KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 21:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
PostPosted: 02 Mar 2018, 10:15 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Freddien wrote:
mikeb wrote:
Hørte at Castro hadde vokst opp på Haugenstua i Oslo, men ser på Wikipedia at han har spilt på Manglerud Star. Noen som kjenner bakgrunnen hans? Litt pussig om han har spilt på MS når både Høtbråten, Rommen, Vestli og Furuset og mange andre klubber ligger nærmere Haugen?


Jeg tror han er fra Manglerud og har gått gradene i Vål'enga. Du tenker kanskje på rapperen Jonathan «Boss» Castro som er fra Haugenstua ? :)


Var bare en samtale med en i VIF miljøet som bor i nærheten som sa at Castro var fra Haugenstua, kan jo være at han har blanda sammen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Mar 2018, 13:06 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Når spilles det kamper i Spania, og sendes de på nett?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Mar 2018, 13:38 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Jerv vs KIL 08.03.18 kl. 16.00, KIL vs Sichuan Longfa 12.03.18 kl. 16.00 ifølge norsk toppfotball sine nettsider. Aner ikke om de blir sendt på nett.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Mar 2018, 21:26 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
3 nye gutter på plass i stallen i dag. Espen ser nå etter en spiss og keper til så er stallen klar. Så vi for nok ingen spiller med tyngde og rutine nei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2018, 05:36 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Nå virker vel Nystuen til og være kontinuerlig på jakt etter mulige forsterkninger, så man vet jo aldri hva som dukker opp.
Situasjonen er da iallfall helt en annen enn i fjor da vi fikk en haug med spillere rett før seriestart.
Mafi og Trautner har jo atpåtil vært her en stund allerede.

Situasjonen er vel at vi har et ekstremt ungt og spennende lag, og vi har lagt et spennende fundament for de neste sesongene.
Tipper vel at laget kommer til og variere endel i prestasjonene i år, også får man se hva det holder til.
Håper vi kan holde oss et stykke unna den verste nedrykksstriden iallfall.

Det virker vel til og være Skagestad som blir litt limet og "lederen" i laget. Øby har vel også vist at han kan dirigere litt på midtbanen (det lille jeg har sett iallfall). Foran har vi jo Guven (fjorårets kaptein).
Spennende om andre også kan ta litt lederansvar.
Savner jo en verbal Fredriksson bak der så spennende og se om denne Trautner er en som tør og åpne kjeften og dirigere litt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2018, 11:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Trautner virker meget bra. Sikker i feltet og blir nok første keper. Guven er ikke i nærheten av det han var i 2016. Virker litt utbrent. Så vi må nok få inn en spiss til.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2018, 13:45 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
På kil.no (http://www.kil.no/nyheter/tre-nye-spillere-inn) har Nystuen kommentert signeringen av Tobias Trautner. Han blir sitert på følgende: "Kanskje vi må ha inn en keeper til også på grunn av at Idar er usikker." Litt lenger ned i artikkelen står det videre: "Akkurat nå er vi 24 mann i troppen med tre langtidsskadde i Pär Ericsson, Johan Wennberg og Aleksey Gorodovoy. Det er også usikkerhet rundt Idar Lysgård."

Hva mener Nystuen med at "Idar er usikker" og "det er usikkerhet rundt Idar Lysgård"? Er han skadet? Er han usikker i feltet? Er det noe jeg ikke har fått med meg her ettersom KIL ikke utdyper i artikkelen?

Ellers:
Ja, stallen ser veldig ung og lett ut. Men på den andre siden ser den også veldig spennende ut. Det jeg var mest fornøyd med å lese i artikkelen jeg viser til over er at KIL har signert treårskontrakt med Ridouan Essaeh. "Treårskontrakt på han tror jeg vi kan få mye ut av", sier Nystuen.

Jeg håper han får rett, og jeg er helt enig i KILs filosofi rundt spillerlogistikk. Som jeg har vært inne på tidligere, er det viktig at KIL får noe igjen for spillere som blir satset på og som får utvikle seg i klubben. På sikt vil dette føre til enda bedre økonomi og enda bedre sportslige forutsetninger. Det er helt riktig måte å drive på og vi som supportere kan derfor ikke forvente at laget henger med helt i toppen hvert år.

Sarpsborg 08 er vel kanskje det beste eksempelet på en sunn drift blant klubber vi er i nærheten av å kunne sammenligne oss med. De har gjort mye riktig de siste årene. Men de har nok en litt større bredde på administrasjonen enn det KIL har (vil jeg tro). Blir det for mye for Nystuen både å skulle håndtere jobben som daglig leder og jobben som sportslig leder? Er det noen som avlaster ham i jobben som daglig leder? Jeg mener jeg leste et sted at KIL får bistand av Gunnar Holth Grusforretning (altså Roy Holths firma) til å håndtere en del administrativt. Stemmer det?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Mar 2018, 16:44 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
pnord wrote:
På kil.no (http://www.kil.no/nyheter/tre-nye-spillere-inn) har Nystuen kommentert signeringen av Tobias Trautner. Han blir sitert på følgende: "Kanskje vi må ha inn en keeper til også på grunn av at Idar er usikker." Litt lenger ned i artikkelen står det videre: "Akkurat nå er vi 24 mann i troppen med tre langtidsskadde i Pär Ericsson, Johan Wennberg og Aleksey Gorodovoy. Det er også usikkerhet rundt Idar Lysgård."

Hva mener Nystuen med at "Idar er usikker" og "det er usikkerhet rundt Idar Lysgård"? Er han skadet? Er han usikker i feltet? Er det noe jeg ikke har fått med meg her ettersom KIL ikke utdyper i artikkelen?



Ikke vet jeg hva EN mener med sitatet rundt Lysgård, men det er neppe om han er god nok eller ikke.
Det ville vært et rart utsagn her og nå.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Mar 2018, 22:10 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Er det noen som vet noe mer om hovedsponsor for sesongen 2018? Sponsorbudsjettet har jo økt med nesten 45 prosent (i følge Glåmdalen), men som i fjor spiller KIL treningskamper før sesongstart uten reklame på brystet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2018, 14:22 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Og der forsvant Pärlan ut portene https://www.glomdalen.no/kil-toppfotbal ... -19-445482

Det var vel på mange måter det beste som kunne skje. Men takk for innsatsen allikevel Pär.

Så får vi se hva som dukker opp da......om Nystuen klarer og trylle frem noe bra.
Ny spiss og ny midtstopper må jo på plass.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2018, 14:40 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
En 2 meter, og en plugg av en spiss.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2018, 15:05 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2009, 14:35
Posts: 158
Spissen blir vel han her tipper jeg..https://www.transfermarkt.de/ermal-hajd ... ler/204296


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2018, 15:28 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Har vel også registrert at Naglestad er tilbake i landet og på utkikk etter ny klubb.
Kanskje det er en mulighet der. Også er det vel endel andre som også er på desperat utkikk etter ny klubb (som har sittet på gjerdet litt for lenge).
Vi får se.
Nystuen pleier jo og ha ganske grei oversikt så :-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2018, 18:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Vi må ha en solid ertatter for Adrian!

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Mar 2018, 19:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Blir vel Mame Niang. Og trenger en plugg i forsvaret også


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 265 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group