Hei..
Har lest litt på nettet i det siste og funnet ut at Kil har mulighten til å hente inn BRA spillere..
Keeper: Marius Røvde I Fra Ham Kam har masse erfaring har spillt på Tippeliga Nivå og i Engelsk 1 Divisjon.. Han er Gratis etter som han ikke får kontrakt. Fredrik Terviniemi Alta er vell i kikkerten?
Back/midtstopper : Vi har hentet Kamark. men trenger vi fler? Ja i hvertfall en og da har jeg funnet en : Martin Hansen i fra Follo.. Har kontrakt med Follo men er en Junior Spiller det lyser klasse av.. kanskje ett bra forslag. Selv om vihar mange Juniorer..
Midtbane: Jepp etter at Kula dro så trenger vi nok en forsterkning : Bjørn berland i fra Viking er uten kontrakt og det er mange lag som er intressert i han Bla: Moss , sandefjord og Hødd. Vi har en bra midtbane.. men er ikke dumt å få inn enda en forsterkning?
Spiss: Ja det trenger vi!! Vi trenger ett par stykker.. etter at Kalsæg har reist.. Vi har Gundersen , Olausson , STrand , Koffeld, Men er det spillere som scorer Minst 15 år på en sesong? Neppe... Vi trenger ett par goalgettere: Har funnet ett par som jeg synes er meget Gode:
Branimir Poljac Er usikker om han skriver under ny kontrakt med Stabæk
OXo har vi Jo Torstein Vassdal putta godt over 20 mål for Mo.. Han er en Kil kan satse på!!
Noen syn på dette??
Kan godt hende jeg tar feil. men har dette fra Rimlig Sikkre Kilder..
Tar meg den glede å sette på Kil sin start elver hvis Kil får tak i forsterkinger!
4-3-3
Røvde/Ulla hvis Skadefri
Wibe - Ryen - Kamark/Jensen - Byfuglien
Nystuen - Stormoen/berland - Fremming/Pat
Olausson/Poljac - Gundersen/vassdal - Koffeld/Pat
Greit lag!!