KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 11:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: VÆR REALISTISKE
PostPosted: 22 Mar 2006, 15:54 

Dere har mistet. Jakko, John Reidar, Frode, Fritz, Einar, Espen, som sannsynlig har over 700 1 div kamper tilsammen. Disse har dere erstattet med.... 4 spillere som spilte på middels 2 div lag, 1 fra albania (tar tid å komme inn i norsk spillestil) og tatt opp endel juniorspillere (juniorspillere er ikke negativt men kan ikke forvente at de skal prestere topp hver gang) Stormoen er usikker pga skade, lindau er usikker pga skade.
Dere har en spillestil som er veldig naiv... dvs god når den fungere men det gjør den som oftest ikke.

ønsker dere all lykke i årets sesong men forbered dere på å måtte kjempe i bunnen. alle lag i 1 div bortsett fra sparta har forsterket laget med enten tippeligaspillere eller middels gode 1 div spillere. kil har kun spiller fra 2 div pluss et ubeskrevet blad fra sandefjord. LYKKE TIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 16:24 
Forumlegende

håper alle lagene vurder KIL på denne måten og ser på oss som poengmat, da vil som Skogen sier: resultatene komme

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 17:08 
Grævling

Noen her som IKKE er realistiske :?:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 17:10 
Klubbdirektør

Det var ikke mange i Kil laget som rykket opp fra 2 div som hadde erfaring med spil i høyere div... (vi spilte kvalikk det året vi)

Profile  

Post subject: Re: VÆR REALISTISKE
PostPosted: 22 Mar 2006, 19:54 
Klubbdirektør

realistisk wrote:
Dere har mistet. Jakko, John Reidar, Frode, Fritz, Einar, Espen, som sannsynlig har over 700 1 div kamper tilsammen. Disse har dere erstattet med.... 4 spillere som spilte på middels 2 div lag, 1 fra albania (tar tid å komme inn i norsk spillestil) og tatt opp endel juniorspillere (juniorspillere er ikke negativt men kan ikke forvente at de skal prestere topp hver gang) Stormoen er usikker pga skade, lindau er usikker pga skade.
Dere har en spillestil som er veldig naiv... dvs god når den fungere men det gjør den som oftest ikke.

ønsker dere all lykke i årets sesong men forbered dere på å måtte kjempe i bunnen. alle lag i 1 div bortsett fra sparta har forsterket laget med enten tippeligaspillere eller middels gode 1 div spillere. kil har kun spiller fra 2 div pluss et ubeskrevet blad fra sandefjord. LYKKE TIL.

Yes da.. Men hvorfor sier du at Stormoen og Lindau er usikre pga skader?
Begge disse to spilte begge kampen i går, og er vel skadefrie!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 20:15 
Klubbdirektør

Synd å si det, men jeg er faktisk enig med denne "intrengeren" realistisk..

Ut i fra hva som har gått ut, og hva som har kommet inn, samt treningskampresultatene i vinter, så må jeg si at jeg blir meget overrasket dersom Kongsvinger klarer å kjempe for noe annet enn å unngå nedrykk denne sesongen.

Jeg er som regel evig optimist, men 5-0 tapet mot raufoss og andre skuffende resultater har ikke akkurat gitt meg den godfølelsen jeg vanligvis har. Det er også et faktum at det satses hardere enn noen gang rundt om i fotballnorge (spesielt i toppklubbene) i disse dager. Tendensen er at publikumstallene og sponsorinntektene bare øker og øker. Saken er vel den helt motsatte på Gjemselund. Når ikke økonomien er på plass så skal det mye til for en liten klubb som KIL faktisk er å være med å spise kirsebær blandt de store.

