KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Gundersen
PostPosted: 02 Jun 2009, 14:39 
Spiller

Gadd ikke å leite etter en tråd med gundersen....
Men ser pappa gutten er ute å åpner kjeften.....

http://www.ostlendingen.no/article/2009 ... 1098/SPORT

Profile  

Post subject: Re: Gundersen
PostPosted: 02 Jun 2009, 14:49 
Forumlegende

SPURS wrote:
Gadd ikke å leite etter en tråd med gundersen....
Men ser pappa gutten er ute å åpner kjeften.....

http://www.ostlendingen.no/article/2009 ... 1098/SPORT

Er ikke så redd for Gundersen, men det ligger noe i det han sier med å ta ut Roger Risholt og dersom Rune Buer er i godt gammelt slag, kan han godt være den mannen som løper Risholt ut av kampen i kveld. Sundet har vist at de har noe i 1. div å gjøre, så la oss bare vise dem at de ikke har noe i oppryksstriden å gjøre i kveld 8)

Last edited by mikeb on 02 Jun 2009, 14:49, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 14:49 
Trener

At noen ville gi KIL penger for denne spilleren er helt utrolig!
Håper han misser på ett åpent mål i dag, og resten av karrieren hans blir som benkesliter på LSK2.

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 15:14 
Saftblander

Smart å si at Gundersen ikke er en trussel ( se på statistikken hans i sundet og kil i 1.div ). Han kan fort finne på å bli en avgjørende spiller i denne kampen. Vanligvis håper jeg på kil seire, men den gangen her holder jeg med Gundersen. Hadde faktisk vært fantastisk om han avgjorde kampen idag. Bare fordi spillere vil videre fra vinger, ( faktisk ikke alle som har ett behov for å gro fast på vinger i de lavere divisjoner, når man har ett talent som KANSKJE kan nå høyere enn hva kil kan tilby )
Nei idag heier jeg på Gundersen, lykke til! :twisted:

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 16:21 
Reserve

Xvinger wrote:
Smart å si at Gundersen ikke er en trussel ( se på statistikken hans i sundet og kil i 1.div ). Han kan fort finne på å bli en avgjørende spiller i denne kampen. Vanligvis håper jeg på kil seire, men den gangen her holder jeg med Gundersen. Hadde faktisk vært fantastisk om han avgjorde kampen idag. Bare fordi spillere vil videre fra vinger, ( faktisk ikke alle som har ett behov for å gro fast på vinger i de lavere divisjoner, når man har ett talent som KANSKJE kan nå høyere enn hva kil kan tilby )

Lavere divisjoner? Husker du hvor Kil havna det året han stakk? Er ihvertfall mulig å komme en vei med vinger, noe du ser i år! Kaller ikke det å råtne i seriesystemet. Lsk 2 kommer aldri til å komme høyere enn 2 div, det kaller jeg å råtne!

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 16:29 
Saftblander

Munka wrote:
Xvinger wrote:

Lavere divisjoner? Husker du hvor Kil havna det året han stakk? Er ihvertfall mulig å komme en vei med vinger, noe du ser i år! Kaller ikke det å råtne i seriesystemet. Lsk 2 kommer aldri til å komme høyere enn 2 div, det kaller jeg å råtne!

Hvis du prøver å bruke mellom en og to av de fire hjerne cellene dine så forstår du vell at han ikke gikk til Lsk for å spille på 2.laget, han tok overgang for at han var sett på som ett stort talent for ett etablert tippeliga lag. Han har ikke fått mye spilletid, men han har vært mulighet til å spille tippeliga fotball hvis han blir funnet god nok. Ambisjoner og realitet er to forskjellige ting, når Gundersen dro så ikke Kil sin situasjon på langt når så lys ut for fremtiden som den gjør nå..

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 16:30 
Reserve

Xvinger wrote:

For et idiotisk innlegg typisk skrevet av spilleren selv eller ei dame/slekning som liker denne drittungen.

Jeg skal heise flagget i kveld og det skal henge en uke hvis vi banker dette skilaget.

Gundersen er og blir en pappagutt og har et EGO som bare han selv tror på.

Han er et godt eksempel på en mannlig blondine som lever i sin egen verden og har vi flaks i kveld så brekker han begge beina og spiller
for Fuvo 2 etter hvert.

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 16:37 
Saftblander

Heisann wrote:
Xvinger wrote:

For et idiotisk innlegg typisk skrevet av spilleren selv eller ei dame/slekning som liker denne drittungen.

Jeg skal heise flagget i kveld og det skal henge en uke hvis vi banker dette skilaget.

Gundersen er og blir en pappagutt og har et EGO som bare han selv tror på.

Han er et godt eksempel på en mannlig blondine som lever i sin egen verden og har vi flaks i kveld så brekker han begge beina og spiller
for Fuvo 2 etter hvert.

