KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2024, 04:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Sep 2014, 14:14 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Ny, viktig kamp på søndag. Blir spennende å se hva hvilke grep vår nye trener har gjort. Ut fra B-kampen på mandag, så jeg tendenser til en liten formasjonsendring. I den kampen så det litt mer ut som 4-2-3-1, enn Bergdølmos 4-4-2, selv om det ikker nødvendigvis er så stor forskjell på de formasjonene. Hovedforskjellen i denne kampen var at Lindmark spilte "sammen" med Emenike på topp - Lindmark er vel hovedsaklig midtbanespiller og dette så man tydelig ved at han lå mer bak Emenike, i 10-er rollen. Kantene (Negård og Rekdal) lå også litt høyere i banen, mens de to sentrale (Veiby og Tronsmoen) lå dypere og mer balansert enn tidligere. Pimenta sa vel at han kom til å variere spillestill ut fra kampbilde og motstander, så det kan bli feil å sammenligne B-kampen mot et mye svakere lag, og A-kampen mot et antatt jevnt lag. Ut fra bildene på KIL.no og vestfargene i spilldelen kan det se ut som om laget blir noe som dette i 4-2-3-1 eller 4-3-3:

Dickerson - Edvardsen, Nystuen, Wigum, Ovlien - Henanger, Yabre - Ajeti, Ellingsen, Mykle - Solum


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Sep 2014, 14:43 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Her starter vi kamptråd i kor ! Vi kan vel holde oss til denne siden du var først ute. Forumsjef får slette min. Er egentlig litt optimist jeg, vi har gjort det bra mot topplag men dårlig mot bunnlag så jeg håper vi tar Fram imorra. De har kun tre tap borte så lett blir det ikke, men trenerbytte kan ofte gi positiv effekt med en gang så 2-1 til KIL. Jaggu !

En anna interessant oppgjør er Vindbjart mot Jerv kl 16.00. 0-0 her hadde passa bra.

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 13:26 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 845
Blir det mye folk i dag eller mon tro?
Har hørt det kommer endel fra larvik.

Seier i dag og vi er i opprykkskampen for fullt :wink: .


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 14:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Forza vinger

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 14:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3648
maggot wrote:
Blir det mye folk i dag eller mon tro?
Har hørt det kommer endel fra larvik.

Seier i dag og vi er i opprykkskampen for fullt :wink: .



Mye folk? Er vel de samme 1000 stk som har vert der de siste 10 årene. Kanskje det kommer noen ekstra for å se den nye treneren da. 8)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 16:18 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 25 May 2011, 12:35
Posts: 297
Vindbjart-Jerv : 0-1 etter 15 min. uff!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 17:03 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
1-1 nå


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 20:48 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Å vi er like langt.. Nei dette går ikke i år. Ikke scorer vi på flotte muligheter. Samt slipper inn for ofte. Dog idag helt fortjent baklengs. Vi får ta det neste år. Ellers trur jeg vi blir leeenge i 2.div. Skuffet å lei nå..

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 22:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Nå hørte jeg bare radioen, og Berntsen har en tendens til å være litt vel ivrig, men var det så mange gedigne sjanser som det hørtes ut som?

Slik 2.omgangen utartet seg, hørtes det ut som at KIL skulle ha vunnet dette med masser av gigantsjanser. Stemmer dette?

Uansett...vi er like langt, men jeg tror desverre at de 3 poengene i dag var nødvendige for å rykke opp. Men men...det kan kanksje holde akkurat allikevel. Huks på at de andre lagene har interne oppgjør igjen....det har ikke vi

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 22:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
A4Tech wrote:
Nå hørte jeg bare radioen, og Berntsen har en tendens til å være litt vel ivrig, men var det så mange gedigne sjanser som det hørtes ut som?

Slik 2.omgangen utartet seg, hørtes det ut som at KIL skulle ha vunnet dette med masser av gigantsjanser. Stemmer dette?

Uansett...vi er like langt, men jeg tror desverre at de 3 poengene i dag var nødvendige for å rykke opp. Men men...det kan kanksje holde akkurat allikevel. Huks på at de andre lagene har interne oppgjør igjen....det har ikke vi


Jevn første omg, der Fram fikk 4 frispark rett utenfor 16 meteren. Den siste gikk inn. KIL fikk lite til. I andre omg. Spilte gutta bedre og hadde flere store sjanser. Med litt flaks kunne vi berget 2-1. Men 1-1 gir et relativt riktig bilde av kampen. Føles likevel som et tap.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Sep 2014, 23:08 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Årets mest komiske kommentar les på kil.no kampchatten i dag. "Ovlien og Ellingsen for gode for dette laget" De 2 klart svakeste spillerne på banen nok en gang. Henanger, Yabre og Wigum gode i dag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Sep 2014, 12:11 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
En god 2.omgang skulle gitt seier, og Fram ble fryktelig slitne etterhvert og lå mye nede.
Men KIL fikk ikke opp trykket nok over tid, mye fordi noen av de viktige spillerne for dette hadde en heller dårlig dag.

1.omgang var begredelig fra KIL, knapt et skudd og ingen kårner.
Ajeti var overtent, Mykle så vi ikke, Solum kom ikke til og det var mye passninger i ingenmannsland.
Edvardsen var bra på sin side og forsvaret var patent til man begynte å lage de farlige frisparkene igjen.

Hjalp med Moldskred for fart i 2.omgang.
Kunne startet med ham der og Edvardsen på andre siden.

Vel - ikke noe positivt nytt eller spesielt over KIL i denne kampen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Sep 2014, 14:39 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 845
Synes det ble for mye "nesten" i denne kampen.
Mange situasjoner der tanken var god, men utførelsen var for dårlig.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Sep 2014, 18:54 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Nå var den nye treneren aktiv med å oppmuntre spillerne da gode initiativ og gode forsøk ble gjort av spillerne.
Veldig bra!

Fordømt synd at det ikke ble seier, det kan være dette som nå hindrer opprykket.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Sep 2014, 20:05 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Noen Fram-folk har lagt ut høydepunkter fra kampen, en video med bra kvalitet dette:
https://www.youtube.com/watch?v=CFKQEUlw9JA


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group