KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 05:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Nordlie
PostPosted: 20 May 2012, 20:22 
Spiller

I morgen stopper du på Shell på Kløfta Nordlie.. kjøper deg en god løkpølse og en kald cola før du reiser til VINGER. For er noen som klarer og snu trenden så er det Tom Nordlie. :twisted:

Profile  

Post subject: Re: Nordlie
PostPosted: 20 May 2012, 20:23 
www.kilsk.com

Glåmlia-rampen wrote:
I morgen stopper du på Shell på Kløfta Nordlie.. kjøper deg en god løkpølse og en kald cola før du reiser til VINGER. For er noen som klarer og snu trenden så er det Tom Nordlie. :twisted:

Kan ikke si meg mer enig!

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 22:38 
Reserve

Det finnes plenty med eksempler på situasjoner der Nordlie har kommet til en krise eller veldig trøblete situasjon, og at han har snudd den. Men hvor mange kriser der Nordlie selv har vært en del av problemet, har han klart å snu en virkelig negativ trend?

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 22:52 
Klubbdirektør

Synes han tar det pent og fornuftig jeg.

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=3950

Slik hadde han ikke uttalt seg/reagert for 2-3 år siden.

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 22:55 
Spiller

TaigerVudds wrote:
Det finnes plenty med eksempler på situasjoner der Nordlie har kommet til en krise eller veldig trøblete situasjon, og at han har snudd den. Men hvor mange kriser der Nordlie selv har vært en del av problemet, har han klart å snu en virkelig negativ trend?

Riktig, men en gang må bli den første. Når det gjelder Start,vif,lsk så var det vel mange profilerte personer som skulle styre og blande seg under krisa. Men ingen er perfekte :?

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 09:20 
Klubbdirektør

Libra wrote:

Kanskje han skal begynne å bli forbanna igjen? Det hjelper ikke å spille bra når man ikke for poeng. Vil heller at Kil spiller ræva fotball og for poeng jeg.

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 09:24 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Libra wrote:

Kanskje han skal begynne å bli forbanna igjen? Det hjelper ikke å spille bra når man ikke for poeng. Vil heller at Kil spiller ræva fotball og for poeng jeg.

Jeg har da inntrykk av at han fortsatt er forbanna under kamper? Ellers har han vel fått så mye tyn for temperamentet sitt at han ikke tør lenger....Han som skjelte ut Radio Kongsvingers reporter er tydeligvis ikke der lenger.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 13:17 
Klubbdirektør

Jeg satt og leste livereferatet fra KIL-Mjøndalen på kil.no, og der kommer det fram en del påstander fra en innsender om TNs oppførsel på treningsfeltet. Og jeg ble litt sjokkert. For det ble påstått at han er verre enn noen gang, og spesielt mot "utlendinger" og de yngste spillerene. Kjønnsord, rasisitiske utsagn og trusler om juling :shock: Og at han styrer hele klubben i tillegg til laget. Og at laget verken kan eller vil innrette seg etter spillesystemet hans.

Noen som vet om dette stemmer?

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 15:20 
Klubbdirektør

Ta deg en tur på ei trening Libra. Så for du høre om det er sant eller ikke.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 15:29 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Ta deg en tur på ei trening Libra. Så for du høre om det er sant eller ikke.

Det tolker jeg som at det er sant :? I så fall så er det kanskje naturlig at stemningen ikke er på topp. Ser jo når en spiller blir bytta ut, så går de ofte rett forbi Tom...Spesielt la jeg merke til Henry etter kampen hvor han scorte supermålet sitt, og var så glad. Han gikk rett forbi Tom, og bort til Biffen og ga han en klem :roll: Det er sånne ting som jeg legger merke til.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 16:18 
Klubbdirektør

Ikke bare du som har sett dette. Bare å se hva ung gutta gjør etter å ha varmet opp i 90 min uten å få spille.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 16:35 
Klubbdirektør

Hva gjør de? Jeg hadde håpet at han hadde forandret seg. Og dette får bare pågå uten at noen sier noe? Dette er jo psykisk mishandling i så fall! Og hva i all verden vil han oppnå med den misforståtte testosteron-oppførselen der? Skremme vettet av dem?

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 18:14 
Klubbdirektør

Så du ikke det for et par hjemmekamper siden? P Hansen og Pierau varma vel opp i 70-80 min men den som kom innpå var Ryen. Hansen kasta trøya i asfalten i sinne. Hvorfor tror du ikke ung gutta vil være her da?

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 18:34 
Klubbdirektør

Jeg har sett at de varmer opp og varmer opp. Men så ikke det med kasting av trøya. Sist så jeg Solum og Marius P. varme opp, og da var det jo bare Solum som slapp inn på. Men dette er jo en ting. At de blir irriterte over ikke og få spille. Og det er jo forståelig hvis de blir bedt om og varme opp, og får et håp om og få spille, for deretter og bli skuffa...

Men denne kjeftinga og raseriet fra TN...er jo totalt unødvendig? Jeg har ikke sett det under kamper noe særlig, så jeg ble litt forskrekket da jeg hørte at det er som det er under trening. Det ble faktisk påstått på kil.no at han ødelegger laget.

Hvis jeg hadde vært til stede under treninger, og hørt dette, så hadde jeg ikke klart og holde kjeft. Mens jeg ser at andre publikummere løser problemet ved og forlate treningen, fordi det er så fælt og høre på. Feigt :?

Profile  

PostPosted: 29 Aug 2012, 09:23 
Forumlegende

Har ikke fått med meg dette, men at spillere blir bedt om å varme opp for å være klar til ett evt. innhopp må man tåle. Det er jo derfor de sitter på benken for å kunne hoppe inn når som helst. Sånn har det vært til alle tider og i alle klubber at de som er på benken skal holde seg i oppvarming. Tåler de ikke det så er det noe feil med holdningene.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]