mikeb wrote:
donald wrote:
Jeg er selv en fan av Calle. Men jeg må si at han ikke har prestert etter min forventning. Særlig i tv-kampene har han vært svak
Enig i at Calle har svingt veldig i prestasjonene i år, syns vi ofte spiller med litt for like spillere på midten når Calle, Roger og Ørjan spiller, håper Henry Joseph tilfører midtbanen litt mer kreativitet. Men for all del Carl Erik Torp er en bra spiller.
Tilbake fra ferie, så med nettilgang igjen så kommer innleggene

Nettcafè er visst like utdatert som meg. Er visst bare trådløse hotspots som gjelder nå, og det hjelper jo lite når man ikke har bærbar pc.....
Uansett er jeg ikke helt enig med deg mikeb. Mener dette er et større problem når vi stiller med Jonas, Calle og Roger, da Jonas i mine øyne hadde vært bedre i den defensive plassen og minner mer om Roger enn om Ørjan.
Ørjan og Calle er forsåvidt ganske like, men i posisjonen de spiller så er det veldig bra. Litt som å ha Arvesen og J. Voigt som indreløpere for å gjøre grovjobben som ballvinnere og løpsmaskiner. Så ligger Roger og styrer som kaptein A. Schleck, mens Edier kommer på noen lange, flate løp som en temposterk Cancellara innimellom.
Ehhh... På tide å skru av Pcn og få på Tv2 eller Eurosport før jeg begynner å sammenligne Kai med broder Schleck og at han er litt ute av slag og ikke har fått tilbake punchen etter skade.