KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2024, 20:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Godset-KIL
PostPosted: 30 Jun 2005, 01:23 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Legger emnet her sjøl om egentlig det burde ligge under "turer" Synes det er jævelig synd og dårlig hvis vi ikke klarer å fylle opp en buss til Drammen.. Er jo nå gutta trenger støtte men dette har vi slitet med i alle år. Når ting går i mot så er det ingen som gidder å reise på tur. Logisk nok får jeg sikkert som svar, men en supporter er jo en supporter... en supporter skal jo ikke bare reise å se KIL underholde en.. da er det noe feil et sted...

Nå må folk melde seg på. Sammen er vi sterke! (filosofisk :P )

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 01:33 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
Er ganske irriterende at supportere ikke melder interesse for sanne turer...
men for at folk skal Gidde å melde seg på.. så er det jo litt normalt at dem skal få litt igjen da... syns ikke akkurat kil har spillt fest fotball i det siste:S men det kommer seg sikkert....

men syns det er latterlig av folk å si at ååå.. kil er i *toppform* når dem slo det Dårligste laget i ligaen.. skulle vel egentlig bare mangle.. men gikk på en god smell da dem tapte for Moss ja :S..

Er nok en god stund igjen før dem finner formen ja.. Virker iallefall sann ut.. men jeg håper gutta reiser seg mot godset å vinner lett :D.. Syns både gutta å supporterne trenger det :)

Jeg skal på Ferie til Drammen nå på Fredag.så jeg møter opp på Stadioen.. men skal nok finne veien bort til Supporterne... :)

----------------------------

Evig Rød <3

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 02:10 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Kan jeg foreslå en annen avatar for deg? Skremmer på meg hjertefeil hver gang denne apen dukker opp :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 06:41 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 19:17
Posts: 617
Location: Langeland-Vinger
Moderators. Ta å senk grensen på tillat pixels på avatar. Ser helt håpløst ut med så store bilder... :( :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 06:58 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 25 Apr 2005, 12:37
Posts: 38
Location: Oslo / Kongsvinger
KIL_Tommy wrote:
Jeg skal på Ferie til Drammen nå på Fredag.<3


Drammen is the new Palma de Mallorca?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 14:56 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 18 May 2005, 08:50
Posts: 30
Pst. hva med å lage bildet litt mindre...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 15:11 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
tar egen kjerre til harry-byen eg.. håper vi blir en mange røde!

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 16:39 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
ja, dropp det digre stygge bildet der... bare irriterende og ingenting av det du skriver blir lagt merke til når det digre stygge trynet stjeler all oppmerksomhet og irritasjon..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 17:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
KIL_Tommy wrote:
Denna apen er den råeste :D hehee... ble skremt med det første jeg og,men du venner deg til han da :)


Tror du klarer å finne noe bedre her:

http://www.swingingheaven.co.uk/swinger ... 48269.html

:roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 20:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det er vel bare å gå inn på en manu side eller en skamma side (eller også forsåvidt en spudz side) om du skal finne styggere enn det der :P

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 23:18 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Det er ikke meningen å virke sur ut, men jeg synes supporterklubben i hele år har gjort ALTFOR dårlig jobb med å markedsføre turer. MAn burde bestilt bussen før hjemmekampen i forvegen, slik at speakeren på hjemmekampene kan opplyse om kampen. Påmeldingen kunne man gjort i supporterbua før kampstart, i pausen og etter kampen.

I tillegg burde man fått annonsert turene i Glåmdalen. Det koster ikke all verden, og det er ikke noe problem å få et firma til å sponse dette. Tro meg det er simpelt. Koster maks 1000 spenn.

Hører også at folk melder seg på og lar være å møte opp. Dette taper supporterklubben penger på, og det ville være smart å kreve at folk betaler inn på forhånd. Enten på Gjemselund eller på en sjappe vi gjør avtale med. Kunne jo være en del av avtalen med Telegrafen dette.

At turer gang på gang blir avlyst er jo litt kjipt for de som har betalt medlemskontingenten for å få billigere turer.

Nok en gang: Dette er ikke ment som noen kritikk. All ære til de som gjør noe. Se på dette som et konstruktivt innspill.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 23:21 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Jo, også en ting til jeg glemte i forrige innlegg: Det er ganske irriterende med folk på bussen og som også er på kampene, og det eneste de klarer å lire ut av kjeften er ord som "bæsj", "promp", "fitte" og "knulle". Har opplevd nok av disse på borteturer og kamper. Kanskje det da ikke er så rart at flere eldre mennesker ikke blir med, eller står sammen med oss på hjemme- og bortekamper. SÅ de som føler seg truffet av dette: Skjerp dere!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 23:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Korslundinho wrote:
Det er vel bare å gå inn på en manu side eller en skamma side (eller også forsåvidt en spudz side) om du skal finne styggere enn det der :P


Hold dere til emnet.. :evil:

Ja.. Jeg er enig med deg Neil Lennon. Det holder nok ikke bare at det blir skrevet om det på http://www.kilsk.com

Men speaker på Gjemselund har da tatt opp turer i år han? Og det må`n vel fortsette med :P


Top
 Profile  
 
 Post subject: Lykke til
PostPosted: 01 Jul 2005, 14:18 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Sitter p[ en Internettkafe paa Zanzibar (hvoe er naa det?) og oensker gutta lykke til paa soendag.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2005, 15:17 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Ja, samtidig er det litt optimistisk å håpe på at det blir mange røde i Drammen når man skal sitte i sin egen bil og på den måten er med å gjøre en busstur litt vanskelig. Folk må selvfølgelig vlege sjøl, men det er nok litt for mange i denna byen og mange supportere som velger denne løsningen framfor busstur... :/

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group