KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 03:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Kamptråd KIL - Notodden
PostPosted: 03 Jun 2009, 10:33 
Forumlegende

På tideå dra i gang kamptråden foran neste kamp, ingen vits å dvele for lenge over gårsdagen selv om det nok er en del lærdom å trekke med seg fremover. Men for å få litt perspektiv på tingenes tilstand bør vi se på tabellen og resultatene, vi har ikke hatt en bedre sessongstart siden 2004, men faktum er at vi slipper inn mye mål. Kan ikke huske sits gang jeg så ett lag på 2. plass på tabellen med nøytral målforskjell.
I årets første kamper har vi variert mye i prestasjon, men som regel har vi hatt minst en omgang hvor vi har overkjørt motstanderene. Sogndalkampen var ikke slik da jobbet de oss ut av mønstret, Nybergsund kampen var litt lik, men vi klarte å skape en del. I Glomdalen uttaler man at det florerer av personlige feil, Jonas har blitt utpekt som syndebukken p.g.a to svært synlige feil og kommunikasjonssvikt med Conny. Men husk at Jonas har ikke fått spille midtstopper særlig ofte denne sessongen, når han har spilt har det vært på midten for så å bli flyttet ned som stopper mot slutten av de to kampene vi har slitt mest. Jeg har fortsatt tro på Jonas som stopper, han har vist meget gode takter på den plassen tidligere. Syns også det er litt misbruk å bruke Ørjan som back, jeg er fan av at man skal bruke spillerene på den plassen der de fungerer best. Flytter Magnus ned i midtbanen som indreløper fordi jeg syns Calle, Roger og Ørjan blir for like, med Sylling med på midten får vi plass til Brenes og Tuelo på hver sin kant og forhåpentligvis høyne innlegskvaliteten mot Kai i midten. Sylling kan komme bakfra og bruke skuddkvalitetene sine. Ønsker derfor å se følgende 11 mot Notodden:

Conny

Guiomar Jonas Ryen Frejd

Ørjan Roger Sylling

Brenes Kai Tuelo

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 21:31 
Forumlegende

mikeb wrote:
Ønsker derfor å se følgende 11 mot Notodden:

Conny

Guiomar Jonas Ryen Frejd

Ørjan Roger Sylling

Brenes Kai Tuelo

Bytt keeper.
For mange sløve misser så langt i år.
Skovtur mot Moss og igår.
Virker som om avstandsbedømmelsen svikter iblant.

Få Frejd inn i midten.
Sett Ørjan på vb.
Torp inn på midten.
Resten greit nok.

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 21:53 
Klubbdirektør

Og bytt ut Tuelo med Moen. Må ha en som gidder å komme seg ut av ofside. Tuelo har fått sjanse nok og gjør ikke noe med et par kamper vile.

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2009, 21:56 
Forumlegende

Janko wrote:
Og bytt ut Tuelo med Moen. Må ha en som gidder å komme seg ut av ofside. Tuelo har fått sjanse nok og gjør ikke noe med et par kamper vile.

Faktisk enig når du sier det.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2009, 10:13 
Forumlegende

Glasskula, når den publiseres er enig med midtbanen din MikeB. Sylling har jo vært knallgod som indreløper tidligere.

Profile  

PostPosted: 05 Jun 2009, 21:17 
Kaptein

Bære han Toppe høller sæ unna dømminga så går detta vegen vøtt . Var det itte han som ga NFK den uforstålige straffa ifjor ?

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 20:24 
Kaptein

Dritdigg med et lite comeback,..
Gutta jobba jævlig bra etter pause..ser bra ut dette.Bare kjøre på i samme gata :)

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 20:52 
Saftblander

endelig seier igjen :D

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 21:36 
Forumlegende

Tar vel 60 minutter før vi kommer skikkelig i gang, Notodden får spille ball i 1. omgang, men Risholt m.fl jobber og sliter i dem. Deilig gjennomspill av Sylling? til Kai Risholt på første scoring. Syns nesten Sylling var banens beste i dag etter å startet litt svakt er det han som skaper mest og topper det hele med en scoring. Vurdert utifra innsats er det brødrene Risholt som topper. Ørjan ordner også opp på venstrebacken med stort hell, litt smårusk, men ikke noe som får konsekvenser. Resten av gjengen spiller bra nok til at vi neste får til Haraball mot Notodden og deilig med en seier igjen, og til og med rent bur :)

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 21:44 
Forumlegende

2. omgang var helt klart et steg i riktig retning.

