KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 May 2024, 23:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nye spillere:
PostPosted: 11 Oct 2005, 13:13 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
I glåmdalen i går, kunne man lese et lite intervju med Svein Ystnes angående nye spillere til KIL. Han kunne fortelle at KIL hadde to "speidere" ute på andre arenaer for og se på nye spillere som kan være aktuelle for KIL neste sesong.

Etter hva jeg har fått med meg, så var KIL representert med en mann som så Eidsvoll - FF Lillehammer i helga. Dette for og følge en forsvarsspiller hos FF Lillehammer.

Har KIL styret gitt opp Jaakko? I og med at de har begynt og lete etter en ny midtstopper? Og er denne egentlig så god da laget har sluppet inn veldig mange mål i år?

På FF Lillerhammer sin side, så kan man lese at han er et stopper tallent, han er 17 år, og går under navnet "Hisa".

http://www.n3sport.no/Organisation.asp? ... tId=416002


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 13:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Tviler på at en 17-åring skal erstatte Jakko uansett. Merkelig hvis styret har gitt opp Jakko ettersom han har gitt signaler om at han kan komme til å bli på Kongsvinger også neste sesong. På en annen side, så var vel Odd inne i bildet litt tidligere, hvor de lå litt mer utsatt til på tabellen enn de gjør i dag. Så dersom de fortsatt er interesserte så kan det vel være at han forsvinner dit.

Samtidig har ikke forsvaret til Kongsvinger akkurat hengt sammen i år. Dessuten er Birkeland, som har vært makkeren til Jakko denne sesongen, ikke akkurat på vei oppover i karrieren. Et nytt talent på stopperplassen, som har fartstid fra andre divisjon er vel ikke dumt!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 14:26 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Tviler sterkt på at noen Lillehammer-spillere er aktuelle. Rapportene jeg har fått derfra er at bare to spillere holder er brukbart nivå. En spiss som heter Vebjørn og Stig Løkken som har vært i Skamma.
Kanskje det var han derre spissen Rødfoss KIL kikket på. Kanskje de også følger opp David.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 14:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
KIL4ever wrote:
Tviler sterkt på at noen Lillehammer-spillere er aktuelle. Rapportene jeg har fått derfra er at bare to spillere holder er brukbart nivå. En spiss som heter Vebjørn og Stig Løkken som har vært i Skamma.
Kanskje det var han derre spissen Rødfoss KIL kikket på. Kanskje de også følger opp David.


Har du lest den linken ja skrev i første innlegget? Der står det at Kongsvinger, for andre gang var og så på FF lillehammer spilleren.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 15:27 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
ManUtd wrote:
Har du lest den linken ja skrev i første innlegget? Der står det at Kongsvinger, for andre gang var og så på FF lillehammer spilleren.


"I glåmdalen i går, kunne man lese et lite intervju med Svein Ystnes angående nye spillere til KIL. Han kunne fortelle at KIL hadde to "speidere" ute på andre arenaer for og se på nye spillere som kan være aktuelle for KIL neste sesong.

Etter hva jeg har fått med meg, så var KIL representert med en mann som så Eidsvoll - FF Lillehammer i helga. Dette for og følge en forsvarsspiller hos FF Lillehammer.

Har KIL styret gitt opp Jaakko? I og med at de har begynt og lete etter en ny midtstopper? Og er denne egentlig så god da laget har sluppet inn veldig mange mål i år?

På FF Lillerhammer sin side, så kan man lese at han er et stopper tallent, han er 17 år, og går under navnet "Hisa". "

Står ikke noe her om at det var for andre gang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 15:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
KIL4ever wrote:
ManUtd wrote:
Har du lest den linken ja skrev i første innlegget? Der står det at Kongsvinger, for andre gang var og så på FF lillehammer spilleren.


"I glåmdalen i går, kunne man lese et lite intervju med Svein Ystnes angående nye spillere til KIL. Han kunne fortelle at KIL hadde to "speidere" ute på andre arenaer for og se på nye spillere som kan være aktuelle for KIL neste sesong.

Etter hva jeg har fått med meg, så var KIL representert med en mann som så Eidsvoll - FF Lillehammer i helga. Dette for og følge en forsvarsspiller hos FF Lillehammer.

Har KIL styret gitt opp Jaakko? I og med at de har begynt og lete etter en ny midtstopper? Og er denne egentlig så god da laget har sluppet inn veldig mange mål i år?

På FF Lillerhammer sin side, så kan man lese at han er et stopper tallent, han er 17 år, og går under navnet "Hisa". "

Står ikke noe her om at det var for andre gang!


Som jeg skrev: "Har du ikke lest linken jeg skrev" ?

Kan skrive den igjen jeg: http://www.n3sport.no/Organisation.asp? ... tId=416002


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 16:16 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
ManUtd wrote:
KIL4ever wrote:
ManUtd wrote:
Har du lest den linken ja skrev i første innlegget? Der står det at Kongsvinger, for andre gang var og så på FF lillehammer spilleren.


"I glåmdalen i går, kunne man lese et lite intervju med Svein Ystnes angående nye spillere til KIL. Han kunne fortelle at KIL hadde to "speidere" ute på andre arenaer for og se på nye spillere som kan være aktuelle for KIL neste sesong.

Etter hva jeg har fått med meg, så var KIL representert med en mann som så Eidsvoll - FF Lillehammer i helga. Dette for og følge en forsvarsspiller hos FF Lillehammer.

Har KIL styret gitt opp Jaakko? I og med at de har begynt og lete etter en ny midtstopper? Og er denne egentlig så god da laget har sluppet inn veldig mange mål i år?

På FF Lillerhammer sin side, så kan man lese at han er et stopper tallent, han er 17 år, og går under navnet "Hisa". "

Står ikke noe her om at det var for andre gang!


Som jeg skrev: "Har du ikke lest linken jeg skrev" ?

Kan skrive den igjen jeg: http://www.n3sport.no/Organisation.asp? ... tId=416002

:oops:
Nei, men gjorde det nå. Da må jeg uansett avklare en ting. Hisa er Lillehammers japanske keeper, ikke en 17 år gammel midtstopper. Har hørt at han er bra. Erstatter for Eriksen, kanskje?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 09:52 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
KIL4ever wrote:
Tviler sterkt på at noen Lillehammer-spillere er aktuelle. Rapportene jeg har fått derfra er at bare to spillere holder er brukbart nivå. En spiss som heter Vebjørn og Stig Løkken som har vært i Skamma.
Kanskje det var han derre spissen Rødfoss KIL kikket på. Kanskje de også følger opp David.


David har jo scora ett par mål for Eidsvoll Turn, er usikker på eksakt hvor mye han har spilt, men tror han har vært rimelig fast på laget. Etter min mening burde David være aktuell for comeback til Gjemselund dersom han har hatt en fin utvikling i Turn, er vel egentlig bare innsatsen i cup kampen mot Oslo Øst som har vært dårlig av Molnberg, det jeg har sett av ham ellers har vært meget bra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 10:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Quote:
:oops:
Nei, men gjorde det nå. Da må jeg uansett avklare en ting. Hisa er Lillehammers japanske keeper, ikke en 17 år gammel midtstopper. Har hørt at han er bra. Erstatter for Eriksen, kanskje?


Hmm.. Jeg som leste litt feil på sidene til Lillehammer da. Men en japansk keeper ja. En ny keeper må vi vel uansett ha.

[/quote]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group