KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jun 2024, 09:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Takk til Tom!
PostPosted: 27 Aug 2009, 23:05 
Offline
Materialforvalter

Joined: 11 Aug 2008, 17:39
Posts: 83
Da er det vel bare å takke for tida i KIL. Hadde det ikke vært for Nordlie så hadde vi spilt 2. divisjon nå og ikke kjempet om opprykk til Tippeligaen. Lykke til videre Tom bortsett fra når FFK møter KIL i eliteserien neste år.


Last edited by lfc on 27 Aug 2009, 23:07, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 27 Aug 2009, 23:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1029
Location: Oslo
lfc wrote:
Da er det vel bare å takke for tida i KIL. Hadde det ikke vært for Nordlie så hadde vi spilt 2. divisjon nå og ikke kjempet om opprykk til Tippeligaen. Lykke til videre Tom bortsett fra når FFK møter KIL i eliteserien neste år.


Jeg får slenge meg på! Må takke for alt du har gjort for å få Kongsvinger tilbake på fotballkortet. Vet at dette ikke var noen lett avgjørelse, men skjønner hvorfor du gjorde som du gjorde. Hadde næringsliv og sponsorer fått opp øynene enda mer så hadde dette vært en ikke-sak. Ses på Gjemselund (allerede til høsten ?) !


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 27 Aug 2009, 23:37 
Offline
Materialforvalter

Joined: 12 Nov 2008, 22:56
Posts: 99
Snipp snapp så var det eventyret ute..Men tusen takk for en knalljobb du har gjort her Tom.
Vi kommer nok ikke til å glemme dæ,el det du har gjort for Kil..Må tenke litt tilbake på søndagskampen som var i Stavanger,
det ble en hærlig avsluttningskamp med dæ ihvertfall og gøtt je var med..Lykke til vidre,så håper je vi ses.
Vi har blitt gla i dæ vi også... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 27 Aug 2009, 23:42 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Slenger med på å takker for en glimrende utført jobb sålenge du ble.. Masse flott arbeid med laget i våre hjerter.. Det skal du ha.. :wink:

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 27 Aug 2009, 23:46 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 19:17
Posts: 617
Location: Langeland-Vinger
Henger meg på den ,.
Takk for tiden du gav oss Tom du vil aldrig bli glemt. Det var nesten for godt til å være sant at du i det hele tatt kom til "lill" oss..
Du har gitt oss et navn i media igjen,tiltrukket deg interesse fra folk nær og fjærn...
Uten deg hadde vi vært borte fra fotball kartet ..

Nok en gang en stor takk til deg Tom..(For altid Gud i mine øyne)


Men håper helt klart Fredrikstadrykker rett ned ...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 27 Aug 2009, 23:56 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Nå begynner magen min etter hvert å utvikle seg i samme retning som Tom sin. Så jeg skjønner godt at han velger en lengre, sikker kontrakt med bedre lønn fremfor å rette på imaget som redningsmann og lede oss opp i eliten. De som har peiling på fotball vet at Tom ikke bare er en redningsmann uansett. 3x kvalik med SF på fire sesonger, resultatene med Start m.m. er bevis godt nok.

Så får si takk og farvel (og velkommen tilbake) til en av (muligens den) norges beste trenere.

Det er synd vi ikke kunne beholde deg og krone sesongen med opprykk, og som du gjorde med nyopprykkede Start ta sølv første sesong i eliten.

Uansett, så takk for jobben, en halv million som FFK betaler og som kommer godt med i en slunken klubbkasse, og velkommen tilbake. Nå er det vel VikingHorden og Kilsk som er de eneste som virkelig er glade i deg og vil ha deg tilbake, så antar at vi sees igjen, siden "kjærringa" ikke vil tilbake til sørvestlandet ;-)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 00:07 
Offline
Spiller

Joined: 02 May 2005, 14:58
Posts: 419
Location: Under Isen :D
Takk for alt Tom! Du er og blir Helt i mine øyne!

_________________
R.I.p Jokke


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 00:16 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
Millioner av takk for at du reddet oss fra nedrykk i fjor, Tom!

Men, når det gjelder denne exiten er jeg mer delt for å være ærlig. Den har så store konsekvenser, på et særdeles uheldig tidspunkt. Uten at det behøver å rippes mer opp i nu..

Jeg synes hverken den er heldig, videre gjennomtenkt eller preget av integritet.

Jaja.

