KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2024, 14:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 11:12 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Raggen wrote:
*17* wrote:
Hvorfor kommer ikke ledelsen på banen? Jeg forventer at de går ut og sier at de står 100% bak Skogheim. I dagens Glåmdal sier Skogheim at han tror de kritiske røstene befinner seg i andre i klubben enn spillergruppa. Dersom styret har tenkt å kvitte seg med Skogheim blir jeg sjokkert. Da er de helt historieløse i såfall.


Det er enkelte "storheter" på "KIL-brakka" som har fått muligheten til å kommentere det som har vært skrevet i Glomdalen......de har valgt å avstå....er vel noen som har et svin eller to på Skog(heim)en kanskje?

Som før nevnt.....her bør noen komme ut med hva som foregår før det blir fattet besluttninger med "alvorlige" konsekvenser!!!


Veldig ofte enig med Raggen, men akkurat i denne sammenhengen er jeg totalt uenig! Det går ikke an å diskutere dette i media. Det vil være helt på trynet amatørmessig. Hvis det virkelig er et problem, så må de sette seg ned og diskutere dette internt. Men det er også amatørmessig å sitte i ledelsen og være så misfornøyd med Skogen uten å ta det opp med han. Men jeg vet at ikke all misnøyen kan komme overraskende på Skogen. Han har fått beskjed om ting i møter denne sommeren!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 12:13 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Veldig ofte enig med Raggen, men akkurat i denne sammenhengen er jeg totalt uenig! Det går ikke an å diskutere dette i media. Det vil være helt på trynet amatørmessig. Hvis det virkelig er et problem, så må de sette seg ned og diskutere dette internt. Men det er også amatørmessig å sitte i ledelsen og være så misfornøyd med Skogen uten å ta det opp med han. Men jeg vet at ikke all misnøyen kan komme overraskende på Skogen. Han har fått beskjed om ting i møter denne sommeren!


Ja.....enda godt at ikke alle er enig med meg hele tiden, hadde blitt lite å diskutere her inne da gitt ;-)

Jeg er selvfølgelig enig med deg i at slike "problemer" først og fremst må diskuteres internt i gruppa. Klarer de å komme seg ut av "knipa" på egenhånd så trenger ikke jeg å få vite noe om problemene via media. Men hvis det plutselig ender opp med at Skogheim skulle bli fryst ut av klubbens ledelse, så vil jeg virkelig at de kommer ut med årsakene til dette. Jeg vil ha store problemer med å ha tillitt til ledelsen i fremtiden hvis det skulle ende med at Skogheim forsvinner uten at noen gode grunnlag blir gitt.

For en som sitter på "tribuna" og ikke kjenner til det som foregår innenfor "brakka's" vegger så virker det hele litt merkelig..... Skogheim har for de fleste av oss vært en frelser av dimensjoner, og slik det nå blir fremlagt i avisa så virker det som om en haug av folk går rundt og har problemer med denne "frelseren"....dette syns jeg, som ikke vet bedre, virker veldig merkelig!!

Hva SKogheim har fått beskjed om tidligere i sommer har jeg ikke peiling på, men det er tydelig at du har brukbar kontroll på ting som skjer i klubben. Skulle ønske jeg hadde hatt litt mer kjennskap til det som skjer der..... Sitter du på info du ikke vil legge ut her inne så send meg gjerne en PM :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 12:33 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Problemene skal løses internt, men det er ikke noe i veien med å komme ut med objektiv informasjon for å unngå rykter og diskusjoner a la det vi har hatt på forumet i det siste.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2005, 12:54 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
mikeb wrote:
Problemene skal løses internt, men det er ikke noe i veien med å komme ut med objektiv informasjon for å unngå rykter og diskusjoner a la det vi har hatt på forumet i det siste.

Objektiv informasjon kan fort være kritikk mot enkelte, og det bør ikke tas i media. Noen ganger kan det være vanskelig å komme med objektiv informasjon uten å skade noen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group