KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 14:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Next
Author Message
PostPosted: 10 Feb 2018, 17:30 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Dagens kamp mot Sundet viste nok en gang hvor spillestilen til Eriksen passer, i 2. divisjon.

Fortsatt like kjedelig å se på som ifjor, med et uendelig antall løse pasninger på egen banehalvdel og rundt midtstreken. Typisk at Eriksen sier at KIL spilte slik han vil i dag. Fortsatt umulig å forstå hvorfor en klubb som uttaler ambisjoner om å kjempe i toppen av 1. divisjon ansetter en trener som utelukkende passer i 2. divisjon og nedover?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Feb 2018, 19:12 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Jeg fikk ikke sett kampen, men ble det ikke en fin 4-0 seier da?
Etter årets første treningskamper må da det være fin fremgang uansett om motstanderen var fra 2.divisjon.
Jeg tror også spillerne kan ha godt av å møte noen dårligere lag og få tilbake litt selvtillit.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Feb 2018, 20:27 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Noen som har laget og målscorerne da?

Fint resultat


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Feb 2018, 20:45 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Absolutt bra gjennomført kamp. Jeg synes nykommerne virker bra, Skagestad virker å ha være trygg med ball i beina, Øby var involvert i mye offensivt den omgangen han spilte og Mafi imponerte på venstrebacken. Var vel han som brøt og senere serverte ballen til Kolstad på det 2.målet. Nybergsund er riktignok ikke representativt for den motstanden vi møter i OBOS. Marlinho fikk ikke vist mye, men han har vel knapt trent med laget.

Målscorere var Vinjor, Kolstad og Langrekken(2).


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Feb 2018, 21:06 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Vel, Sundet har 18 baklengs på 4 kamper.
Så ingen grunn til å ta av :x .
Men greit med seier.

Det er fullt mulig at stallen er god nok til en topp-plassering i 2018.
Mye vil stå og falle på måten det spilles på, om det funker.
Det vil ikke hjelpe med nærmest hvem som helst, om man spiller på en måte som ikke passer.

Neste kamper er Mjøndalen borte, og Ull/Kisa hjemme.
Det er 2 kamper som vil si langt mer enn denne, også langt mer enn HamKam-kampen.

Om vi regner med at KIL blir mye bedre, så må vi også anta at de andre i OBOS tar lange steg fram til seriestarten.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Feb 2018, 22:36 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
Stallen er nok ikke god nok til en topp plassering Ivo. Det mangler fortsatt en 2-3 stk med styrke. Vennberg ble skadd[akkilisen] så han er vel borte noen mnd.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Feb 2018, 16:18 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
Noen som har sett noen treninger å kan melde om noen nye fjes?
Må si jeg både gruer og gleder meg til de neste treningskampene.

Eriksen og Nystuen fikk vel et lite "pusterom" fra hylekoret etter storseier mot Sundet (skulle bare mangle at vi vant!)
At folk reagerer etter flere elendige kamper gjør meg ingen ting, vitner bare om engasjement. Vi i glomdalsdistriktet er vel kjent for å være negative,for så å heller bli positivt overrasket. La oss ikke bryte tradisjoner :)

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Feb 2018, 16:46 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Det morsomme er jo at når KIL slo/rundspilte Sundet så er det liksom bare sånn det skal være.......siden det da skal være såpass stor forskjell på Obos og 2 divisjon.

Men når KIL ble rundspilt av Vålerenga og Stabæk så var plutselig ikke divisjonsforskjellen så veldig relevant lenger.......ELLER det faktumet at disse lagene begynner sesongen før og hadde kommet et stykke lengre i sine sesongforberedelser.

Men for all del :roll:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Feb 2018, 16:53 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3647
maggot wrote:
Det morsomme er jo at når KIL slo/rundspilte Sundet så er det liksom bare sånn det skal være.......siden det da skal være såpass stor forskjell på Obos og 2 divisjon.