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 21:52 
Forumlegende

En underholdende kamp.
2 bra lag, men KIL en klasse høyere.
Men syntes Notodden var et sympatisk lag.
De unnes poeng hjemme i Telemark mot Sogndal i neste runde...

Litt skummelt i eget felt noen ganger.
Litt mer oppstramming der og man tar nye lange steg.

Artig at utskjelte som Jonas J og Moen gjør bra kamp.
Med avgjørende målpassninger på begge.

Det var liksom en annen gnist enn mot Sundet på tirsdag.

Hvem som var lagets beste er uinteressant, da dette som oftest blir en smakssak.
Mener i alle fall jeg.

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 21:59 
Klubbdirektør

Kampen:

Deilig med en skikkelig seier i dag. 2 omg. er rett og slett veldig bra, syntes synd på Moen som bomma aleine der, men han jobbet bra i dag synes jeg og håper at han slår igjennom nå!
Ellers så synes jeg Ørjan var ramm i dag, var rett og slett konge å se på (bortsett fra noen driblinger i eget forsvar som gjorde at ejg nesten dreit på meg) R. og K. Risholt, ja, hva skal man si. Takk for at dere signa :D

Tribunen: Årsværste, ræva fra 1min.. kan kanskje gjøre det bedre vi forsangere også, men vi ser helst at vi slipper konkurranse om plassene våres.. trudde det skulle være i orden nå.. ikke at det er feil at folk drar igang, men "hele stadion" midt i 1 omg på stillingen 0-0 sier vell sitt..

T. Nordlie prøvde å ildne oss opp, uten noe særlig resultat, det sier det meste.. sanger ble starta, men 70% hold kjeft..

Vi betaler gjennom en avtale med KIL TF 125 spenn for å se laget vårt og der følger det med noen betingelser i mine øyne.. Jeg så folk på tribuna i dag som faktisk ikke åpna kjeften sin en gang.. seriøst, gå litt inn i dere sjøl..
I dag var det rett og slett flaut dårlig. Dette laget fortjener bedre supportere, og det er det kun vi som kan gjøre noe med!

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 22:05 
Trener

Gratulerer til alle med ny seier.

Klart mer trøkk i laget i dag. Begge sidebackene gjør en kanon kamp (særlig annen omgang). Frejd konge med målgivende og mål. Snodig å velge Moen foran Brenes, men Brenes har vel hatt en liten down periode. Moen klarte seg vel ikke så værst selv om han skulle scoret alene med keeper. Brenes er dog er utvilsomt en bedre fotballspiller.

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 22:16 
Klubbdirektør

Jupp, men helt riktig å sette R.B ut av laget. Har ikke vært god i det siste!
Man må gjøre seg fortjent til plassen, konkurransen er rett og slett sunn :)

Last edited by 1892 on 07 Jun 2009, 22:17, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2009, 23:51 
Trener

1892 wrote:

Tribunen: Årsværste, ræva fra 1min..

Jeg må bare si en ting, jeg står som alltid på min faste plass på ståtribunen, og i hele år har jeg lagt merke til at "dere" vært i en helt annen liga i forhold til tidligere år!
Kjempe bra! Også hørt andre rundt meg nevne hvor mye flinkere dere har blitt.

Men den nye sangen som jeg hørte i dag var av en klasse for seg selv!
Den burde bli den offisielle KIL SK sangen om det er noe som heter det.
Helt fantastisk. Gikk å nynnet på den for meg selv da jeg ruslet hjemover!

"Åååååååååå vi er Vinger"

Uansett, kjempe kamp i dag. Alle sammen var bra, men syns Ryen var tryggheten selv bak, Frejd var kjempe bra og Roger jobbet som han skulle ha spilt for KIL hele livet.

Eneste jeg skulle ønske er at Andreas Moen ikke "gir" seg.
Virker som han ofte kan klare å nå en ball, men han gir liksom opp.. merkelig greie!
Synd han ikke satte den store sjansen, trur han kan bli meget god om han bare får litt mer selvtillitt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]