KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 09:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 20 Mar 2010, 00:43 
Grævling

Til første hjemmekamp må du ned på Gjemselund for å få kjøpt billett til kampen mot Odd. Det er vel ca 70-80 billetter igjen til søndagens kamp. Det som er igjen før kampen legges ut til salg i egen inngang for vårt felt. Det kan altså bli utsolgt, så for de som skal på feltet kan det kanskje være greit å svippe innom Lunden i morgen, eller litt tidlig på søndag.

Fremmover vil disse billettene bli lagt ut for salg på en av Statoilstasjonene i byen, kommer tilbake med info om hvem det blir i god tid før neste hjemmekamp.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 12:45 
Forumlegende

Kommer rett fra Gjemselund nå. Møtte en meget stresset Patrick Holtet ute som ikke hadde tid til å selge meg en billett til supporterfeltet. Sikkert nok å stri med dagen før dagen, det forstår jeg. Han skulle hjelpe meg på en litt annen måte, all kred til han for det.

Men det jeg skal "ta" er alt dette jævla billettstyret. Jeg skjønner godt og støtter at man skal ha oversikt over hvem som befinner seg på supporterfeltet av sikkerhetsmessige årsaker. Men at det er kun Holtet som "kan systemet" for salg av supporterbilletter er jo helt bak mål! Og har de bare en mann som kan dette så må jo denne fritas fra alle andre oppgaver. Folk har da ikke tid til å løpe fram og tilbake til Gjemselund en halv dag i håp om at man kanskje treffer den rette vedkommende før eller senere.

KIL Toppfotball bør på kil.no før kampene sette opp tidspunktene man er tilstede på brakka for salg av billetter. Skriver man at man er der fra for eksempel 17.00 må man kunne få kjøpt billetten sin klokken 17.02. Og man bør i løpet av uka ha minst en kveld åpent, samt lørdager. Pluss dagtid selvfølgelig.

Man burde også kunne innført en mailreservasjonsordning der man reserverer en billett på supporterfeltet pr mail og så går inn og betaler den via sin egen nettbank. Så kan den reserverte betalte billetten bare hentes i den nye billettbua før kampstart.

Organisering av dette holder vel sånn ca 3. divisjonnivå. Men satser på et par opprykk til neste hjemmekamp igjen... Man lærer jo av erfaring.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 13:12 
Spiller

Grunnen til at det er kaos nå er vel at BIllettsørvis ikke har fått klar systemet før de siste dagene (alt for sent og noe kIL ikke kan lastes for). Eller skal de ikke selge billetter til suppfeltet??

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 13:59 
Forumlegende

Nei til supporterfeltet skal man ha oversikt over hvem som er tilstede. Så det blir ikke billettservice på den biten der ettersom jeg skjønte.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 14:12 
Forumlegende

Du er vel på såpass mange kamper at det må lønne seg med sessongkort?

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 16:29 
Forumlegende

mikeb wrote:
Du er vel på såpass mange kamper at det må lønne seg med sessongkort?

Det er jo helt irrelevant i denne debatten. Jeg, og veldig mange andre personer kjøper av forskjellige årsaker billetter før kampene. Da må folk vite når de kan handle på Gjemselund. Faste klokkeslett x antall dager før kamp vil løse dette.

Last edited by Karlsen on 20 Mar 2010, 16:30, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 18:22 
Forumlegende

Hva skal man si?
Hadde ikke -tid - til å selge en billett til en som kom der...
Den er rett og slett for dum!

Vi får håpe opprykket ikke har gått til hode på dem.
Dette er direkte svakt.
Litt smidighet betyr i blant så mye.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 18:42 
Reserve

Nå skal ikke jeg påstå at billettsalg etc. ikke kunne vært håndtert bedre, eller at det er helt greit at folk som kommer innom Gjemselund ikke skal få kjøpt billett. Men til de som måtte tro at opprykket har gått Gjemselund-folket til hodet, så anbefales følgende link:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2337

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 19:38 
Forumlegende

TaigerVudds wrote:

1. Nå skal ikke jeg påstå at billettsalg etc. ikke kunne vært håndtert bedre, eller at det er helt greit at folk som kommer innom Gjemselund ikke skal få kjøpt billett.

2. Men til de som måtte tro at opprykket har gått Gjemselund-folket til hodet, så anbefales følgende link:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2337

1. Hvorfor det?
Her var det jo snakk om --- hadde ikke tid --- som vel er noe annet enn --- her selges ikke billetter ---.