Men når KIL ble rundspilt av Vålerenga og Stabæk så var plutselig ikke divisjonsforskjellen så veldig relevant lenger.......ELLER det faktumet at disse lagene begynner sesongen før og hadde kommet et stykke lengre i sine sesongforberedelser.

Men for all del :roll:



Greit å tape mot elite lag. Men når vi ikke skaper noen ting, da bekymrer jeg meg. Vinner knapt nok en hode duell. Men for håpe det bedrer seg til de grader til serien starter igjen. Men da må vi få litt mer styrke inn i stallen snart. Det mangler noen kg i troppen :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Feb 2018, 16:56 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
maggot wrote:
Det morsomme er jo at når KIL slo/rundspilte Sundet så er det liksom bare sånn det skal være.......siden det da skal være såpass stor forskjell på Obos og 2 divisjon.

Men når KIL ble rundspilt av Vålerenga og Stabæk så var plutselig ikke divisjonsforskjellen så veldig relevant lenger.......ELLER det faktumet at disse lagene begynner sesongen før og hadde kommet et stykke lengre i sine sesongforberedelser.

Men for all del :roll:


Er ikke morsomt, det skal være sånn. Tror folk flest ser på KIL som et lag i toppfotballen, Sundet derimot.

Vi får nok gode svar i de neste kampene maggot.

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Feb 2018, 17:23 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Jeg tar det vel som en selvfølge at KIL skal slå Sundet greit på lik linje med at jeg også tar det som en selvfølge at KIL skal slite stort mot Eliteseriemotstand. Sånn er det jo også når man skal matche laget tidlig i sesongen mot lag som er veldig veldig mye bedre enn KIL.

Det vitner vel ikke om noe annet enn at KIL er et typisk lag som slår de lagene de skal slå.....og taper mot de lagene de skal tape for.
Det blir jo faktisk spennende og se hvor de står i forhold til Mjøndalen nå da. Det er vel kanskje mer relevant enn Sundet og Vålerenga.

Også får man se om vi klarer og heve laget ytterligere inn mot seriestart slik som vi gjorde i fjor (selv om resultatene gikk imot og skader ødela veldig mye). Man må jo ha troen på det.......og ikke minst at vi får inn flere folk etterhvert.
Jeg tilgir som sagt dårlige resultater i januar og februar hvis det sitter når det virkelig gjelder 8)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Feb 2018, 20:34 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
https://www.glomdalen.no/kil-toppfotbal ... -19-430439

"– Vi ønsker å utvikle Gjemselund-området, så vi bare orienterte formannskapet hvordan vi så for oss at det kunne gjøres. Han forteller at prosessen ikke har kommet så veldig langt, men at så langt er Ø.M. Fjeld og Roy Holth med på laget."

Hhmmm. Spennende....

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Feb 2018, 09:37 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
aaandreas wrote:
https://www.glomdalen.no/kil-toppfotball/kil-fotball/kongsvinger/diskuterte-mulig-gjemselund-avtale-bak-lukkede-dorer/s/5-19-430439

"– Vi ønsker å utvikle Gjemselund-området, så vi bare orienterte formannskapet hvordan vi så for oss at det kunne gjøres. Han forteller at prosessen ikke har kommet så veldig langt, men at så langt er Ø.M. Fjeld og Roy Holth med på laget."

Hhmmm. Spennende....

Så flott, da kan ØMF/Holth sponse KIL med 100 millioner først :lol:

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Feb 2018, 22:53 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Tipper mellom 5 og 8 poeng i første halvdel av sesongen, men det er kanskje for optimistisk?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Feb 2018, 10:24 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2009, 14:35
Posts: 158
David Justice wrote:
Tipper mellom 5 og 8 poeng i første halvdel av sesongen, men det er kanskje for optimistisk?


Til deg å være er det sikkert optimistisk :roll:

Fatter ikke hvorfor du bare skriver negativitet, tull og galle ingen er int i det..
Har du det vanskelig i livet må det være en bedre arena en dette forumet å få det ut syntes jeg ..
Snakk med noen du.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 287 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group