. Spiller vi som vi gjorde de første 60 min mot VIF kan det bli bra.
Ellers ser det ut til at Holtan blir lånt ut til Egersund. Skjønner ikke hvorfor vi låner ut til en opprykksrival, men dette er vel i nærområdet til Holtan så det er kanskje lagt til grunn. Forhåpentligvis kommer det noe inn også ?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 19 Jul 2024, 20:35 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 855
Umulig å vite hvordan dette ser ut. Det opplegget enkelte holdt på med før pausen, var så ræva som man får det.
Fy f... så uprofesjonelt.
Ikke mye informasjon om skader osv heller. Det eneste jeg vet at de som har slitt med skader tidligere, har brukt ekstremt lang tid på å komme i form igjen.
Det er eksempelvis ikke særlig overraskende at Holtan går på lån. Vi trenger liksom ikke flere spillere som er totalt ute av det :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 20 Jul 2024, 01:04 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1127
Location: Vinger
Jeg er litt ambivalent når det gjelder Holtan. Nystuen uttaler at Sandstad er foran han i køen, det samme er vel Moberg. Holtan er uansett den spilleren i troppen med flest "mål i kroppen", det hadde passet dårlig om potensialet slo ut for fullt hos en opprykkskonkurrent. Jeg regner ellers med at det er noe mer på vei inn både i forsvar og i angrep. Kanskje også et utlån for Mbow. Hellan hadde passet bra på et lån inn.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 20 Jul 2024, 11:54 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 784
Location: Tråstad
At man låner ut Holtan til en oppryksrival fatter jeg ikke. I form er han den beste spissen vi har, med god margin. Han kommer til å blomstre der nede, sikkert allerede i kveld.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 20 Jul 2024, 18:35 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 21 Feb 2017, 23:20
Posts: 24
Location: Tomteberget
Spiller som et møkkalag. 0-0 er tydeligvis ikke et alternativ om dagen. Ræva, ræva, ræva, ræva, ræva..
Det sitter ikke ordentlig for KIL. Nå må noe skje. Men hva? Ser ganske så kollektivt ut.

_________________
Gutta trenger jubelbrus for å få seiersrus


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Moss-KIL
PostPosted: 20 Jul 2024, 19:26 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 784
Location: Tråstad
Kan ikke huske sist jeg var så forbanna etter en kamp. Ikke engang Åsane tapet gjorde meg så forbanna. Nå får det for helvete skje noe der nede på brakka.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group