2. Kundeservicen, jamfør punkt 1., kan tyde på at noen ikke helt så verdien av som ville ha billett til en spesiell del av stadion...
Det har noe med signaler å gjøre.
Nå tror personen i fråga overlever, men *ikke har tid til én billett* (og denne er jo da spesiell...) - holder ikke.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 19:45 
Reserve

Nei, ideelt sett skal folk få kjøpe billetter såklart. Og KIL har sikkert mye å lære. Men å lire av seg tåpeligheter (unnskyld uttrykket, men det synes jeg faktisk det er) som at "opprykket har gått til hodet på dem" synes jeg viser manglende respekt for de som bruker lørdagen (og søndagen og fredagen og mange andre dager) til å jobbe rævva av seg for å gjøre istand til kamp i morgen.

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 20:08 
Saftblander

Gikk selv for å kjøpe billett på Statoil i dag, bare for å få beskjed om at medlemmer av supporterklubben må kjøpe billetter til supporterfeltet på kampdagen. Syns dette er litt kjipt med tanke på at jeg tross alt er et betalende medlem av supporterklubben, og i stedet for å kunne stå sammen med resten av KIL-supporterne kanskje må belage meg på at en hvem som helst tilfeldig figur kan snappe billetten foran meg fordi jeg ble vist videre der jeg hadde forventet å kunne kjøpe billett. Skal det faktisk være vanskeligere for medlemmer av supporterklubben å skaffe billetter på forhånd enn for alle andre? Jeg syns det lukter av ugler i mosen lang vei.

Jeg får prøve å komme meg ned i god tid og sikre billetter noen timer før kampen, såfremst folk har tid til å selge meg en. Forza Vinger!

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 20:09 
Forumlegende

TaigerVudds wrote:
Nei, ideelt sett skal folk få kjøpe billetter såklart. Og KIL har sikkert mye å lære. Men å lire av seg tåpeligheter (unnskyld uttrykket, men det synes jeg faktisk det er) som at "opprykket har gått til hodet på dem" synes jeg viser manglende respekt for de som bruker lørdagen (og søndagen og fredagen og mange andre dager) til å jobbe rævva av seg for å gjøre istand til kamp i morgen.

Og nettopp da ville 1 stk billett vært en krone på verket.
Dette er ofte slik som skiller.

Hadde det vært en annen person som ankom kunne dette gitt en negativ publisitet.
Jamfør saken i fjor hvor noen med billetter ikke fikk sitte der de skulle.
Det er så lite som skal til.

"Kunden har alltid rett" het et TV-program for lenge siden.
Selvsagt ikke sant, men likevel så sant så sant...

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 21:11 
Grævling

Det har vært tidenes kaos for folka i noen dager nå. Det er rett og slett for få ansatte i denne klubben, som jeg har nevnt før, men all ære tl dem som står på.

Uansett.... det har vært litt kaos i dag, men som jeg skriver i åpningsinnlegget, det blir ordning fra og med neste hjemmekamp.

NÅR DET GJELDER MORGENDAGEN:

Det som er igjen av billetter til felt J selges i supportersjappa rett innenfor hovedinngangen fra kl 13.00.... og frem til det er utsolgt. Så da vet døkk det :-)

Profile  

PostPosted: 21 Mar 2010, 16:16 
Forumlegende

Tok av detta gitt. Ting årna seg for meg, Holtet har fikset dette på en annen måte for meg, og det har han fortjent en stor takk for.

Og i framtida tar jeg det for gitt at man etter en litt "løin" start har et sikkert system til neste gang der folk også kan få kjøpt billetter til supporterfeltet uten trøbbel.

Og til det om opprykket har gått til hodet på noen: Det tror ikke jeg i det hele tatt! Det blir flåsete å påstå sånt.

Last edited by Karlsen on 21 Mar 2010, 16:16, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 21 Mar 2010, 16:49 
Trener

Raggen wrote:
Det som er igjen av billetter til felt J selges i supportersjappa rett innenfor hovedinngangen fra kl 13.00.... og frem til det er utsolgt. Så da vet døkk det :-)

:shock: Innenfor inngangen. Må man kjøpe vanlig billett først for å komme inn porten og så en ekstra til supporterfeltet :mrgreen:

Neida, bare litt fleip, men er vant til at man må kjøpe billett før man går inn porten :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]