DV wrote:
Raggen wrote:
Får du følge med

Denne kampen starter kl 18.00 ettersom UEFA er livredd konkurranse for sine CL sendinger senere på kvelden.... Må vite at Adeccoligaen er en GIGANT ute i Europa

....du jobber i staten som fler av oss du også, bare å avspassere, flexitid har du sikkert nok av

Ja, skjønner jo at UEFA er livredd for at KIL-kamper på tv skal fjerne all interesse for de små fillelagene som leker med ball i CL.
Men likevel, da. Avreise 15:00 for å komme seg fra Oslo til Hamar på 3 timer... Skal vi en liten svipptur innom Vinger og harryhandle litt i Charlottenberg på veien?
Og arbeide i staten, ja. Føles ikke alltid sånn der jeg er siden vi statsansatte er i mindretall sammenlignet med det ti-talls konsulentselskaper som er inne samme sted. Så, flexitidskontoen er jo relativt velfylt, men hadde jo håpet å slippe overtid på lørdag for å se fellesstarten i sykkel-VM. Men om jeg skal rekke en sånn busstur går jo de planene et visst sted

Sjelden du prøver å kjøre ut av Oslo i rettning Vinger eller Hamar ved disse tider forstår jeg?

Rush-trafikken starter litt før kl 15, så vi blir kjørende i kø hele veien til Hamar, i tillegg er det alvorlig med ombygging av veien oppover mot flatbygda, så vi har faktisk ikke god tid i det hele tatt. Selv med avreise kl 15.00.
Og når det gjelder prioritering av Skamma-KIL Vs. et felleshull i sykkel!!??!?! Seriøst.... jobb på lørdag.... er vel uansett en pc du kan tune inn sykkel på mens du jobber