Cisse wrote:
Syntes at det er dumt å trekke seg nå.
Det er jo nå de kan satse med klubben. Med TN bak rattet kan man faktisk med hell etablere seg igjen i Tippeligaen!
Vel, det er kanskje det vi ikke kan? Og at det er omgivelsenes tilsvarende krav til klubbens ledelse, kombinert med de faktiske rammebetingelsene, som gjør at daglig leder har tatt det valget hun har gjort?
Det sies at fotballsupportere har veldig dårlig hukommelse. Det gjelder åpenbart også rundt KIL, for denne sommeren og høsten har vist at vi glemmer utrolig fort. Her skal det signeres med nye spillere, Nordlie skal knyttes til klubbene for årevis, og det skal satses på opprykk. For hva? De tre foregående sesongene har vi vært marginer unna konkurs og den evige bortebane for vår stolte og tradisjonsrike klubb. Redningsaksjoner, tiggerferder og kommunal hjelp har vært tvingende nødvendig for å unngå skifteretten. Det virker som endel her inne mener det er helt ok å risikere klubben vår for et nytt kortlevet opphold i Tippeligaen. Vel, jeg stemmer mot!! Om jeg kan få velge mellom Adeccoliga+traurig men grei satsing og et høyrisikofyllt opprykksprosjekt finansiert med lekebudsjetter, da velger jeg det første. Det var neiggu ikke så mye mer morro med Viking, Ålesund og Odd her ifjor.