KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 May 2024, 11:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2005, 22:40 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Korslundinho wrote:
Også må jeg le av Bergkamp og Janko. Landro er vel den mest oppskrytte høyrebacken som noensinne har satt sin fot i KIL. Han var ikke mye god ;)


Før han kom var Brann supporterne overrakset over at han ikke fikk bli i A-stallen, og han har U21 kamper. Så oppskrytt er han ikke.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 00:29 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Synes Jensen er mer enn god nok for laget, og skjønner ikke at han ikke har fått ny kontrakt. Men det er skremmende når fyren påstår at 2 år i en klubb er nok.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 13:33 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3649
Korslundinho wrote:
ManUtd wrote:
Det er vel ingen tvil om at Jensen er bedre enn Wibe? :roll:

:evil:
Nå var det mange rare innspill her! (selv om jeg er ganske enig med Raggen sitt)
Ja Hanssen det var visst en skriveleif fra Mr.Korslund!
Dannyboy3- Takk for latterkicket! :lol:

Også må jeg le av Bergkamp og Janko. Landro er vel den mest oppskrytte høyrebacken som noensinne har satt sin fot i KIL. Han var ikke mye god ;)
Hvis du tar Wibe og Jensen å samenligner dem med L.Olsen - Storflor eller Sørensen ser du noe likhet ? Det gjør du nok ikke kjære venn. Landro hadde noe av disse tre i seg bare han hadde fått sjansen til å spille.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 13:51 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
[/quote] Hvis du tar Wibe og Jensen å samenligner dem med L.Olsen - Storflor eller Sørensen ser du noe likhet ? Det gjør du nok ikke kjære venn. Landro hadde noe av disse tre i seg bare han hadde fått sjansen til å spille.[/quote]
:D Morsom du! Jeg har aldri hørt at de tre nevnte noen gang har spilt back, men, men.
Med all respekt for Landro (jeg trodde han kom til å bli en hit utfra treningskampene den vinteren han kom), men han var aldri i sin tid i KIL i nærheten av å holde Tippeliganivå. Han fikk sine sjanser i klubben, men jeg synes ikke han var noe bedre enn Wibe og Jensen. De var omtrent på samme nivå.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 14:05 
Offline
Saftblander

Joined: 19 Jul 2005, 22:47
Posts: 30
Neil Lennon wrote:
Synes Jensen er mer enn god nok for laget, og skjønner ikke at han ikke har fått ny kontrakt. Men det er skremmende når fyren påstår at 2 år i en klubb er nok.


Nå er det vel avisa som sier dette og ikke Jensen vil jeg tippe. Hva som står på trykk er ikke alltid likt med spillerens uttalelser.

Hvor langt har kontraksforhandlinege kommet?
Har de fått ut fingeren å satt sammen et nytt lag for neste sesong?
Nneppe, tipper jeg. Kontoret har vel alt for mye å gjøre på denne tiden av året. :D :D :D

Når det gjelder Landro så ble han alt for lett på dette nivået. Husk at mange spillere fra aldersbestemte landslag har fått problemer med omstille seg mot seniorspillere på høyt nivå. Dette gjaldt desverre også Landro.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 17:42 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Nå får du slappe av litt da. Er vel helt normalt at alt ikke er klart nå, og det er edt vel i alle klubber. Jeg synes det er positivt at Olaus, Stormoen og Ryen alt er klare. At Jaakko og einar vil vente får man vel ikke gjort så mye med. Jeg digger denne tia jeg, spennende med nye folk som testes, noen får fyken, hvem blir osv. artig spør du meg. gleder meg allerede nå til overgangsvinduet i england åpner igjen... :-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 19:03 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Skogheim sa til Glåmdalen i dag at de som har kontrakt som går ut og ennå ikke har fått beskjed om de blir tilbudt ny kontrakt eller ikke, vil få beskjed om det denne uka.
Hvis jeg skal tippe, så tipper jeg at disse får tilbud om ny kontrakt (av de som ennå ikke har fått beskjed):
Wibe og Pat (etter å ha hevet seg i høst)
Det betyr at jeg tror Eriksen, Jensen og Kula får beskjed om å finne seg en ny klubb.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2005, 20:23 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Bergkamp wrote:
Korslundinho wrote:
Også må jeg le av Bergkamp og Janko. Landro er vel den mest oppskrytte høyrebacken som noensinne har satt sin fot i KIL. Han var ikke mye god ;)


Før han kom var Brann supporterne overrakset over at han ikke fikk bli i A-stallen, og han har U21 kamper. Så oppskrytt er han ikke.

Hvorfor tror du jeg mener han var oppskrytt?
Forresten, om jeg ikke husker feil så har han vel EN u21-KAMP (ikke kamper) hvor han fikk ett kvarters spilletid eller noe sånn. Han imponerte aldri meg noe og jeg synes ikke han var noe bedre enn både Reidar og Wibe. Synes knapt han slo en presis passning. (Riktignok god innleggsfot, det skal han ha.)

Og hvis Landro hadde Sørensen, Lasse Olsen og Storflor i seg, da hvorfor i h*lvette spilte han høyre back?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group