KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 19:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Neste sesong
PostPosted: 31 Oct 2005, 10:49 
Kaptein

Synes Skogheim sier det bra i Glåmdalen i dag: Kampen mot Tønsberg var en god start på neste sesong!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 15:47 
Spiller

Ja, hørte KIL spilte bra fotball :D

Fortsett sånn :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 18:03 
Klubbdirektør

Yes.. Neste sesong blir høyst sannsynlig også med Skogen på sidelinja. Har registrert at mange på forumet har vært urolige for hva som ville skje da Solbakken ble klar for FC København. Men nyhetene melder idag at Frode Grodås og Lars Tjærnås tar over Stygge Skamma.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 19:37 
Grævling

....og det med Grodan som trener....ja ja....da er vel i hvert fall Skamma garantert nedrykk neste år ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 19:37 
Klubbdirektør

Nå som Kalsæg har forlatt oss, så vil jeg tro at vi også vil få en fiasko sesong neste år. Med mindre Skogen har noen ess i ermet :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 19:40 
Grævling

Gode gud....vi snaker om EN mann...... Olausson i form er like god som Kalsæg....så vi får håpe han står hele distansen neste år!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 19:58 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Gode gud....vi snaker om EN mann...... Olausson i form er like god som Kalsæg....så vi får håpe han står hele distansen neste år!!

Joda.. Jeg er helt enig med deg.. MEN.. poenget mitt er at vi trenger en som kan erstatte Kalsæg, noe som jeg tror blir meget vanskelig, og det skal bli veldig spennende og se hvordan KIL løser dette. For Olausson har plassen sin på høyre kanten :)

Og jeg tror faktisk ikke at Patrick Holtet holder, men jeg spiser gjerne KIL skjerfet mitt, hvis jeg tar feil..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 20:07 
Grævling

Klarer vi å få på plass en ny Kalsæg så skal jeg gledelig spise både skjerf, lue og votter!!

Leikvin så jo ut til å kunne bli en liten magiker på venstrekanten.....men han er vel ute i kulden slik det nå ser ut :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 20:13 
www.kilsk.com

med å la koffeld (ragnar) få tillitt på toppen neste år, tror jeg vi har sikret en ny kalsæg i 2007(kanskje høsten 2006 allerede) ellers med gundersen, olauson og strand i toppform er ikke det no særlig dårligere når vi ikke har kalsæg.. Ønsker kalsæg lykke til, og håper han kommer tilbake igjen i 2007(lite sannsynlig med mindre han ikke trives i klubben.. :lol: )

ellers enig med Raggen. Kom igjen skogen... få inn leikvin å gi han tillitt... vi trenger nye unge på topp.. da får det heller briste eller bære, men det er garantert en toppscorer i en av disse om 2-3 år. vær sikker

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 20:31 
Reserve

Raggen wrote:
Klarer vi å få på plass en ny Kalsæg så skal jeg gledelig spise både skjerf, lue og votter!!

Leikvin så jo ut til å kunne bli en liten magiker på venstrekanten.....men han er vel ute i kulden slik det nå ser ut :-(

Ja da skal jeg sykle til Kongsvinger! Og det er langt..... ca. 14 mil

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 20:48 
Klubbdirektør

Raggen wrote:

Det som er litt dumt, er at EN mann, har scoret 12 mål og hat 9 assist.
Hvilket vil si at uten han i år hadde KIL kun scoret 19 mål og ganske så sikkert rykket ned. Dette sier litt om hvor viktig han var.

Men... her blir det vel etterhvert tradisjon at de fleste spillerne som er virkelig gode på KIL drar pga at det er for dårlig lønn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 21:24 
Reserve

Koffeld er bra (begge to, iogfor seg :roll: ) R. Koffeld har banka inn 25 mål på 20 kamper for juniorlaget, og det sier vel sitt! Olausson er bra, Holtet er bra, Nystuen, Gundersen osv. osv. Kjempe leit at en som Kalsæg forsvinner, han har UTEN TVIL vært en av de beste i år. Men jeg tror vi er iferd med å skape profiler her.
Ta for eksempel T.A Flo, han er en fantastisk fotballspiller i våre hoder, og vært det egentlig helt siden han avgjorde for Norge mot Brasil. Men hvilken forskjell har han gjort for Vålerenga denne sesongen?
Poenget mitt er at vi er blitt "glad i" Kalsæg, og han er blitt er forgrunnsfigur i KIL. Det kan hende at det er andre som er blitt stående i skyggen av han, som er mist like gode.
så ingen vits i å bli pessimistisk enda :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2005, 21:47 
Klubbdirektør

12 av 40 mål og assist på 9 av 28 andre er jo ganske så enestående synes nå jeg...

Men såklart.. nå har vi underdogs-merket på oss og jeg tror det kan passe oss bra..

Det er nå de unge og resten av laget må ta i ett skikkelig tak og dra laget opp av den negative sumpen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2005, 08:42 
Reserve

Korslundinho wrote:
Det som er litt dumt, er at EN mann, har scoret 12 mål og hat 9 assist.
Hvilket vil si at uten han i år hadde KIL kun scoret 19 mål og ganske så sikkert rykket ned. Dette sier litt om hvor viktig han var.

Om vi ikke hadde hatt Einar i år, så ville jo en annen spilt på hans plass. Vi hadde jo ikke stilt opp med 10 spillere hver kamp! Vi har da hatt spillere i klubben før som har scora mer enn 12 mål, noe jeg synes ikke er så ekstremt bra for en spiss. Klart Einar er god, men han er ikke uerstattelig.

Skal bli godt å knuse godset til neste år :)

Profile  

Post subject: "Tåler ikke 10 plass"
PostPosted: 02 Nov 2005, 10:33 
Saftblander

Ikke akkurat lystig lesning i Glåmdalen idag:
http://www.glomdalen.no/kil/article1806862.ece

Det skal samtidig spares inn, men det skal fortsatt satses. For meg høres dette ut som en ikke spesielt realistisk...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]