KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 00:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Feb 2006, 03:58 
Kaptein

Det må være utrolig motiverende for ungutta i KIL om dagen. Med den tynne stallen vi har (og salget av Espen) er ungutta nærmere spilletid i 1. divisjon enn noen gang før. Jeg er overbevist om at mange av dem kommer til å få prøvd seg en del i sesongen som kommer.

Jeg må også si at jeg er imponert av hva de presterer i treningskampene. Det blir spennende å følge utviklingen til "reservebenken" framover. Jeg er overbevist om at flere av dem kommer til å spille fast på A-laget om et par år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 08:27 
Forumlegende

Er forsåvidt enig. De vil få mange muligheter og vil fortsette utviklinga.

Det jeg har problemer med er om for eksempel et av stopperne blir skadet over lengre tid. Vil Odden eller E.Koffeld være modne nok i år til å spille i en så viktig posisjon over tid? Og er de pr i dag 1. divisjonsnivå? Neppe.

Jeg tviler ikke på at de klarer å komme opp på rett nivå med tiden. Men pr i dag er stallen ganske tynn og jeg er redd det kan bli for mye ansvar på for unge spillere til tider.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 11:41 
Klubbdirektør

Det at Espen ble solgt åpner kanskje en liten dør for Linstad, som har imponert STORT i treningskampene. Han spiller med en stor ro på midten så det nesten er en nytelse å se på. Ellers har også Gerhardsen gjort sakene sine meget bra. Klart at de ikke kan prestere i hver eneste kamp, men de kommer nok til å slippe til i noen kamper innimellom, og da tviler jeg ikke på at de vil gjøre det bra.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 14:37 
Materialforvalter

Tror nok dette vil tvinge fram at unggutta nødvendigvis vil måtte få flere sjanser fremover, og dette vil kanskje føre til at vi på kort sikt blir mer ustabile. På lang sikt derimot vil dette kunne føre med seg masse positivt. Er veldig spent på å se hvordan laget utvikler seg i år, med tanke på de viktige spillerene som har blitt borte fra i fjor. Jaako, Nystuen, Kalsæg, Birkeland og Persson lar seg ikke ertatte sånn uten videre er jeg redd. Men vi skal gi nykommerene og juniorene som tar steget opp tid og muligheten til å vise hva de står for. Tror tiden blir en viktig faktor...det vil ta tid før det setter seg igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 15:18 
Grævling

KONKURRANSE:
Carrick wrote:

......Jaakko, Nystuen, Kalsæg, Birkeland og Persson lar seg ikke ertatte sånn uten videre.........

.....finn 1 feil! :twisted:

Last edited by Raggen on 24 Feb 2006, 15:55, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 15:50 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
KONKURANSE:
Carrick wrote:

......Jaako, Nystuen, Kalsæg, Birkeland og Persson lar seg ikke ertatte sånn uten videre.........

Jaako = Jaakko :roll:

Fant en til...

KonkuRanse. (Konkurranse) :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 15:56 
Grævling

...nå da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 15:59 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
KONKURRANSE:
Carrick wrote:

......Jaakko, Nystuen, Kalsæg, Birkeland og Persson lar seg ikke ertatte sånn uten videre.........

Feilen er Birkeland...som slik han fremsto i fjor lett kan la seg erstatte.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 16:42 
Klubbdirektør

SLik som Rønning har vist seg frem tror jeg ikke savnet av Jaakko vil være så stort heller. Kanskje Mile er bredre enn Kalsæg og ? Det gjenstår bare å se.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 16:45 
Grævling

Grattis.....måtte en Yid til for å løse denne nøtta ;-)

Men fra spøk til revolver.......Jeg håper også at vi får gitt våre talenter en del spilletid i år. Men de beste skal i utgangspunktet spille, uansett alder.

Skulle det vise seg at vi utover i sesongen blir liggende i et vakum, uten sjans til verken opp eller nedrykk, så er det vel greit å få gitt dem litt erfaring!!

Men.....jeg er håper virkelig at Ryen og Rønning holder seg friske i år!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 17:48 
Klubbdirektør

Jeg har egentlig stor tro på Herman Odden! Men vi får uansett håpe at Ryen og Rønning holder seg friske og raske, og lite med suspansjoner!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 21:23 
Materialforvalter

Jada jada, fortjente sikkert den. Når jeg trekker frem Birkeland, så er det ikke nødvendigvis hva han presterte på banen i fjor som var tanken.. Jeg mener Birken var en ledertype som Kil trengte. En liten "jævel" om du vil som pisker opp stemningen, på godt og vondt. Hvilke ledertyper har vi nå? Jaakko er borte, Nystuen er borte, Birkeland er borte...Uansett hva vi mener om de 3 nevnte herrer var de alle fargekladder som jeg tror Kil-miljøet vil savne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 21:00 
www.kilsk.com

Vi har Stormoen, han som har spilt lengst på KIL av gutta som er nå. Så glem ikke han, men problemet er at han er lengre skadet enn frisk

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 21:59 
Grævling

Carrick wrote:
Jada jada, fortjente sikkert den. Når jeg trekker frem Birkeland, så er det ikke nødvendigvis hva han presterte på banen i fjor som var tanken.. Jeg mener Birken var en ledertype som Kil trengte. En liten "jævel" om du vil som pisker opp stemningen, på godt og vondt. Hvilke ledertyper har vi nå? Jaakko er borte, Nystuen er borte, Birkeland er borte...Uansett hva vi mener om de 3 nevnte herrer var de alle fargekladder som jeg tror Kil-miljøet vil savne.

Tror ikke det er noe savn at Birkeland har blitt borte, i hvert fall ikke etter all turbulensen i fjor med interne krangler og hyling på jr-kamper........hadde det nok mest i kjeften i fjor, og jeg vet at enkelte begynte å bli drit lei hele gubben.

Men...nok om det som har vært....Tror vi har fått inn noen nye lederfigurer, Rønning ser i hvert fall ut til å ta verbalt ansvar ute på bana.....og bra er det. Ellers er jo Stormoen den fødte kaptein....bare han nå kan holde seg skadefri!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2006, 17:35 
Materialforvalter

Ja Stormoen er en ledertype, men som det nevnes må han være frisk for å kunne bidra der. Hva gjelder de nye har jeg, "med skam å melde", ikke sett noen av dem in action enda.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]