KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 19:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Syndebukk
PostPosted: 11 Nov 2005, 17:23 
Spiller

SÅ vidt jeg vet er det de samme som jobber i adm, er i styret i år som i fjor, og det er nesten de samme spilerne (bortsett fra Brodtkorb og Ulla). Allikevel gikk det åt skogen i forhold til i 2004. Hva jar gått galt? Er det noe spess eller er det bare marginer, flyt og tilfeldigheter? Eller er det spillerne som trodde de var verdensmestere etter forrige sesong og tok lett på vintertreninga og ikke var klare for 1. divisjonskrigen da kampene kom? Jeg bare lurer. Tror neppe at alt er styret sin skyld, som jo er gjennomgangsmelodien her inne, men i frustrasjon er det vel lettest å skylde på dem.

Huff, nå må Raggen piske liv i Gjedda. Isen har da ikke lagt seg enda :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2005, 17:52 
Reserve

Kan vel ha noe med den negative stemningen rundt KIL i hele år.. Veldig mye bråk og tull, som ikke har noe med fotball å gjøre. Ekstremt få gode nyheter, men mange dårlige, i tillegg til at glomdalen startet sesongoppkjøringen med å være negativ til tusen. Før har vel KIL stort sett vært spart for de store negative oppslagene, og det har stort sett vært positivitet og pågangsmot som har vært greia. Nå er det bare dritten overalt.

Vil tro dette har innvirkning på fotballen som spilles ute på bana også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2005, 17:53 
Grævling

Gjedda har dessverre bedre oversikt over spillere på vei ut, enn spillere på vei inn....for tiden!! Så nå håper jeg han holder kjeft en stund.....i hvert fall frem til at Espen har signert og er klar for flere år i KIL!!

Er vel flere som vil få tilbud etterhvert, men med våre økonomiske betingelser så er det vel ingen som løper over brennende kull for å komme seg til Vinger.

Når det gjelder Styrets posisjon midt i all virrvarr, så syns jeg det blir vanskelig å uttale seg i den ene eller andre rettningen...så lenge jeg ikke sitter med info om hva som skjer, har skjedd, eller kommer til å skje!!

Men.....føler meg rimelig sikker på at de burde gjort en del ting annerledes i sommer når det stormet som værst rundt Skogheim. I tillegg sitter jeg med en følelse av at de egentlig ønsker å kvitte seg med gutten, og skulle dette skje, så vil jeg virkelig bli forundret......men dette er altså bare mine egne teorier.....syns det var merkelig stille fra Ystnes og Njøsen i sommer når beskyldningene ble smurt ut over lokalavisene.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]