KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 20:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 06 Oct 2005, 13:06 
Grævling

http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... /110060470

Ja ja.....er i Bergen nå....kanskje jeg like godt skal ta med denne ny stjerna her borte, Erik Huseklepp, ned til Vinger når jeg drar senere i kveld? De har jo kjøpt Vaagan Moen for en haug med millioner, så de har vel ikke brukt for denne "nye" mannen!!

Får håpe det økonomiske går i dass for Strømsgodset....ellers er jeg redd at Kalsæg forsvinner!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 13:33 
Klubbdirektør

Det ligger litt i kortene at Kalsæg er historie. Ikke bra.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 14:16 
Klubbdirektør

Han er ikke uerstattelig det finnes mange gode spillere, men det er synd hvis han ikke fortsetter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 14:46 
Kaptein

Dessverre tyder Kalsægs uttallelser på at han forsvinner fra KIL. Utrolig synd og surt. Tror dessuten at det hadde vært mest fornuftig av han og blitt her enda et par år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 14:52 
Klubbdirektør

Tror ikke det er så ille. Hva skal han svare da når journalisten ringer? Er jo betryggende at Flo sier det at dersom det kommer penger så vil han få et tilbud. La oss håpe at NOKAS-pengene blir funnet, før de kommer i Flos hender.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 15:01 
Forumlegende

Om han forsvinner vil det også være veldig synd for KIL at man ikke blir sittende igjen med penger for han. Her har man hentet en spiller fra breddefotballen og gjort toppspiller av han, for så å miste han. Har må KIL T. jobbe fram rutiner slik at de ihvertfall blir sittende igjen med penger for spillere man utvikler. For eksempel kunne man lagt fram kontrakter til åpenbare talenter i vinter/før sesongstart (Slike som Jakko og Kalsæg) med en beskjed om at enten så skriver de under eller så vil det jobbes aktivt for at disse blir solgt. Er ikke akkurat noen framtid i å utvikle Bosmanspillere...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 16:06 
Klubbdirektør

Jammen dette var jo supert...
Ser ut som Einar drar, og vi får ingen penger :x

Det som irriterer meg mest er at han synes at det er stor potensiale i godset... :?

KIL har da MINST like stort potensiale som godset om de greier å holde seg i adecco ligaen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 18:07 
Kaptein

Enig med Lennon, ble litt beroliget av det Flo sier. Virker som om klubbkassa der er bunnskrapt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 19:50 
Forumlegende

tror ikke noe er avgjort til tross for denne artikkelen, han svare kun at han ønsker å vurdere ulike tilbud, KIL bør kunne tilby tilsvarende betingelser som godet for å sikre at en av sessongens beste skal forbli i klubben

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 20:00 
Klubbdirektør

Jesse wrote:
Korslundinho wrote:
Det som irriterer meg mest er at han synes at det er stor potensiale i godset... :?

KIL har da MINST like stort potensiale som godset om de greier å holde seg i adecco ligaen.

Jeg er faktisk ikke enig med deg i dette. Drammen som by har vel ca 3 ganger så mange innbyggere som Kongsvinger. Sitter ikke på nøkkeltall om næringslivet, men jeg vil anta at de ikke har færre potensielle sponsorer enn KIL. Marienlyst står vel heller ikke noe tilbake for Gjemselund vil jeg si. Jeg synes faktisk det er litt rart at de sliter såpass som de gjør i Drammen. Personlig ville jeg heller sett Godset i Tippeligaen enn Stabæk.
Når det er sagt så ønsker jeg jo for all del at Einar blir i Vinger, og at KIL gjør det best mulig!

Har vært på Marienlyst å sett KIL de 2 siste sesongene. Og selv om det er 3 ganger så mye folk i byen vile jeg ikke si at det kom så mange på kampen... og disse supporterne var da makan til slappe... Vi har utklasset dem der 2 ganger på rad nå ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 21:09 
Klubbdirektør

Jesse wrote:
Korslundinho wrote:
Jesse wrote:
Korslundinho wrote:

Jeg er faktisk ikke enig med deg i dette. Drammen som by har vel ca 3 ganger så mange innbyggere som Kongsvinger. Sitter ikke på nøkkeltall om næringslivet, men jeg vil anta at de ikke har færre potensielle sponsorer enn KIL. Marienlyst står vel heller ikke noe tilbake for Gjemselund vil jeg si. Jeg synes faktisk det er litt rart at de sliter såpass som de gjør i Drammen. Personlig ville jeg heller sett Godset i Tippeligaen enn Stabæk.
Når det er sagt så ønsker jeg jo for all del at Einar blir i Vinger, og at KIL gjør det best mulig!

Har vært på Marienlyst å sett KIL de 2 siste sesongene. Og selv om det er 3 ganger så mye folk i byen vile jeg ikke si at det kom så mange på kampen... og disse supporterne var da makan til slappe... Vi har utklasset dem der 2 ganger på rad nå ;)

Som jeg sa - jeg synes det er rart at de sliter i Drammen. Med potensial tenker jeg i dette tilfellet på muligheter til utvikling/etablering av en eliteserieklubb - ikke hvordan stå er i dag. Jeg er ikke ute etter å svartmale situasjonen på Vinger - men jeg er rett og slett ikke enig med deg i at KIL har et like stort potensiale som Godset.

Fotballmessig mener jeg de har det. Absolutt. Nå er ikke jeg den som vete all verden om spillerstallen til godset, men år man ser på KILs stall om de fleste gode signerer er det en stall med godt potensiale. I tillegg med en trener meed veldig godt potensiale.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 17:53 
Kaptein

I form av Kalsæg kan godset få en liten juvél! Kils klart beste spiller i år. Som han har vokst...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 11:10 
Materialforvalter

Selv om jeg skjønner motivasonen hans for å evt å gå til Godset, nemlig kortere reisevei, så skjønner jeg ikke helt den sportslige utfordringen. Han har blomstret de 2 årene han har vært hos oss, men hvorfor ta sjansen på å skifte miljø og omstille seg på nytt på samme sportslige nivå? Fortsetter han samme utvikling 1 år til i Kil er veien kort til at interessen fra eliteserien vil komme, tror jeg.

Men for alt jeg vet kan det være andre ting også som gjør at han sterkt vurderer å reise andre steder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 11:15 
Klubbdirektør

Hvordan vil dere egentlig ta imot Einar neste sesong om han drar?
hadde han dratt til en bedre klubb, hadde jeg skjønt det, men om han drar til en klubb som omtrent er like god som KIL, og dårligere når KIL er som best, da skjønner jeg meg ikke på ham.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 12:00 
Materialforvalter

Han bør vel få en bra mottakelse han?? Hvorfor? Fordi han har vært god når han har vært her, han har kun hatt en 2 års kontrakt og benytter seg av mulighetene han har hvis han evt drar, han har, så vidt jeg vet, vært åpen og ærlig ift at han kan komme til å reise.

Mitt foreløpige tips er at han blir, men man vet aldri..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]