Det verste er at vi egentlig har ganske mye å gå på.
Som jeg skrev over her så har Ahamada fortsatt mye å gå på før han finner toppformen. Tenk når han virkelig kommer i form?
Og uansett.....hvis han blir solgt nå så kommer vi til å sitte igjen med en god slump med penger.
Du verden for en gullgruve den fyren er!!!
Tenk hvis Marlinho finner igjen høstformen fra i fjor? Han har vært en skygge av seg selv men viste mye bra mot Sogndal. Det ligner litt på formutviklingen hans fra i fjor egentlig.
Vinjor, Aanesland og Marklund er unge og kommer til å ta nye steg utover høsten. Det er jeg helt sikker på.
Nguemo har også mye å gå på før toppformen er der. Han kommer uansett til å være i betydelig bedre form etter ferien, enn det han var da han entret Gjemselund-matta for første gang i vår. I likhet med Ahamada så kan vi forhåpentligvis (for alvor) høste fruktene av at vi har fått dem i form.
Lundal kom inn etter en trøblete vår-sesong og viste fingeren til hele saftbygda. Du verden for en bredde vi har på stopperplass!!!
Snart er også Essaeh klar for å bidra. Vår offensive virvelvind-back fra høsten i fjor.
Ny trener og ny spillestil, alt det der......det sitter betydelig bedre nå enn det gjorde da vi startet sesongen. Slik er det for mange lag, men jeg setter det i pluss-boka allikevel. Det er rett og slett et helt annet utgangspunkt foran høstsesongen enn det det var foran vårsesongen.
Nå kan hele laget ta en velfortjent hvil. Merker at ferien kommer til å bli forferdelig lang

.