Leser i Glåmdalen idag at Skogen ikke har fått noe klapp på skuldra av ledelsen i KIL og at han heller ikke forventer det.
Glåmdalen skriver: "De eneste i KIL som har sagt noe utvetydig om Vegards stilling som trener, er spillerne. Etter et svært kjapt møte, kun for spilleren selv, slo de fast at Vegard har spillerne fulle tillit."
Det skulle bare mangle at ikke ledelsen ga mannen beskjed om at han er ønsket og at han gjør en god jobb! Er dette bare et utslag av at Hedmarkinger er trege og har vanskelig for å gi uttrykk for at "du er faktisk veldig ålreit" .. ? Alle må da forstå at selv sjefen har behov for anerkjennelse og at det motiverer til å gjøre en enda bedre jobb. Det er naturligvis en tillitserklæring at spillerne sier det, og kanskje det også er det viktigste for Skogheim. Jeg syns imidlertid at det er svakt av ledelsen i KIL å ikke gi tydelig uttrykk for at det Skogheim har gjort for klubben er flott!
OK - sesongen i år har ikke vært fantastisk, men uten Skogheim tror jeg KIL fortsatt ville rota rundt i 2.-divisjons gjørma. Mannen har utrettet underverker og skapte for en stund stor entusiasme og glød rundt laget igjen. Vi vet at det går an! La gå at folk på Kongsvinger ikke kjenner sin besøkelsestid og lar være å møte opp på kamper når det trengs som mest. Det kan ikke "Skogen" lastes for - han har laget gull av gråstein - resten må KIL (styre og markedssjef?), publikum og supportere ta ansvar for.
Jeg vil med dette starte en klapp-på-skuldra-kampanje til Skogheim fra supporterne! Jeg har uforbeholdent tro på jobben Vegard Skogheim gjør i KIL og jeg har også tro på at neste sesong blir bedre!
Stå på, Skogen!