KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jun 2025, 00:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 May 2014, 10:33 
Forumlegende

Lørdag og kamp. Holmen IFs hjemmeside har også skrevet om kampen på forhånd:

http://holmenif.no/holmenif/fotball/sys ... bcae6669ed

Mer info om Holmen:
http://no.wikipedia.org/wiki/Holmen_Idrettsforening

Profile  

PostPosted: 10 May 2014, 15:04 
Kaptein

Dette kan og bør være vendepunktet for å få lukket den åpne låvedøra i de bakre rekker! Sikker på vi scorer 4 mål eller fler, og det bør holde til seier.

Laget: Robin Bengtsson - Fredrik Mani Pålerud, Espen Nystuen, François Yabré, Adrian Ovlien - Emil Berger, Martin Ellingsen - Patrick Hansen, Bajram Ajeti, Christian Røer - Magnus Myklebust

Profile  

PostPosted: 10 May 2014, 17:48 
Reserve

Nå må det defensive tas skikkelig tak i. Her holder vi på å tape de tre poengene etter å ha dominert stort og ledet 2-0. Og 3-2 med 5 min igjen dette holder ikke til en topplassering

Profile  

PostPosted: 10 May 2014, 17:54 
Forumlegende

Å dæven ta for en spenning. Tre livsviktige poeng!! Og forsvarspill..joda må roa ned litt først, blir jo nervevrak av mindre, men kommer tilbake til temaet jeg også. 50 supportere "der nede" også:)

Profile  

PostPosted: 10 May 2014, 17:57 
Forumlegende

Pors slo Notodden også gitt.

Her er runden med tabell:
http://www.fotball.no/System-pages/Tabe ... tId=138924

Profile  

PostPosted: 10 May 2014, 21:42 
Reserve

Karlsen wrote:
Å dæven ta for en spenning. Tre livsviktige poeng!! Og forsvarspill..joda må roa ned litt først, blir jo nervevrak av mindre, men kommer tilbake til temaet jeg også. 50 supportere "der nede" også:)

Livsviktige var de vel ikke ;) men viktige det var de for at vi fortsatt skal henge med på øverste halvdel av tabellen og ha noe så se frem mot resten av sesongen!

Men er fryktelig undrende til det defensive i år. Hva vet folk om DFI i fjor? Slapp de og inn mål i bøtter og spann? Hvis ikke hvem holdt i det defensive der kan jo neppe ha vært Bergdølmo? Må snart ta deg på ordet i en tidligere tråd her Karlsen og leie deg inn noen økter for å få orden på dette :)

Profile  

PostPosted: 11 May 2014, 03:14 
Trener

Holmen er langt unna noen walkover…det viste de når de slo Asker 2-0 på bortebane.
De ligger lavt og kontrer som f….

Vi burde puttet flere i 1 omgang da Holmen ikke hang med i svingene i det hele tatt, men det ble for mye nesten.
Istedefor så skårer de på sin første sjanse 1 min før pause (jævla typisk).

I 2 omgang kommer de ut med fornyet energi og er som små veps på oss hele tiden, samt at vi daler i intensitet.

Synes alt i alt vi vinner fortjent…vi totaldominerer 1 omgang og produserer også gedigne muligheter i 2 omgangen.
Slike nyopprykkede lag er ekle å møte tidlig i sesongen uansett…..om ikke kvaliteten alltid er der så er viljen og gutsen på topp.
På slutten kaster de alle mann i angrep og det blir litt bingo.

Håper forøvrig jeg noen gang slipper å se KIL spille seriespill på en slik stadion igjen :evil:

Profile  

PostPosted: 11 May 2014, 09:11 
Forumlegende

kalle wrote:
Må snart ta deg på ordet i en tidligere tråd her Karlsen og leie deg inn noen økter for å få orden på dette :)

Jeg har aldri vært i nærheten av å antyde at jeg har nok kompetanse til å justere noe som helst på det nivået KIL Toppfotball er på og det var vel en annen fyr som sa noe sånt noe. Jeg tror heller ikke under noen omstendighet at jeg kan mer om forsvarspill enn noen i KIL Toppfotball.

Men antall baklengs er jo tall å forholde seg til og telle kan vi vel alle..hehe

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]