KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 23 Sep 2009, 00:24 
Grævling

Er det noen der ute som virkelig har annet å gjøre enn å befinne seg på flatbygda denne kvelden? Ja, jeg vet det skal mye til for å dra seg milene opp gjennom skauen for å besøke mjøsbyen, men nå er det faktisk lov å vise seg der....

Og da kan jeg minne om denne:

http://www.kilsk.com/Hjem.php?nyhetsID=254

.....Alle som ikke "blir med" er hamarkam!

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:27 
Trener

"Buss til Hamar fra Oslo:

Avreise fra Hotel Opera (utenfor sjøsiden av Oslo-S) kl 15.00."

Så inn i H****** tidlig?

Starter ikke kampen 19:30 ?

Ikke sjans i havet at jeg kan dra fra jobb 14:30 for å rekke den bussen....

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:32 
Reserve

DV wrote:
"Buss til Hamar fra Oslo:

Avreise fra Hotel Opera (utenfor sjøsiden av Oslo-S) kl 15.00."

Så inn i H****** tidlig?

Starter ikke kampen 19:30 ?

Ikke sjans i havet at jeg kan dra fra jobb 14:30 for å rekke den bussen....

Kampen starter 18:00 det er CL på tv

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:33 
Grævling

Får du følge med ;-)

Denne kampen starter kl 18.00 ettersom UEFA er livredd konkurranse for sine CL sendinger senere på kvelden.... Må vite at Adeccoligaen er en GIGANT ute i Europa ;-)

....du jobber i staten som fler av oss du også, bare å avspassere, flexitid har du sikkert nok av ;-)

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:36 
Reserve

Raggen wrote:
Får du følge med ;-)

Denne kampen starter kl 18.00 ettersom UEFA er livredd konkurranse for sine CL sendinger senere på kvelden.... Må vite at Adeccoligaen er en GIGANT ute i Europa ;-)

....du jobber i staten som fler av oss du også, bare å avspassere, flexitid har du sikkert nok av ;-)

Alle velger vel å se kil-skamma istede for CL skjønner at uefa blir litt bekymret

PS raggen: Ble mye øl for penga

Last edited by Alex on 23 Sep 2009, 00:37, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:38 
Klubbdirektør

Har vel ikke noe annet valg enn å ta meg en tur til Hamar denne kvelden, da jeg tross alt ikke bor så langt unna..

Begynner å dessverre å bli en stund siden forrige KIL kamp også... 8)

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:48 
Grævling

Foreslår at du drar til Vinger først, og blir med bussen ;-)

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 00:52 
Trener

Raggen wrote:
Får du følge med ;-)

Ja, skjønner jo at UEFA er livredd for at KIL-kamper på tv skal fjerne all interesse for de små fillelagene som leker med ball i CL.

Men likevel, da. Avreise 15:00 for å komme seg fra Oslo til Hamar på 3 timer... Skal vi en liten svipptur innom Vinger og harryhandle litt i Charlottenberg på veien? :lol:

Og arbeide i staten, ja. Føles ikke alltid sånn der jeg er siden vi statsansatte er i mindretall sammenlignet med det ti-talls konsulentselskaper som er inne samme sted. Så, flexitidskontoen er jo relativt velfylt, men hadde jo håpet å slippe overtid på lørdag for å se fellesstarten i sykkel-VM. Men om jeg skal rekke en sånn busstur går jo de planene et visst sted :(

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 01:07 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Foreslår at du drar til Vinger først, og blir med bussen ;-)

Da må isåfall bussen fra Vinger og kampstarten på Hamar utsettes med minst en time.. Du fikser det du? :wink:

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 01:16 
Grævling

DV wrote:
Raggen wrote:
Får du følge med ;-)

Ja, skjønner jo at UEFA er livredd for at KIL-kamper på tv skal fjerne all interesse for de små fillelagene som leker med ball i CL.

Men likevel, da. Avreise 15:00 for å komme seg fra Oslo til Hamar på 3 timer... Skal vi en liten svipptur innom Vinger og harryhandle litt i Charlottenberg på veien? :lol:

Og arbeide i staten, ja. Føles ikke alltid sånn der jeg er siden vi statsansatte er i mindretall sammenlignet med det ti-talls konsulentselskaper som er inne samme sted. Så, flexitidskontoen er jo relativt velfylt, men hadde jo håpet å slippe overtid på lørdag for å se fellesstarten i sykkel-VM. Men om jeg skal rekke en sånn busstur går jo de planene et visst sted :(

Sjelden du prøver å kjøre ut av Oslo i rettning Vinger eller Hamar ved disse tider forstår jeg? ;-)

Rush-trafikken starter litt før kl 15, så vi blir kjørende i kø hele veien til Hamar, i tillegg er det alvorlig med ombygging av veien oppover mot flatbygda, så vi har faktisk ikke god tid i det hele tatt. Selv med avreise kl 15.00.

Og når det gjelder prioritering av Skamma-KIL Vs. et felleshull i sykkel!!??!?! Seriøst.... jobb på lørdag.... er vel uansett en pc du kan tune inn sykkel på mens du jobber ;-)

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 08:14 
Forumlegende

Hadde nå tenkt å sette meg i bilen rundt 16 tida og forsøke å rekke kampen.

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 09:50 
Grævling

Løkke tæl :-)

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 12:50 
Klubbdirektør

Dersom Bryne slår Alta på søndag (Bryne er eneste lag som ikke har tapt hjemme i år), så ligger Kamma på nedrykksplass før Eides hær kommer. Tipper det er en og annen som skjelver i buksene på flatbygda. :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 23 Sep 2009, 20:54 
Trener

Raggen wrote:
Sjelden du prøver å kjøre ut av Oslo i rettning Vinger eller Hamar ved disse tider forstår jeg? ;-)

Rush-trafikken starter litt før kl 15, så vi blir kjørende i kø hele veien til Hamar, i tillegg er det alvorlig med ombygging av veien oppover mot flatbygda, så vi har faktisk ikke god tid i det hele tatt. Selv med avreise kl 15.00.

Og når det gjelder prioritering av Skamma-KIL Vs. et felleshull i sykkel!!??!?! Seriøst.... jobb på lørdag.... er vel uansett en pc du kan tune inn sykkel på mens du jobber ;-)

Sjelden jeg i det hele tatt kjører noe sted i disse tider, har en målsetning om snart klare å stikke fra jobb så jeg rekker denne berømte rushtrafikken, men feiler til stadighet med å nå det målet. Hender innimellom at jeg rekker butikken, da :wink:

Jaja, håper i alle fall at jeg rekker å ta bilen opp til nederste del av "dalstroka innafor" for å se at vi overtar tabelltoppen :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 25 Sep 2009, 20:41 
Grævling

35 påmeldt bussen fra Vinger, 15 fra Oslo.... Nå får folk fra Vinger våkne, faen, vi snakker om kamp om fylkets ære!!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]