KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 28 Jul 2012, 14:05 
Kaptein

Da varre dags for hemmekamp. Kan laget fra Jessheim på føre oss et nytt tap eller blir det haraball ?

Kjør debatt !

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2012, 14:17 
Forumlegende

Med Samir og Hæstad ute har vi likevel svært gode erstattere uansett hvordan man vender på det. Stallen er sterk.

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2012, 16:59 
Kaptein

Karlsen wrote:
Med Samir og Hæstad ute har vi likevel svært gode erstattere uansett hvordan man vender på det. Stallen er sterk.

Pierau på venstre. Førsund eller Henry på høgre ? Hyrer vi inn Ramos på enkampskontrakt ? Kamp blir det uansett og den skal vinnes, ellers ligger vi farlig langt ned på tabellen. Ull/Kisa er jo ikke heilt iform om da'n så jeg velger å væra optimist. Glasskula har spådd 2-0 og det trur jaggu je au.

http://www.kil.no/news/article/1o0t16rf ... ternativer

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 13:56 
Klubbdirektør

Rykter sier at det er solgt bra med billetter fram til nå, og at det kan bli bra med folk idag! Håper det stemmer :)

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 20:25 
Kaptein

strålende kamp av gutta i dag.. :D endelig holdt det.. spesielt imponert av Melgalvis han virka utrolig sikker.. :D samme med Shindika. :D nå er det bare vi supportere som må reise oss.. for dårlig at ikke fler synger med ..

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 20:34 
Reserve

Det er greit det at det er for få som synger, men jeg lurer jaggu på hvor det har blitt av de der wannabe supporterne jeg.. Hadde dem giddi å letta på rævva au, så kanskje vi hadde greid å fylle opp J feltet igjen.. jaggu lenge siden sist det au...

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 20:50 
Forumlegende

Meget godt gjennomført kamp av hele laget. Trygge bakover og gode offensivt, synes vi skapte mye til tider. God og lovende seier.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 21:08 
Klubbdirektør

God kamp. Bra kontroll på dødballene til Kisa. Melgalvis var god på backen

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 21:40 
Forumlegende

Viktig med seier.
Ok kamp, men ikke mer synes jeg.
God kontroll på Ull/Kisa, men UK har jo kollapset med 0-1-4 og 1-7 i mål på de 5 siste kampene nå og viser svakest poengsanking sammen med Alta.
Mye offside på KIL-angriperne og generelt er skuddferdige dårlige i dag, altfor mye går så altfor høyt.
Trener man ikke på å skyte? Man hadde en god del ppne muligheter, men skuddteknikkene var tildels veldig svake.

Men for all del, å vinne og samtidig holde nullen var særs viktig.
Spennende å se hvilke 3 som starter på topp neste helg.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 21:59 
Forumlegende

Vi har jo full kontroll fra start til slutt. Vi slipper til Kisa på kun 2-3 sjanser, hvorav kun en er i nærheten av å være farlig. Midtstopperne rydder meget bra opp i dag og Henry blir bare bedre og bedre. Defensivt er dette en perfekt kamp. Fremover bør vi tørre mer og skape mer sjanser, vi var mye bedre offensvit i begynnelsen på sessongen, virker som om gutta er mye mer forsiktige. Syns mange av spillerne gjør en god jobb i dag. Også Christian Aas glimter til med mye bra.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 22:07 
Klubbdirektør

Herlig og viktig med 3 poeng! :D
Det butter fortsatt når vi nærmer oss mål, men det var en brukbart gjennomført kamp. Burde scoret flere mål, men så lenge vi vinner spiller det mindre rolle til slutt.

Ull/Kisa skapte lite, men Kim Holmens innkast var fortsatt giftige. (Jeg savner fortsatt det "våpenet" :wink: )

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 22:38 
Trener

Viktig seier, men et vanvittig sjansesløseri. Fortsatt komplett uforståelig at Moen fremdeles får tusle rundt på banen. Latterlig.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2012, 23:21 
Klubbdirektør

Brukbar kamp idag og viktig med seier igjen.

Neste kamp mot Skamma har vi mange flere registre å spille på offensivt, og det blir spennende å se lagoppstillingen da.
Det er godt å se Tuelo skåre i kamp etter kamp. Måtte flere følge etter, vi trenger å skape mer og ikke minst skåre mer. Hva med å starte med dette i neste kamp ? :-D

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 08:55 
Reserve

David Justice wrote:
Viktig seier, men et vanvittig sjansesløseri. Fortsatt komplett uforståelig at Moen fremdeles får tusle rundt på banen. Latterlig.

Jeg har ikke vært innom så ofte i det siste, men jeg har lagt merke til at det er piping og negativ omtale av Moen fra denne kanten nesten hver gang. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg begynner å bli lei av dette. Konstruktiv kritikk når noen spiller dårlig er bra og har aldri skadet noen. Negative kommentarer med usaklig undertone mot enkeltpersoner derimot, er bare unødvendig. Jeg håper vi heller kan bidra til å støtte KIL, både enkeltspillere og som lag, på en best mulig måte.

Mvh,
Petter Nord

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 10:34 
Klubbdirektør

Veivster wrote:
Det er greit det at det er for få som synger, men jeg lurer jaggu på hvor det har blitt av de der wannabe supporterne jeg.. Hadde dem giddi å letta på rævva au, så kanskje vi hadde greid å fylle opp J feltet igjen.. jaggu lenge siden sist det au...

Tror det har mye med ferie å gjøre. Personlig har jeg ikke fått med meg kamp på en stund pga det. Uansett....nå er vel ferien snart over for de aller fleste, så da bør det møte opp fler ;)

Ses på hamar!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]