KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 18:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Oct 2018, 19:02 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Gjestene er p.t fire poeng unna nedrykkskvalik og har en del å spille for. Jeg våger å påstå at vi må vinne denne for å ha fortsatt håp om kvalik, neste kamp mot Ull/Kisa må nok også vinnes i så henseende. Lundal er soner gule kort og det er et tap. Spår følgende 11 fra start: Origi - Pålerud, Skagestad, Sjølstad, Essaeh - Holter, Øby, Castro, Marlinho - Ibrahim, Güven.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Oct 2018, 19:36 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Tilhenger wrote:
Gjestene er p.t fire poeng unna nedrykkskvalik og har en del å spille for. Jeg våger å påstå at vi må vinne denne for å ha fortsatt håp om kvalik, neste kamp mot Ull/Kisa må nok også vinnes i så henseende. Lundal er soner gule kort og det er et tap. Spår følgende 11 fra start: Origi - Pålerud, Skagestad, Sjølstad, Essaeh - Holter, Øby, Castro, Marlinho - Ibrahim, Güven.



Tror ikke Lundal soner for kort...han står vel med 5 gule såvidt jeg har klart å se.
Nye regler ble innført før denne sesongen angående gule kort. Soner ikke før man har fått 4 gule. Så soner man deretter for hvert andre kort (4-6-8 etc.)

Helt enig med deg om viktigheten av denne kampen. Den må nok vinnes for å ha sjans til 5/6. plass. Helt usannsynlig er det jo ikke at vi vinner...Viking slår TUIL...Sandnes får max 1 poeng mot Sogndal. Isåfall er vi jo tilbake på 6. plass. Og med enda ett resultat vår vei så slår Mjøndalen Ull/Kisa og vi er 1 poeng bak 5. plassen før vi skal til Jessheim :D Dette blir selvfølgelig fasiten 8)

Nei KIL er KIL...vi må nok pent vente på fasit cirka 19.50 i morgen kveld. Men håper de setter Øby inn for Gang i denne matchen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Oct 2018, 20:47 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Vanadium wrote:
Tilhenger wrote:
Gjestene er p.t fire poeng unna nedrykkskvalik og har en del å spille for. Jeg våger å påstå at vi må vinne denne for å ha fortsatt håp om kvalik, neste kamp mot Ull/Kisa må nok også vinnes i så henseende. Lundal er soner gule kort og det er et tap. Spår følgende 11 fra start: Origi - Pålerud, Skagestad, Sjølstad, Essaeh - Holter, Øby, Castro, Marlinho - Ibrahim, Güven.



Tror ikke Lundal soner for kort...han står vel med 5 gule såvidt jeg har klart å se.
Nye regler ble innført før denne sesongen angående gule kort. Soner ikke før man har fått 4 gule. Så soner man deretter for hvert andre kort (4-6-8 etc.)

Du har helt rett, som vanlig roter jeg med gule kort :) . Lundal bør starte og da dyttes Holter ut på benken.

Synd med Dempsey, håper han blir fort frisk. På kampdag vil forhåpentligvis ikke fraværet være av alt for stor betydning. Den delen som gjøres mellom kampene derimot vil nok fort bli skadelidende.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 05:28 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Vil faktisk foreslå noe så "kontroversielt" som og sette ut Guven og heller ha Castro på topp sammen med Ibrahim.
Guven har rett og slett vært svak.
Ville også vurdert og satt Marlinho på benken etter endel svake kamper, så ville vil iallfall hatt krutt på benken når det begynner og bli litt slitne bein utover 2.omgangen.

Vår kjære sør koreanske venn har vel heller ikke tatt helt nivået enda og jeg plasserer heller Holter på denne plassen.
Jeg forventer vel også både Skagestad og Pålerud inn i startelveren igjen.

Origi-Pålerud-Lundal-Skagestad-Røer-Essaeh-Holter-Sjølstad-Øby-Castro-Ibrahim (5-3-2-formasjon) er mitt forslag.

Synes vel generelt at man har famlet litt i blinde de siste kampene i forhold til laguttak.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 14:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Hele laget har vert svakt. Men er ikke lett å sette inn på folk fra benken, da dem ikke er noe bedre. Vi har ingen der som kan heve lage. Synd.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 18:20 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Fin start på kampen og 1-0..

Jeg føler at vi spiller bedre med «midlertidige trenere»...
Hvorfor er det slik?

Joda, vet jo at Dempsey fikk en ordentlig god start... Men likevel... Det falt jo veldig etter den gode starten..

Og plutselig 2-0 ja :)

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 19:17 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Vi har hatt en drøss av middelmådige keepere i år. Origi er intet unntak.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 19:52 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Kan vel ikke klage etter 7-2.
Godt at gutta kan få litt selvtillit igjen, selv om Åsane er veldig mye svakere enn Mjøndalen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 20:00 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Dette laget her blir jeg egentlig aldri helt klok på :shock: 8) :lol: :D .

I dag slo det heldigvis positivt ut.
Gratulerer med strålende offensiv fotball.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 20:08 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Tror det dreier seg om noe av det samme som Karlsrud setter fingeren på.
I medgang ser vi det beste fra alle, men når det butter mot så mangler vi typene som kan ta tak i det og få ting på stell igjen.
Det er for mange som blir helt anonyme når det ikke flyter.

Så kan vi selvsagt også diskutere om det ikke blir litt for naivt å alltid skulle spille seg ut bakfra når motstanderen står høyt.
Satt med hjertet i halsen mange ganger mot Mjøndalen.
I dag rant målene inn forover, så da bryr man seg egentlig ikke om det ble to bakover.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 20:14 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Fulgte mest med på Anfield i dag, men ville jeg se mål burde jeg ha sett på KIL.

Ingen tvil om at gutta funker best når Nystuen er sjefen ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 20:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Alt funker når dem ikke skal spille seg ut bakfra. Fotball er ikke verre en det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 21:56 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
maggot wrote:
Dette laget her blir jeg egentlig aldri helt klok på :shock: 8) :lol: :D .

I dag slo det heldigvis positivt ut.
Gratulerer med strålende offensiv fotball.


Ganske utrolig. Fra helt begredelig mot Mjøndalen på tirsdag, til å få Åsane til i se ut som et middels 3.divisjonslag i dag. Jeg tror dessverre ikke det holder til kvalikplass, men dersom vi slår Ull/Kisa borte kan alt skje.

De offensive spillerne får selvfølgelig oppmerksomheten i dag, men har lyst til å dra frem Lundal også. Jeg synes han begynner å ta dette nivået veldig bra. Bryter ofte foran og løper opp mye med farten sin. Når han får enda mer rutine på dette nivået blir han veldig bra.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Oct 2018, 23:25 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Det går faktisk også rykter om at Ibrahim har et stort ønske om å fortsette på Gjemselund beste år også...
Det hadde vært noe det, uansett hvordan denne sesongen ender :)

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Oct 2018, 09:41 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
ManUtd wrote:
Det går faktisk også rykter om at Ibrahim har et stort ønske om å fortsette på Gjemselund beste år også...
Det hadde vært noe det, uansett hvordan denne sesongen ender :)


I og med at Castro forsvinner og Güven blir eldre (og mer ustabil) er det vel offensive spillere og spisser som er viktigst å sikre før neste sesong


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group