KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 00:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2005, 12:55 
Materialforvalter

Leser i Glåmdalen idag at Skogen ikke har fått noe klapp på skuldra av ledelsen i KIL og at han heller ikke forventer det.

Glåmdalen skriver: "De eneste i KIL som har sagt noe utvetydig om Vegards stilling som trener, er spillerne. Etter et svært kjapt møte, kun for spilleren selv, slo de fast at Vegard har spillerne fulle tillit."

Det skulle bare mangle at ikke ledelsen ga mannen beskjed om at han er ønsket og at han gjør en god jobb! Er dette bare et utslag av at Hedmarkinger er trege og har vanskelig for å gi uttrykk for at "du er faktisk veldig ålreit" .. ? Alle må da forstå at selv sjefen har behov for anerkjennelse og at det motiverer til å gjøre en enda bedre jobb. Det er naturligvis en tillitserklæring at spillerne sier det, og kanskje det også er det viktigste for Skogheim. Jeg syns imidlertid at det er svakt av ledelsen i KIL å ikke gi tydelig uttrykk for at det Skogheim har gjort for klubben er flott!

OK - sesongen i år har ikke vært fantastisk, men uten Skogheim tror jeg KIL fortsatt ville rota rundt i 2.-divisjons gjørma. Mannen har utrettet underverker og skapte for en stund stor entusiasme og glød rundt laget igjen. Vi vet at det går an! La gå at folk på Kongsvinger ikke kjenner sin besøkelsestid og lar være å møte opp på kamper når det trengs som mest. Det kan ikke "Skogen" lastes for - han har laget gull av gråstein - resten må KIL (styre og markedssjef?), publikum og supportere ta ansvar for.

Jeg vil med dette starte en klapp-på-skuldra-kampanje til Skogheim fra supporterne! Jeg har uforbeholdent tro på jobben Vegard Skogheim gjør i KIL og jeg har også tro på at neste sesong blir bedre!

Stå på, Skogen! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 13:20 
Forumlegende

100% enig med deg

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 13:51 
Reserve

KLAPP PÅ SKULDRA FRA MEG! :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:02 
Kaptein

Årets sesong er ikke noe å klappe for!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:04 
Forumlegende

Helt enig! Klapp på skuldra herfra!

I motgang må de over Skogen vise at de støtter hans arbeid!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:09 
Materialforvalter

KIL4ever wrote:
Årets sesong er ikke noe å klappe for!

... og der kom første gulp, ja. Ikke overraskende. For øvrige lesere - dette er en klapp-på-skuldra-kampanje for Skogen fordi jeg mener han fortjener det! Sesongen som sådan kan gjerne diskuteres, men ikke i denne tråden! Takk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:12 
Reserve

Slutter meg til klapp på skuldra. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:40 
Klubbdirektør

Slutter meg til jeg også. Forventet en nedtur i år, men hadde håpet det gikk litt bedre. Før sesongen tippet jeg KIL på 7. plass, og resultatet blir litt svakere.

Skogen har gjort en strålende jobb med gutta sett over hele hans lederperiode. Håper han fortsetter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:47 
Grævling

KLAPP KLAPP KLAPP!!

Og lykke til med høsten og vinterens forberedelser til neste sesong....ALLE SAMMEN :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:57 
Trener

Klapp på skuldra fra meg også :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 15:12 
Kaptein

Jeg ønsker alle lykke til neste sesong. Men skjønner ikke helt hvorfor Skogen skal ha en klapp på skuldra og en bekreftelse på at han får fortsette neste år. Noe annet har vel aldri vært tema så lenge han har kontrakt ut 2007-sesongen. Det er da vel ikke slik at KIL-ledelsen må gå rundt å gi klapp på skuldra og komme med bekreftelser hele tiden?
Dette handler ikke om å komme med noe gulp!
Heller ikke Skogen ser behovet for et klapp på skuldra og en bekreftelse på at han trener KIL neste år. For det er en selvfølge at han gjør!

Mulig det er politisk korrekt inne på forumet her å klappe når alle andre gjør det. Men jeg synes ærlig talt at sesongen ikke er noe å klappe for. Jeg synes den har vært skuffende - og det må jeg få lov til uten å bli beskyldt for å komme med gulp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 15:16 
Spiller

Etter den supre sesongen ifjor, ble vi jo alle skuffa etter denna sesongen.. Det er jo ikke rart.. Klapp på skuldern fra meg å! Så håper vi på en super sesong til :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 17:17 
Materialforvalter

Jeg må vel nesten gi han et klapp på skuldarn, Han har utrettet mirakler for kil, mannen er en gud :D :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 17:20 
Materialforvalter

Jeg klapper gjerne Skogheim på skuldra. For han er helt klart blant de beste trenerene som KIL noensinne har hatt, og har gitt håp i en gammel KIL-supporter.

Men ellers er jeg litt enig i at det strengt tatt ikke skulle være nødvendig for ledelsen å si at de ønsker at Skogen skal fortsette, så lenge kontrakten utløper først i 2007. Det jeg imidlertid synes ER litt rart er at de lar andre klubber kontakte Skogen midt i kontrakten. For meg virker dette som at KIL-ledelsen enten er splittet eller usikre på sitt syn ovenfor Skogheim og KILs fremtid.

Det mest naturlige ville være å ikke tillate andre klubber å kontakte Skogen, så lenge kontrakten er gjeldende. Dvs hvis ikke han selv har ytret ønske om det, og det virker det jo ikke som han har. Jeg håper Skogen fortsetter, men liker ikke helt utviklingen i forhold til Ståle Solbakken i Ham-Kam. Altså, stikker Solbakken til Danmark, er jeg redd klubben ved Mjøsa vil kontakte sin gamle midtbanehelt..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 18:48 
Kaptein

Klapp Klapp.

Litt anerkjennelse av jobben mann gjør er altid godt.Men desverre noe norske arbeids ledere er alt for dårlige til..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]