KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 11:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Midtbane
PostPosted: 08 Mar 2006, 20:31 
Kaptein

Tenkes det på noen forsterkninger her eller er Skogen fornøyd med de han har?

Jeg mener vi må få inn en erstatter for Espen her.. Ser ikke hvordan vi skal få til en slagkraftig midtbane med Stormoen, Linstad, Skjærvold, Lindau og Fremming. Stormoen er jo klart førstevalg, men med skade på han må urutinerte Linstad inn som jeg mener er litt fersk. Fremming er også god nok for start 11-ern, men spørmsålet er hvem som skal ta den siste plassen. Forhåpentligvis gjør Skjærvold det. Lindau er ikke god nok, Linstad er nok litt for ung og verken Holtet eller Wibe er midtbanespillere så da er det dårlig med backup her. Mulig jeg formulerer meg litt drålig her, men det jeg vil frem til er at midtbanen er alt for tynn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2006, 21:01 
Forumlegende

Hele stallen er altfor tynn...Vi overlever ikke i 1. divisjon med kun 15 spillere som har 1. divisjonsnivå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2006, 21:12 
Materialforvalter

Med 5-0 tap mot raufoss, det komme nye spillere, det tror jeg skogen er glup nok tel å forstå

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2006, 21:17 
Materialforvalter

Enig i at stallen er for tynn, men å overleve i 1 div. det gjør vi. Vi må ikke begynne å svartmale for mye før seriestarten. Javel vi fikk juling av Raufoss i dag, men for noen uker siden slo vi Moss, som spilte kvalik til TL forrige sesong...noe som viser at stallen er tynn, noe urutinert og derfor vil antagelig resultatene/prestasjonene variere mye den kommende sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2006, 21:34 
Kaptein

Vi kan vel ikke se bort i fra at Stormoen og Lindau kan gå skadde halve sesongen. Det vil være mer overraskende om de nevnte to blir nogenlunde skadefrie en hel sesong.

Problemet er å hente gode spillere rett før seriestart. Jeg tviler på at det finnes klubber som gir fra seg spillere uten å få en god slump penger, og de vi kan få billig tviler jeg på om vil styrke stallen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 00:03 
Klubbdirektør

Allle rundt KIL har lovet en fullgod erstatter til Espen, så jeg tror nok det kommer. Jeg stoler fullt og helt på Skogheims ord, til det motsatte er bevist.

At vi tapte 5-0 mot Raufss i en treningskamp er selvfølgelig utrolig dårlig, men noen kan også gjøre det til storm i et vannglass.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 12:06 
Trener

Er kanskje litt seint å hente en fullgod erstatter for Espen så sent før seriestart. Tror de færreste norske klubber slipper en av sine beste nå rett før sesongen... Og skal denne erstatteren leve opp til Espen bør han komme fra 1. div eller Eliteserien. Eller tilsvarende nivå! Kanskje det blir en ny, spennende utlending som er på vei?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 12:09 
Kaptein

Jeg blir skremt når det er plass til Pat på midtbanen! Han har løpskapasitet som en fyrstikkeske. Jeg skjønner ikke at han fikk ny kontrakt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 15:01 
Materialforvalter

Men så har ikke akkkurat kil så mange andre som er over nivået til pat heller da[/quote]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 17:05 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:
Er kanskje litt seint å hente en fullgod erstatter for Espen så sent før seriestart. Tror de færreste norske klubber slipper en av sine beste nå rett før sesongen... Og skal denne erstatteren leve opp til Espen bør han komme fra 1. div eller Eliteserien. Eller tilsvarende nivå! Kanskje det blir en ny, spennende utlending som er på vei?

Det har jo akkurat vi gjort så ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]