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 00:18 
Offline
Spiller

Joined: 31 Mar 2006, 15:02
Posts: 402
Location: Kongsvinger
Takk skarru ha! Akkurat nå står du dessverre ikke så høyt i kurs. Trodde faktisk du skulle holde deg på "grasrota i norsk fotball", men du ble vel frista av Høili sine milioner. Det at du måtte ta deg en jobb for å slippe å melde deg hos NAV til vintern er jo kun tullprat. Hadde du stått løpet ut og tatt KIL opp Tippeligean tror jeg ikke det hadde vært noe særlig problem å fått seg ny jobb...
Kommer sikkert til å være litt mer samla i morgen, men nå er jeg først og fremst j**lig skuffa, på tross av at du har gjort en fremragende jobb her på grasrota. Trodde faktisk du følte deg "hjemme" her. Tror faktisk du kommer til å angre litt på dette valget. Og jeg tror du har en litt uggen følelse i magen nå.

Men selvfølgelig; Takk Tom. Du er en fremragende trener, og en strålende motivator!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 00:41 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
En ting Tom.. Jeg er 100% sikker på at du er den trener`n i Norge som ønsker mest av alt at KIL rykker opp i år.. Derom hersker ingen tvil tror jeg.. :wink:

Igjen takk for alle gode minner å en fantastisk jobb..

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 00:46 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
Roller wrote:
En ting Tom.. Jeg er 100% sikker på at du er den trener`n i Norge som ønsker mest av alt at KIL rykker opp i år.. Derom hersker ingen tvil tror jeg.. :wink:


Sikker på det om vi skulle møte FFK i en kvalikk Roller? :P Tenke seg det mediestyret om KIL hadde sendt FFK ned! Noe som er veldig aktuelt for øyeblikket..

Ellers takk for at du har satt farge på byen igjen Tom, og vekket opp gamle KIL hjerter igjen. uten deg hadde vi tross alt spilt i 2 div i år...

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 01:13 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
pokermoen wrote:
Roller wrote:
En ting Tom.. Jeg er 100% sikker på at du er den trener`n i Norge som ønsker mest av alt at KIL rykker opp i år.. Derom hersker ingen tvil tror jeg.. :wink:


Sikker på det om vi skulle møte FFK i en kvalikk Roller? :P Tenke seg det mediestyret om KIL hadde sendt FFK ned! Noe som er veldig aktuelt for øyeblikket..

Ellers takk for at du har satt farge på byen igjen Tom, og vekket opp gamle KIL hjerter igjen. uten deg hadde vi tross alt spilt i 2 div i år...


Helt sikker. Vi blir topp 2 å går direkte opp :D . Så får hønsa ta den jobben Pokermoen :wink:

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 01:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3652
Han skal ha takk for å ha reddet oss fra nedrykk ja. Men hvis han hadde ønsket Kil opp i eliten og fått litt mer pr på cv hadde han blitt her ut sesongen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 02:13 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
Janko wrote:
Han skal ha takk for å ha reddet oss fra nedrykk ja. Men hvis han hadde ønsket Kil opp i eliten og fått litt mer pr på cv hadde han blitt her ut sesongen.


syns han skal ha mere takk enn det janko. Kan ikke si hvor sjeleglad jeg er for at det kommer 2000 mennesker på hver hjemmekamp og 100 syngende, iht 400 tilskuere hvorav 10 syngende i 2 div i år.. Det året han har vært her har han virkelig profilert Kongsvinger som by.. fått oss tilbake på fotballkartet! Det er jeg evig takknemlig for.. Både Henrik Mohn som gjorde det mulig, og Tom Nordlie som fikk KIL tilbake i medienes søkelys.. TAKK

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Tom!
PostPosted: 28 Aug 2009, 07:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1373
Location: Auli, Nes
hNk* wrote:
Millioner av takk for at du reddet oss fra nedrykk i fjor, Tom!

Men, når det gjelder denne exiten er jeg mer delt for å være ærlig. Den har så store konsekvenser, på et særdeles uheldig tidspunkt. Uten at det behøver å rippes mer opp i nu..

Jeg synes hverken den er heldig, videre gjennomtenkt eller preget av integritet.

Jaja.


Følelsen jeg sitter med nå er i nærheten av hNk sitt innlegg.
Allikevel vil jeg takke Tom for et suverent år! Lykke til videre, bortsett fra i kvalik'en mot KIL.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group