KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 18 May 2009, 18:22 
Materialforvalter

Toppoppgjør siden Tromsdalen overraskende ligger på 4. plass. Blir nok en vanskelig kamp dette men har god tro på vår femte strake seier.

Tromsdalen følte seg ranet i Alta da de hadde en haug med sjanser til å avgjøre. Ole Talberg og Reidar Waage pådro seg kort i den kampen og må stå over. Viktige Morten Giæver er usikker.
http://fotball.itromso.no/forstediv/article139204.ece

Profile  

PostPosted: 18 May 2009, 18:42 
Grævling

Har sjekket bildene fra Alta-TUIL, lett å forstå at de syns de burde vunnet, treverket i Alta stod å joiket rundt øra til Alta-keeperen hele kampen så det ut til ;-)

Meeeeen, dette er en kamp vi bare skal vinne. Blir trolig litt som mot Stavanger, gjelder bare å få inn den første kula, så er det game over...ja, jeg håper snart gutta klarer å drepe kampen når de er i føringen, greit nok med spenning, men jeg klarer meg egentlig helt fint uten denne spenningen når KIL spiller :-)

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 14:25 
Forumlegende

Hvem starter for KIL på Søndag, Risholt er vel klar igjen ettersom han kom inn på slutten mot Moss? Andre rokkeringer på laget?

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 14:49 
Kaptein

Karantenene liker vi! For øvrig artig lesing i avstemningen i denne artikkelen:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1- ... tid=563151

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 15:30 
Klubbdirektør

For vel ta kampen på torsdag først mikeb. Blir vel de som avsluttet i Moss regner jeg med.

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 15:43 
Forumlegende

Janko wrote:
For vel ta kampen på torsdag først mikeb. Blir vel de som avsluttet i Moss regner jeg med.

Kristi Himmelfart = helligdag og da har jeg lært av Mamma at det er samme som Søndag ;)

Gikk litt fort, tenkte på Torsdagskampen ;)

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 20:08 
Saftblander

2 år siden siste innlegget mitt her desverre.

TUIL kommer med et noe svekket lag til kamp. Talberg og Waage er viktige spillere og når back up for Waage også er skadet blir det kanskje litt tynt.

Har null forventning til poeng i denne kampen (vi ligger forøvrig på + 4 poeng i forhold til mitt skjema for å berge plassen). Dere er opprykkskandidater, mens vi skal berge plassen. Vi har riktignok spilt veldig bra i starten av sesongen. Men det er i bortkamper som dette at TUIL alltid har slitt.
Regner med at Lars Gunnar Johnsen kommer inn for Talberg og Vegard lysvold inn for Waage. LG er vel 18 og Lysvold er 19 hvis jeg ikke tar helt feil. Så det blir ungt lag på TUIL. Snittaldern i stallen er 22 år i år og med Talberg på 27 (hvis jeg ikke husker helt feil) er det enda yngre lag denne gangen.

Skal jeg trekke frem styrken i laget har vi en meget bra forsvarsrekke, Nordbye er vannvittig kjapp og offensiv, Stenberg og Bertheussen er topp 3 duoer i årets adecco og Matland har en fantastisk venstrefot. Mohammed Ahammed kjenner dere vel allerede til fra tidligere oppgjør.

Blir en tøff kamp ihvertfall. Lykke til!

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 22:10 
Klubbdirektør

Dette er en kamp vi må og skal vinne. Venter egentlig på den store formutløsningen hvor de kjører på fra start til mål mer eller mindre.
Perioder har de jo spilt strålende men de detter veldig fort ned på motstanderens nivå, og gjerne da alle forventer at kamper skal punkteres. Skal vel egentig ikke klage når vi ligger på tabelltopp, men med to seire i de to kommende hjemmekampene er vi godt rustet før toppkampen mot Sundet.

Profile  

PostPosted: 19 May 2009, 22:40 
Reserve

Så Eddier ute å hangla på krykker i stad... Noen som vet hva som er galt med svensken?

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 00:40 
Klubbdirektør

jaho wrote:
Var samtidig med Freid til røntgen i dag.. Han hadde tatt ankelen og humpet på krykker. Han hadde ikke fått noe svar enda, men det føltes ganske ille sa han. Så det tyder på noen kamper hvor vår godeste Edier er ute dessverre..

Dårlige nyheter dette ja. Men hvem blir isåfall å se på venstreback`n? Patrick Holtet? Fredrik Nilsen?

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 00:44 
Grævling

Trist med Frejd, får håpe han er raskt tilbake.

Mitt tips til torsdag blir at Johansen går inn som midtstopper, og Strømnes ut på backen :-)

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 07:57 
Klubbdirektør

Johansen kommer nok inn ja. Så Patrick på b laget som back og det var ikke hans plass nei. Han har nok noe igjen til topp formen

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 14:24 
Klubbdirektør

Hvis vi skal henge med i toppen er dette en kamp vi burde vinne. Tromsdalen har scoret 7 mål og sluppet inn 6. Så burde være mulig og holde nullen. Håper på 3-0, men er usikker. Håper at gutta fortsatt har beina godt plantet på jorda. Det hadde vært fint og befestet første plassen nå, for det blir ikke lett mot Sondal neste Tirsdag.
Håper også på at Kai er tilbake og mål kåt!
Og at Eddie er klar mot Songdal.

forza vinger!!

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 15:51 
Reserve

Tromsdalen har vel 3 meget sentrale spillere ute også og jeg tror dette blir skikkelig bank for de i Nord tipper KIL vinner lett 4-0 kanskje mer.

Profile  

PostPosted: 20 May 2009, 17:22 
Saftblander

http://fotball.itromso.no/forstediv/article139522.ece

TUIL må søke dispensasjon slik at de kan bruke en spiller som ikke har spilt aktivt på 1 år.
Erlend Stenberg må opereres og er ute i flere mnd, kaptein og veldig viktig midtstopper. Erstatter er ok
Morten Giæver - legg, Lars Gunnar Johansen inn, 18 åring med en del u-landskamper for Norge. Stort talent, men lite erfaring.
Ole Talberg - Karantene, usikker på hvem de setter inn her, Kanskje Fredrik Allertsen flyttes inn sentralt, men en duo på midten som begge er 18 er vel noe naivt i adeccoligaen.
Reidar Waage - Karantene, erstatter Vegard Lysvold er ok, men har kun noen innhopp tidligere i adecco. 20 år.
Espen Minde - skade, spilte ikke heller fra start mot Alta, men er en viktig brikke i stallen
Mohammed Ahammed - Influensa, kan rekke kampen, ingen direkte erstatter pga skadene. Junior eller omskolering av annen spiller må isåfall gjøres.

Dette er 7 av 11 i en normal startoppstilling for TUIL. Frykter det kan bli stygge siffer i morgen.

Kanskje dere får gleden av å se Runar Normann fra start ihvertfall :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]