Ditt innlegg høres ut som en som ikke ble funnet god nok for kil g12 og måtte være saft blander..bare for å synke like idiotisk som ditt innlegg..

Profile  

PostPosted: 02 Jun 2009, 16:39 
Reserve

:D :D :D Du er saftblander se på din status :shock: Kom deg vekk forumtroll.

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 00:18 
Reserve

Xvinger: sånne som deg er det verste jeg vet. Du oppfører deg som en dritt og kommer inn i forumet med latterlige utspill.
Gundersen er ikke noe annet enn ei kjerring og har ikke noe talent!!!
Du provoserer noe helt jævlig, og jeg skjønner hvorfor du har ett dekknavn her på nettet.

Idiot!!!

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 00:30 
Saftblander

Utrolig provoserende denne Gundersen.
Ikke nok med utspillene i østlendingen, men makan til provoserende feiring.

Han fortjener en hard smell midt i trynet!!!! :x

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 11:54 
Klubbdirektør

http://ostlendingen.no/article/20090603 ... 54814/1108

Ting har vell begynt så smått å synke inn..
At Gundersen kom til å få høre det var det vell strengt talt liten tvil om, men det er dog delte meninger om mengden.
Jeg mener at hetsen hadde litt hovedfokus i går og at det gikk på bekostning av støtten av laget, noe flere KIL supportere reagerte på. Sjelden jeg har sett at KIL supportere faktisk er små sinte på hverandre ;)

Uansett, flere tok ansvar med å dra i gang klubbsanger da hetsen virket litt endeløs, og det er jeg godt fornøyd med.
Er ingen tvil om at Gundersen kasta ei god bøtte med bensin på bålet da han gestikulerte etter både 1-0 og 2-0 målet.
Det burde en profesjonell fotballspiller spare seg for.

Uansett, er ferdig med dette, Østlendingen som har blåst opp dette som noe stort, Glomdalen har ikke gjort det foreløpig og håper vi slipper det også siden dette ikke er synonymt med KIL supporterklubb.

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 12:03 
Forumlegende

Renit bortsett fra det "hore" tilropet så er dette veldig greit. (Jamfør det Østlendingen skreiv, jeg var for langt unna supporterne til å høre hva som ble sunget) De andre tignene har han jo bedt om selv.

Sippete vendetta mot Nordlie også. Nei la han få sippe i fred. Han har en tendens til å trekke seg selv inn i en offerrolle. Slike folk får aldri sympati.

Last edited by Karlsen on 03 Jun 2009, 12:04, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 12:35 
Forumlegende

En viss form for hets hører hjemme i fotball, men det bør gjøres med en viss porsjon humor og selvironi. Blir det for mye er det ikke spesiellt morsomt lengre. Skal vel heller ikke se bort i fra at hetsen ga unge Gundersen en viss tenning, han jobba bra mot slutten der og selv om en proffesjonell spiller skal holde seg for god til å gestikulere tilbake så forstår jeg at det kan skje i kampens hete. Har jo vært verre reaksjoner på hets fra tribunen før, bare å se tilabke på ett vist kung fu spark med fransk vri i England for noen år siden.

Last edited by mikeb on 03 Jun 2009, 12:35, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 13:16 
Reserve

Jeg lar meg sjelden imponere av supportere som bruker mer energi på å hetse enkeltspillere hos motstanderen enn på å støtte eget lag. Når det er sagt, er det naturlig å tilføye at man forventer litt mer av en profesjonell spiller enn det Gundersen viste ved feiringene og i avisintervjuene. Han kunne fått mye mer sympati ved å overse ropene, men ender istedet opp med å spille rollen som sutregutt. Igjen. Som det blir påpekt av andre, må man tåle mye tøffere kost i fx. England. Skulle man gjeipet hver gang man ble ropt "cu*t" etter, hadde tunga blitt værende på utsiden. I England ville Gundersen garantert blitt kalt inn på teppet til egen klubb også, som han etterlyser at KIL skal gjøre i forhold til supporterne.

Hva har egentlig Gundersen bevist ift. Nordlie og KIL? At han holder god Adecco-standard, og scorer jevnlig mot motstand på dette nivået? Det visste vi godt fra før. Ble Nordlie overbevist om at han burde satset mer på Gundersen i LSK? Neppe, da må han levere på et helt annet nivå. Gjorde KIL-ledelsen noen feil da de lot Gundersen gå? Nei, holdningen om at han burde ta minst en sesong til på Adecconivå har holdt stikk så langt, og samtidig er det ingenting som tyder på at KILs jobbing med å tjene inn noen kroner var feil.

Gundersen får fortsette å la føtter og hode tale for seg, og så skjønner han kanskje etterhvert at han har lite å hente på regelrett sutring. Med alle rådgiverne hans, burde det vel være noen rundt ham som kan forklare ham dette også.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]