KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 16:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
PostPosted: 19 Feb 2018, 11:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Fortsetter det slik som nå Camilla så kan det hende David for rett. Men for håpe Kil for inn en spiss, så kan alt forandre seg. Hjelper ikke spille fin fotball vis dem ikke scorer. Virker som om laget ikke har noen annen plan når det butter imot. Fortsetter med å spille på samme måte uannsett. Men er heldigvis noen uker igjen til serie start


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Feb 2018, 18:33 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Det kommer ikke inn noen spiss. Plassene er besatt Langrekken/ Castro og Given. Tror ikke det er noe mer å hente på markedet nå i Mars. Det kan kanskje bli noen unge med fremtidspotentsial. Jeg står for min tidliger tro i vinter. 2 seiere og en heldig u før 1 mai . Seier mot Sundet , Jerv og en u?.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Feb 2018, 19:31 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Glåmlia-rampen wrote:
Det kommer ikke inn noen spiss. Plassene er besatt Langrekken/ Castro og Given. Tror ikke det er noe mer å hente på markedet nå i Mars. Det kan kanskje bli noen unge med fremtidspotentsial. Jeg står for min tidliger tro i vinter. 2 seiere og en heldig u før 1 mai . Seier mot Sundet , Jerv og en u?.

Men når jeg tenker etter. Så kan mine negative tanker ikke være så ille. U mot Viking og seier mot jerv i april . Da sier vi at det blir mange poeng i mai og juni

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Feb 2018, 21:08 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Glåmlia-rampen wrote:
Det kommer ikke inn noen spiss. Plassene er besatt Langrekken/ Castro og Given. Tror ikke det er noe mer å hente på markedet nå i Mars. Det kan kanskje bli noen unge med fremtidspotentsial. Jeg står for min tidliger tro i vinter. 2 seiere og en heldig u før 1 mai . Seier mot Sundet , Jerv og en u?.


Jeg vil tru Iman Mafi blir tilbudt kontrakt. Dersom han blir en del av stallen, teller den vel 20 spillere. Hvis Pærlan blir ute til over sommerpausen, kan det vel ende med et lån av spiss.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Feb 2018, 23:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
18 stk i stallen nå


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Feb 2018, 16:52 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Janko wrote:
18 stk i stallen nå


Det er vel 20?

1. Aleksey Gorodovoy
2. Idar Lysgård
3. Markus Skjellum
4. Adrian Ovlien
5. Christian Røer
6. Fredrik Mani Pålerud
7. Edvard Skagestad
8. Even Bydal
9. Nikolai Fremstad
10. Jørgen Kolstad
11. Johan Wennberg
12. Olav Øby
13. Martin Tangen Vinjor
14. Fredrik Sjølstad
15. Harald Holter
16. Pär Ericsson
17. Niklas Castro
18. Adem Güven
19. Ludvig Langrekken
20. Marlinho


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Feb 2018, 18:35 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Nr 1-11og 16 er vel borte hele sesongen omtrent


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Feb 2018, 18:42 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
https://www.glomdalen.no/kil-toppfotbal ... -19-432841


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Feb 2018, 12:52 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
https://www.fotballkanalen.com/skeids-stortalent-endelig-klar-for-obosligaen

Skeid og KIL kommet til enighet rundt Ridouan Essaeh i følge fotballkanalen.com.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Feb 2018, 20:28 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
JoKr wrote:
https://www.fotballkanalen.com/skeids-stortalent-endelig-klar-for-obosligaen

Skeid og KIL kommet til enighet rundt Ridouan Essaeh i følge fotballkanalen.com.


Iman Mafi snart klar også i følge samme kilde.

https://www.fotballkanalen.com/kongsvin ... tterligere

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Feb 2018, 22:42 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Mafi har da ikke gjort seg bort i de kampene jeg har sett iallfall......og Essah er absolutt et stort talent.
Men er det de kontinuitetsbærerne som KIL kanskje trenger? Hmmmm.
Kan ikke si noe annet enn at det er ekstremt mye talent i laget iallfall (hvis disse overgangene skulle gå i orden).

Akkurat nå skal jeg innrømme at keeper-plassen og spiss-plassene er det som bekymrer meg mest.
Gorodovoy er skadet og Lysgard har ikke tatt heeelt nivået.
Skulle ønske vi hadde en soleklar keeperkandidat......det har vi vel egentlig ikke hatt siden Fredriksson forlot oss.
En som klarer og bruke kjeften littegrann og som er trygg i feltet.

På spissplass har vi Castro som kanskje den ene soleklare........Guven er endel småskadet og virker ikke til og komme helt tilbake på det nivået han viste i 2016.......Langrekken er fortsatt et stort talent men foreløpig heller ikke noe mer. Trenger tid.
Ericsson er en knallspiss i Obos når han er skadefri og i form....og det er vel cirka to kamper pr sesong.

Lukter vel kanskje at vi låner en spiss frem til sommeren eller noe i den duren? Frem til Ericsson er tilbake for fullt?

Skulle også vært artig og visst hva slags spillere/spilletyper Nystuen var og kikket på mens han var på tur nå sist uke :-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2018, 12:17 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ligger vel trolig litt i kortene at det blir snakk om noen lån rett før seriestart. Tror neppe Nystuen klarer å få lurt ut unge talenter fra Eliteserieklubbene på permanent overgang. Og penger til å kjøpe spillere for millioner har vi ikke.

Drømmer litt om at det raser inn noen knallbra utenlandske spillere før seriestart. Føler fortsatt at vi må ha inn mer kvalitet i troppen, og erfaring. Vi har sabla mye unge store talenter nå, men noen må også dra lasset utover året. Obosligaen i år blir knallsterk, her må vi være med fra første spark på ballen 2. april.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2018, 14:04 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Hørte at Castro hadde vokst opp på Haugenstua i Oslo, men ser på Wikipedia at han har spilt på Manglerud Star. Noen som kjenner bakgrunnen hans? Litt pussig om han har spilt på MS når både Høtbråten, Rommen, Vestli og Furuset og mange andre klubber ligger nærmere Haugen?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2018, 16:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1021
Location: Oslo
mikeb wrote:
Hørte at Castro hadde vokst opp på Haugenstua i Oslo, men ser på Wikipedia at han har spilt på Manglerud Star. Noen som kjenner bakgrunnen hans? Litt pussig om han har spilt på MS når både Høtbråten, Rommen, Vestli og Furuset og mange andre klubber ligger nærmere Haugen?


Jeg tror han er fra Manglerud og har gått gradene i Vål'enga. Du tenker kanskje på rapperen Jonathan «Boss» Castro som er fra Haugenstua ? :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Mar 2018, 19:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
https://www.transfermarkt.com/niklas-fe ... ler/410557


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 273 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group