KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 19:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 15 Sep 2013, 09:51 
Klubbdirektør

Som Glasskula poengterer er dette en meget viktig kamp. Seier i dag vil bety at vi kan føle oss ganske trygge for nedrykksspøkelset tror jeg.

Forhåpentligvis var tapet mot Mjøndalen et feilskjær. Spennende er bare fornavnet på denne kampen!

Forza Vinger!

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 11:25 
Kaptein

Bryne har tre strake bortetap uten at det bety så mye, døm vil vel hevne 0-1 seiern vår fra 16.Mai. Bryne har faktisk vønni på Gjemselund to år på rad, det skal døm ikke å lov til å fortsette med.

http://www.glomdalen.no/kil/article6864293.ece

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 18:35 
Klubbdirektør

Ull/Kisa med 2-0 over Stabæk så langt. Ikke bra...

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 19:52 
Materialforvalter

Herlig med et poeng på overtid! :)

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 20:23 
Forumlegende

Var det straffe??? Eller var i faktisk vitne til kampfiksingskandale? Dommeren tippet U? Hvis noen så "noe" fra bedre posisjon enn meg, vennligst korriger.

Forøvrig må det påpekes at å "sovne" de siste 5 min på 1-0 ledelse mot et meget godt lag heller ikke var helt heldig....

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 20:29 
Forumlegende

Var jo en typisk Adeccoliga kamp med to jevne lag og mye kjemping. Vi har tur med ballen som endrer retning og går i mål, etter det tar vi over, men utrolig surt at det blir straffe på slutten der.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 20:40 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Var det straffe???

Ja.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 20:46 
Forumlegende

ivo wrote:
Karlsen wrote:
Var det straffe???

Ja.

Befriende krystallklart svar. Da faller mine teorier over. Heldigvis :D

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 21:27 
Klubbdirektør

Dette er det bitreste "tapet" jeg kan huske på lenge. For det et tap når 3 poeng går fløyten 10 sekunder før tillagt tid er ute.
Utrolig bittert og nesten ikke til å fatte. Jeg var kvalm av nervøsitet på slutten av kampen. Når man taper kamper på overtid på dette viset er det så man kan spørre seg hvorfor man går på kamp. Noen ganger ønsker jeg at jeg ikke var det spor interessert i fotball.
Livet kunne da vært litt lettere kanskje, men så klart: også med mindre spenning... :wink:

Den lille trøsten (hvis man kan kalle det det?) er at straffesparket var riktig. Brynespilleren ble felt en meter på innsiden av streken så dommeren kan ikke lastes.

Bryne hadde mange sjanser i kampen, men ofte skudd som gikk langt over mål. Kongsvingers sjanser var store og med litt flyt hadde vi ledet med mer enn ett mål på slutten der. KIL skulle vunnet denne kampen!!! :(

Det blir en tung uke.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2013, 23:28 
Trener

Ufattelig at Ellingsen ikke blir byttet ut på slutten i en slik krigerkamp. Kladden som score gikk forbi Ellingsen og Pålerud som en kniv i varmt smør. Ikke rart heller for kladden veier vel mer enn de 2 tilsammen. Stusselig å se Solum tusle rundt på banen som innbytter. Merkelig at Bamba blir byttet ut, kunne trolig punktert kampen han.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2013, 09:33 
Spiller

Karlsen wrote:
ivo wrote:
Karlsen wrote:
Var det straffe???

Ja.

Befriende krystallklart svar. Da faller mine teorier over. Heldigvis :D

For meg ser det ut som om Bryne-spilleren bevisst kaster seg inn i kroppen til Owusu, slik at begge faller...men uansett. Deinoff holder oss inne i kampen, og jeg synes Brynespillerne får gå alt for langt med ball før noen støter...ved flere tilfeller fikk de løpe i fred helt fra midtbanen til 16-meteren med en KIL-spiller løpende ved siden av??? Man skal ikke "selge seg" hvis man er siste-mann, men her skjedde det flere ganger med 4 mann på rett side...og det skjønner jeg ikke helt. Heller ikke skjønner jeg dette med å stoppe opp og la Deinoff få kjenne på ballen når motstander er i ubalanse....kunne man ikke i stedet lempet ballen i fin bue mot bakrom??? Vi hadde jo 3 mann på topp som alle kunne løpt fra stopperne til Bryne??

Men-men...surt å miste 2 poeng få sekunder før slutt...

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2013, 09:43 
Reserve

David Justice wrote:
Ufattelig at Ellingsen ikke blir byttet ut på slutten i en slik krigerkamp. Kladden som score gikk forbi Ellingsen og Pålerud som en kniv i varmt smør. Ikke rart heller for kladden veier vel mer enn de 2 tilsammen. Stusselig å se Solum tusle rundt på banen som innbytter. Merkelig at Bamba blir byttet ut, kunne trolig punktert kampen han.

Enig i at det er rart Ellingsen ikke byttes ut for Skårdal, f.eks., men nå syns jeg Skårdal i det store og hele får altfor få sjanser.

Samtidig fascinerende hvor forskjellig man ser ting som skjer på banen. Mens du mener Solum tusla rundt på banen, tenkte jeg noe sånt som "han løper jo mer som førsteforsvarer de ti minuttene han får spille enn Bamba gjorde på sine 80 minutt til sammen"...

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2013, 12:20 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
David Justice wrote:

Enig i at det er rart Ellingsen ikke byttes ut for Skårdal, f.eks., men nå syns jeg Skårdal i det store og hele får altfor få sjanser.

Samtidig fascinerende hvor forskjellig man ser ting som skjer på banen. Mens du mener Solum tusla rundt på banen, tenkte jeg noe sånt som "han løper jo mer som førsteforsvarer de ti minuttene han får spille enn Bamba gjorde på sine 80 minutt til sammen"...

Syns Ellingsen var god jeg.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2013, 12:28 
Reserve

Roll wrote:

Helt enig. Men også enig i at det mot slutten kan være lurt med en enda mer tacklingsterk spiller på midten, og der er vel Skårdal hakket foran.

Profile  

PostPosted: 16 Sep 2013, 18:04 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Roll wrote:

Helt enig. Men også enig i at det mot slutten kan være lurt med en enda mer tacklingsterk spiller på midten, og der er vel Skårdal hakket foran.

Greit argument :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]