KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 08:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 20 Aug 2009, 23:40 
Trener

Siden administrasjonen vår ikke tar telefonen og heller ikke svarer på e-post, så er det mulig jeg kan få litt respons ved å legge inn henvendelsene mine her.

17. juni sendte jeg en henvendelse til kil om å få kjøpe 5 stk billodd, samt å bli målaksjonær. Da opplevde jeg en utrolig ting, og det var å få svar. Det var i form av at jeg den 22. juni fikk forespørsel om adressen min for både å sende billodd og målaksje. Jeg svarte samme dag, men ba om å få opplyst innbetalingsinfo på e-post for å sikre at jeg rakk å betale før ferien. Denne henvendelsen venter jeg fortsatt svar på.

Jeg fikk riktignok billoddene før ferien og har betalt de, men venter fortsatt på en innbetalingsgiro for målaksjer. Eller det jeg helst vil ha er et svar på e-posten med innbetalingsinformasjon for å kunne gjøre dette via nett kjapt og greit.

Uansett så venter jeg på å få lov til å betale noen kroner til KIL, men det er jo umulig å få noe svar fra administrasjonen her.

Etter sommeren så har jeg henvendt meg til Raggen, siden lommeboka mi ble stjålet i sommer (med sesongkortet) for å spørre om det kan erstattes eller om det er mulig å kjøpe halvårskort så jeg slipper å stå i kø/er sikret inngang når opprykksdramaet drar seg til. Etter å ha konferert med Raggen så har jeg sendt henvendelser til ymse kil-adresser på mail, samt prøvd å ringe. Ingen svar på telefon, ingen svar på mail.

De siste kampene har jeg stått i kø for å komme meg inn, og annet enn irritasjonen over kø-ståingen er det greit nok, pengene går til en god sak. Men manglende svar blir en større og større irritasjonsfaktor, samt bekymringen for å stå uten en billett i oktober når opprykkskampen drar seg til.

Nå lurer jeg mer og mer på hva vi har av administrasjon, og hva som evt. skjer hvis en potensiell sponsor sender en henvendelse.

Får de like "god" behandling? Dvs at ingen gidder å svare....

Et minimumskrav bør jo være at administrasjonen klarer å svare på henvendelser hvor noen vil betale inn penger, og jeg venter fortsatt på den første innbetalingsinfoen om målaksjer som jeg sendte 17. juni. Dette er virkelig amatørmessig. Håper at man tar seg sammen på "brakka" snart.

Profile  

PostPosted: 20 Aug 2009, 23:48 
Reserve

Huff dette var skremmende lesing men dessverre ikke noe hemlighet at administrasjonen i KIL er ræva eller rett og slett ikke til stedet.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2009, 00:02 
Trener

Heisann wrote:
Huff dette var skremmende lesing men dessverre ikke noe hemlighet at administrasjonen i KIL er ræva eller rett og slett ikke til stedet.

Det er en liten unnskyldning at de er få, f.eks. Men, det er hakket før jeg avbestiller målaksjene og sender litt ekstra kroner til Lasses innsamlingsaksjon på facebook i stedet. Da vet jeg i alle fall at de kommer frem til riktig sted. Men det er tragisk dårlig håndtering av henvendelser, det er derfor jg nå er gått tom for tålmodighet og legger det ut her. I det minste vil jeg få kjøpe et halvårskort så jeg slipper å stå i kø og vet at jeg kommer inn på evt utsolgte kamper i oktober.... Men det er jo dumt for KIL om jeg skal kjøpe et halvårskort og ta opp 2 plasser hver kamp når hedmarkingene våkner og opprykkskampen tetner til. Jeg betaler gjerne 5 * 125 for å få erstattet sesongkortet, og da kan KIL selge en billett mer.

Men, det fordrer at man gidder å svare på henvendelser.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2009, 00:27 
Klubbdirektør

Skremmende ! Her må noen ta tak ! Dette er ikke en (forhåpentligvis) kommende eliteserieklubb verdig

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2009, 00:35 
Forumlegende

Selv fikk jeg målaksje og faktura under en uke etter at jeg bestilte. Men det er vel kun en person som arbeider med adm. nå + at Mohn fungerer som daglig leder.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2009, 08:25 
Forumlegende

På neste hjemmekamp, om du ikke har mulighet før, eller ikke fått svar:

1) Møt opp tidlig og gå inn i brakka og bank i bordet.
2) Grip tak i Kjøk / Moen og spør om du som supporter betyr noe og be dem fikse det der og da.
3) Om 1 og 2 ikke virker --- gå til avisen.
4) meld deg inn i Briskebybanden... :evil:

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2009, 14:26 
Trener

ivo wrote:
4) meld deg inn i Briskebybanden... :evil:

Ærlig talt, ett sted går grensen!

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2009, 18:50 
Grævling

Fanken tute meg DV, minn meg på dette med seongkortet litt før kampen mot Alta, så skal jeg i det minste prøve å få på plass den biten før kampen!

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2009, 19:05 
Trener

Får vel runde av med at vi i alle fall har et supert korps av frivillige rundt klubben.

En stor takk til "frivilligsjef" Rune for god service og opprydning.

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2009, 21:39 
Klubbdirektør

Jeg tegnet også en målaksje før serien startet og måtte mail for å purre på den for noen uker siden. Da viste det seg at de hadde fått giroen i retur på grunn av feil adresse. Nå skal det legges til at de der nede hadde mitt telefonnr.

Dessverre vet jeg at det er flere som har måtte purre opp giroene. Det burde ikke være så vanskelig å sende ut girioer og ringe opp de som ikke har betalt.

Kjenner også til at frivillige har spurt om man trenger hjelp til å skrive ut giroer og sende ut ting og tang, men de har ikke hørt noe mer.

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 15:59 
Klubbdirektør

Er det flere enn meg som fortsatt ikke har fått regningen for fjorårets målaksjer?

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 16:06 
Klubbdirektør

Hmm.... nå ble jeg usikker. Har i hvertfall fått en av regningene (de skulle vel deles i 2?). Tror ikke jeg har fått regning etter sesongslutt.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 16:07 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Er det flere enn meg som fortsatt ikke har fått regningen for fjorårets målaksjer?

Har ikke fått noen etter sessongslutt, kun i forbindelse med kjøp av målaksje ca. midt i sessongen.

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 16:16 
Grævling

Tror problemet her ligger i at det ble skiftet ut folk i administrasjonen slik litt ut på sommeren. Begynner vel nesten å brenne et blått lys for disse målaksjene fra i fjor når vi nå er i gang med 2010, men det er vel noen kroner å hente på å få dem ut. Har da selv fått 2 stk fakturaer for hele året.

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 16:19 
Grævling

Da er beskjed gitt, så får vi se om det dukker opp noen fakturaer til dere.

Er det flere det gjelder? Som altså mangler faktura på siste rest av beløpet?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]