...og kanskje i årene som kommer

Fra og med førstkommende søndag og ut året kan alle medlemmer av KIL Supporterklubb kose seg i 2. etasjen på hovedtribunen på Gjemselund, før kamp, i pausen, og etter kamp.
Det er servering av brus (xx kr), Øl (40 kr for 0,5 liter) og sterkere saker. Gratis inngang for alle medlemmer, og nå er det også fri aldersgrense.
Lokalet åpner 1,5 time før avspark, holder også åpent i pausene, samt etter kampene, så lenge det er liv. Lokalet inneholder 3 storskjermer, så her er det mulig å se kveldskampen etter egen kamp på søndager, samt oppsummeringen av runden, hvis folk holder ut så lenge. Før avspark er det intervjuer av ymse folk i etasjen over, som vi også kan overvære direkte på storskjermene i etasjen under, det vil nok også bli mulig å få folk trenere/spillere/ledere ned til oss for å fortelle litt om det som rører seg i klubben, før avspark.
Når det gjelder det siste så kan vi allerede nå smelle til med en liten godbit. På søndag, før avspark mot Tromsø, så vil Tony Gustavsson stikke innom og si noen ord, samt svare på spørsmål. Han kommer innom 2. etasjen en eller annen gang mellom kl 17.00 og 17.30, så sørg for at du er på plass i tide.
Hvis noen har noe de ønsker å spørre Tony om, og av en eller annen grunn ikke tørr/ønsker å skrike ut spørsmålet direkte i lokalene på søndag, send inn ditt spørsmål til meg, så skal jeg samle opp det som kommer inn og vurdere hva som er "egnet" på søndag

Send meg gjerne spørsmålet på PM her inne, eller på mail til:
thomas.ramstad@getmail.noNB! Det blir kaos om vi skal forflytte oss til 2. etasjen via tribunen, så alle oppfordres til å benytte hovedtrappa opp til etasjen. Altså trappa som går opp i selve bygget, ikke trappene ute i "friluft" som først fører opp til selve tribunen.