Håper selvfølgelig at jeg tar feil, men denne sesongen tror jeg vi skal være ganske så fornøyde om KIL klarer seg i adeccoligaen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 20:22 
Forumlegende

det er mye som skal klaffe for at KIL skal kjempe i toppen, men adecco serien er såpass jevn at det er realistisk at de kan havne på alle plasser på tabellen, men usannsynelig at de skal kjempe helt i toppen og vilje nok i laget til at de ikke skal kjempe helt i bunnen

alltid opptimist før seriestart :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2006, 21:18 
Kaptein

I fjor hadde Tønsberg FK forsterket laget sitt med flere spillere fra både eliteserien og 1.divisjon, og var regnet som den store vinneren på overgangsmarkedet. Lille Follo derimot hadde ingen forsterkninger av samme kaliber og ble dømt nord og ned. Noen som husker hvordan det gikk?

Om forsterkningene kommer fra 1. divisjon, eliteserien eller 2.divisjon spiller ingen rolle. Det er kvaliteten som er viktigst. En god spiller fra 2. divisjon kan være like bra som stallfyll i eliteseriestallene. Det er en grunn til at spillere ikke slipper til i eliteserien.

Atdet er få spillere som har slitt benken i eliteserien i stallen vår er ingen bekymring. At vi taper mange treningskamper med stygge sifre derimot er bekymringsfullt. Likevel har vi også hatt noen gode kamper i vinter, og mange av spillerene har stort potensiale. Jeg gleder meg til seriestart uansett hvordan det skulle gå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 00:13 

forresten glemte jeg kula og... sorry... forstår at dere ikke er helt enig og slik skal det være. Og ønsker dere lykke til og håper laget gjør det kjempebra..... [/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 01:30 
Klubbdirektør

Hvem er du egentlig og hvilken klubb "representerer" du?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 13:50 

hvorfor FK Tønsberg var så opphauset ifjor var fordi de vant ALLE treningskampene de spilte.... akkurat som KIL gjorde før 2004 sesongen. tingen er at det kil har vist i vinter har ikke vært bra, dårlig spill, sprik i lagdeler, ifølge trenerene så har ikke det de har trent på spillestils messig fungert i kampene i det hele tatt.... at jeg tar med peter lindau og harald stormoen som "skadet" er at statistikken dems pr. sesong ligger på 8 -12 kamper. og hvis de er god i halvparten av dem så er det en kjempe prestansjon. og da mener jeg at kil må sette sin lit til juniorene som har kommet opp og det er urealistisk at de skal styre skuta.... hvem jeg er??? bare en fotball interessert som håper kil klarer seg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 14:03 
Forumlegende

realistisk: Har du tatt mailadreassen din etter en tidligere KIL spiller? For du kan vel ikke være... Birken himself?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 14:49 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
realistisk: Har du tatt mailadreassen din etter en tidligere KIL spiller? For du kan vel ikke være... Birken himself?

Det skulle pokker ikke forundre meg, og dette blir for tillfeldig og overta en tidligere mailadresse som Birken brukte sist gang han skrev her inne...

Hvis dette er Birken så er dette en feig og flau måte å oppføre seg ovenfor tidligere suportere og lag.

NB-Vel en ting er sikkert "vi savner ikke deg Birken" (SKAM DEG)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 16:43 
Klubbdirektør

En gang Skamma, alltid.......... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 18:24 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Karlsen wrote:

Det skulle pokker ikke forundre meg, og dette blir for tillfeldig og overta en tidligere mailadresse som Birken brukte sist gang han skrev her inne...

Hvis dette er Birken så er dette en feig og flau måte å oppføre seg ovenfor tidligere suportere og lag.

NB-Vel en ting er sikkert "vi savner ikke deg Birken" (SKAM DEG)

Nå synes jeg du var stygg Jada-jada. Jeg synes det er interessant at en som har spilt på KILs nivå og som kjenner spillerne og klubben fra innsiden kommer med sine synspunkter og vurderinger her.

Birken besitter også da selvfølgelig kunnskap om spillet fotball som kan komme til nytte på et sånt forum.

En ting er hva som var og hva som skjedde, en annen ting er ytringsfriheten og friheten og innsikten til å delta i debatter her.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]